تندیس مدیر شایسته برتر ایران

اعطای نشان عالی مدیر سال ۱۴۰۲ به دکتر محمد رفیعی

هشتمین اجلاس سراسری نشان غالی مدیر سال ۱۴۰۲ در تاریخ ۸ آذر ۱۴۰۲ در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

دکتر محمد رفیعی مدیر عامل گروه شرکت های تبلیغاتی مجریان در بخش شرکت های تبلیغاتی توانست برای هشتمین سال متوالی این نشان عالی را دریافت نماید. شرکت تبلیغاتی مجریان به عنوان تنها شرکت دارنده این نشان در سراسر کشور معرفی گردد.

مدیر سال 1402

این اجلاس که با رویکرد تجلیل از مدیران ارزش آفرین و تاثیرگذار در صنعت و اقتصاد کشور برگزار شد از بار علمی و فنی بالایی برخوردار بود به گونه ای که از ساعت ۸ صبح الی ۱۰ شب در دو نوبت در سالن خواجه نصیر صدا سیما برگزار شد.
مهمانان تماما مدیران ارشد سازمان ها ، شرکت ها و صاحبان کسب و کار در سراسر کشور بودند که در این اجلاس بزرگ به دور هم جمع شدند.

حامیان معنوی و حمایت کنندگان دولتی اجلاس : 

وزارت راه و شهرسازی – وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات – وزارت نفت – وزارت صنعت معدن و تجارت – اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی ایران – مرکز تجارت جهانی – سازمان تامین اجتماعی بودند

در این اجلاس سخنرانان متعددی از دانشگاه ، صنعت ، مجلس ، دولت صحبت هایی در این حوزه داشتند که برخی برای حضار حاضر در اجلاس مفید واقع بود.

شرکت های بخش خصوصی که موفق به دریافت نشان عالی مدیر سال ۱۴۰۲ گردیدند به شرح زیر می باشد :

بانک مسکن – صنایع پتروشیمی اصفهان – شرکت پتروشیمی شازند – شرکت نفت ایرانول – شرکت ایمیدرو – شرکت پتروشیمی تبریز – توسعه فناوری خوارزمی – ایران خودرو – گروه شرکت های مجریان – شرکت کویر – گروه فناوری اطلاعات هلو – سیمان اصفهان – شرکت سرمایه گذاری استان تهران – انتشارات گاج – لبنیات پاک – تک ماکارون – بانک سامان

ادامه مطلب
نشان مدیر سال 96 به مدیر عامل مجریان اعطا شد

تندیس نشان عالی مدیر سال

در ادامه اجلاس محمد رفیعی مدیرعامل منتخب سال ۱۴۰۲ در بخش شرکت های تبلیغاتی افزود :

خدا را شاکر هستیم که امسال هم توانستیم با حمایت مشتریان خود برای هشتمین سال متوالی این نشان عالی سال را دریافت کنیم. همیشه گفته ام که نگهداری جایگاه در شرایط کنونی بسیار سخت است مانند قهرمان ملی که وقتی یکسال قهرمان مسابقات می شود هر سال انتظارات از او بیشتر است و همه مردم دوست دارند تکرار افتخار کند و این خیلی سخت است.
امیدوارم مجموعه شرکت تبلیغاتی مجریان برای سالهای بعدی بتواند ایده ها و خلاقیت های جدیدتری ارائه دهد و همچنان بتواند در این حوزه پرچم دار باشد و بدرخشد.
بنده به عنوان مالک این مجموعه در آینده چه حضور داشته باشم چه نباشم آرزویم افتخارآفرینی برند مجریان است.

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۲ میانگین: ۵]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *