ساک دستی تبلیغاتی چیست|چاپخانه مجریان

استفاده از هدایای تبلیغاتی بجای تخفیف در فروشگاه

شاید با این تیتر و استفاده از هدایای تبلیغاتی ارزشمند کمی به فکر فرو روید، که این دو مسئله چه ارتباطی باهم دارند، اما با مطالعه این مقاله متوجه ارتباطشان خواهید شد و با استفاده از نکاتی که توسط کارشناسان تبلیغات جمع آوری شده اند و در این مقاله به انها میپردازیم به نتایج بهتری در کسب و کار خود خواهید رسید.

میخواهیم با این جمله شروع کنیم؛ ” در فروشگاهتان تخفیف ندهید!! “.

شاید بال دیدن این تیتر بخندید و یا حتی این جمله را نقض کنید. اما نوشتن این جمله به هیچ عنوان فی البداعه نبوده و نتایجی شگفت آور را برای یک کسب و کار بوجود آوئرده است، در واقع نتیجه فکر شده و امتحان شده است.

قطعا اکنون به این فکر میکنید که حال بدون دادن تخفیف چگونه مشتری ها را وابسته فروشگاه و یا کسب و کار خود کنم، مگر راه دیگری هم وجود دارد؟

پاسخ به این سوالات و ابهامات ذهن شما واضح است، بله راه بهتر دیگری وجود دارد که با استفاده از آن نه تنها میتوانید مشتریانتان را به خود وابسته کنید بلکه، به نوعی تبلیغاتی به یادماندنی و همیشگی برای کارتان ایجاد میکنید.

نمیدانم تا اینجا مقاله متوجه روش تبلیغاتی مورد نظر شده اید یا نه! اما اگر نگاهی دوباره به تیتر مقاله بیاندازید قطعا به پاسخ سوال خود خواهید رسید.

بله، هدایای تبلیغاتی !

استفاده از هدایای تبلیغاتی به جای تخفیف

اگر تا به اینجای این مقاله به سوالات دیگرزی مانند هزینه بالای برخی هدایای تبلیغاتی و… برخورده اید باید بگویم شما بسته به نوع کسب و کار خود باید یک هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت که در واقع چاپ آن هزینه کمتری نسبت به مبالغ تخفیف شما دارد را انتخاب کنید.

ادامه مطلب
اصول طراحی غرفه های نمایشگاهی + تاثیر آن در تبلیغات!

ساک دستی تبلیغاتی

اگر فروشگاهتان مربوط به پوشاک و یا مواد غذایی، و یا هر نوع فروشگاه دیگری است استفاده از ساک دستی تبلیغاتی گزینه مناسبی برای جایگزین شدن با ارائه تخفیف خواهد بود.

ساک دستی تبلیغاتی

همه ما به هنگام خرید کردن به یک کیسه پارچه ای و یا ساک پارچه ای جهت حمل خرید هایمان یاز داریم، استفاده از ساک دستی تبلیغاتی پارچه ای در فروشگاهتان علاوه بر تبلیغات و جذب مشتری موجب کاهش استفاده از کیسه های پلاستیکی مضر برای طبیعت خواهد شد.

البته که این موضوع نیز خارج از بحث طبیعت دوستی موجل جلب اعتماد و احساس رضایت مشتری نسبت به شما میشود.

معرفی دیگر هدایای تبلیغاتی جایگزین تخفیف

شما باید با توجه به نوع کسب و کارتان اقدام به انتخاب هدیه تبلیغاتی برای تبلیغات و جایگزین کردن تخفیف در فروشگاهاتان کنید.

به عنوان مثال اگر فروشگاه شما مربوط به لوازم تحریر است، شما میتوانید با ارائه خودکار تبلیغاتی و یا یادداشت تبلیغاتی شروع به جذب مخاطب و مشتری برای فروشگاهتان نمایید.

 

دقت داشته باشید که جهت تهیه هدایای تبلیغاتی ارزشمند باید با یک شرکت تبلیغاتی و تولید کننده هدایای تبلیغاتی باسابقه و مطمئن تماس حاصل کرده و بعد از دریافت مشاوره های رایگان در این زمینه نسبت به سفارش و چاپ هدایای تبلیغاتی اقدام نمایید.

شرکت تبلیغات مجریان سالهاست کمه در این زمینه بصورت تخصصی فعالیت دارد و با داشتن چاپخانه مستقل و با امکانات بروز، توانسته است تا کنون با برند های بزرگ در ایران همکاری داشته باشد.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *