غرفه سازی نمایشگاهی

چگونه غرفه ساز نمایشگاه را انتخاب کنیم

یکی ازبارزترین خدمات نمایشگاهی که به شما کمک میکند غرفه سازی نمایشگاه بدرخشد تصاویر و اکسسوری هایی است که از آن در طراحی استفاده میکنید.وقتی یک ارائه دهنده در یک غرفه سازی نمایشگاه شرکت میکند در نظر دارد که دربین دیگر ارائه دهنده ها محصولات و خدمات خود را ارائه دهد،می توان از طریق طراحی جذاب غرفه ساز نمایشگاه و نگاره های دلفریب باشد.نگاره ها مولفه مهمی در طراحی غرفه سازنمایشگاه بوده و وقتی در موقعیت مناسب و به شیوه صحیح استفاده شوند بازدید کننده را مجاب می کند که از غرفه سازنمایشگاه شما بازدید انجام دهد. نگاره های دلفریب می تواند پیغام کلیدی برندتان را به طور مؤثری بیان نمایند که باعث جلب توجه بازدیدکنندگان غرفه ساز نمایشگاه می گردد. اضافه بر آن، نگاره های جذاب به شخصیت سازی طراحی غرفه نمایشگاه کمک می نماید. اگر شما بدنبال ایده های متنوع جهت جذب بازدیدگان هستید پس اکسسوری های مفهومی و جذاب این فرصت را برای شما ایجاد می کند.
برای اینکه با استفاده از اکسسوری ها نمایش تصویری صحیح و مناسب داشته باشید که بازدیدکنندگان را به غرفه ساز نمایشگاه با نیروی نمایشگاهی دعوت کند لازم است موارد زیر را در غرفه نمایشگاه رعایت کنید.

اطلاعات از خریدارانتان

خیلی اهمیت دارد که شما درک کنید و تشخیص بدهید که خریدار شما از چه گروهی است و بدنبال چه ویژگی هایی از محصول می گردد. تمرکز بیشتر روی هدف به شما جهت ترسیم اجمالی غرفه ساز نمایشگاهی کمک می کند که به طور مؤثر پیغام برندتان را بدون به خطر انداختن طراحی غرفه ساز نمایشگاه مخابره نماید.
حتّی اگر شما در حال انتخاب بهترین سازنده های غرفه ساز نمایشگاهی و طراحان هستید.همینطور بپرسید که مشتری هدف هیچکس است و سپس کل غرفه را متعاقبا طراحی کنید.

هدف محصول

برای خلق یک مفهوم بصری، تمامی عناصر و ابزار و نمادهای به کار رفته در غرفه نمایشگاهی باید با همدیگر هماهنگی داشته باشند با استفاده مناسب و به جا از نمادها، پوسترها و بنرها باید هیاهوی غرفه سازی نمایشگاه اطراف را تحت سلطه خود قرار دهید تا جایی که غرفه نمایشگاه دیگر جذابیت های را در مقابل غرفه ساز نمایشگاه شما از دست بدهند. درحالی که از طریق این ابزار اهداف خودتان را هم به نمایش گذارید و برندتان را توسعه دهید. برای درک بهتر مفهوم، نیاز به تعیین و فهم اهداف سازمان تان دارید. در این صورت می توانید تصویر برند و ایده هایتان را در غرفه ساز نمایشگاه بیاورید که به انعکاس دستاوردهایتان در طول نمایشگاه کمک می کند. و به منظور انجام درست آن، نیاز دارید تا در ابتدا اهداف شرکت تان را بشناسید.

ادامه مطلب
انواع هدایای مهندسی شامل چه اقلامی است؟ + مزایا

طراحان خوش ذوق

از موسیقی، رنگ‌ها، صفحه نمایش و هر ابزار دیگری برای بیان محصولات خود استفاده کنید.
استفاده تأثیرگذار از نور می‌تواند باعث افزایش توجهات به غرفه ساز نمایشگاه شما شود.
مسیری که بازدیدکنندگان عبور می کنند تا به سمت غرفه نمایشگاه شما برسد را بررسی کنید و از دیدگاه آن ها این مسیر را مشاهده کنید.با این کار می توانید ببینید که غرفه نمایشگاه شما تا چه اندازه در معرض دید قرار دارد و از جذابیت کافی در بین سایر غرفه ساز نمایشگاه برخوردار می باشد.

هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی باید بتوانند پیام شرکت شما را انتقال دهند و برندتان را به نحوی مناسب معرفی کنند. مردم پس از گرفتن این اقلام ممکن است آن را در غرفه ساز نمایشگاه دیگری جا گذاشته یا روی زمین رها کنند.اگر می خواهید کالای دارای برند خود را به عنوان هدیه مخاطبین بدهید گزینه هایی را انتخاب کنید که به راحتی قابل حمل بوده و از تاثیرگذاری بالایی برخوردار هستند.

پول کمتر بابت غرفه ساز نمایشگاه

همیشه در هر زمینه‌ای افراد دوست دارم بهترین خدمات را به دست بیاورند ولی هزینه کمتری را برای آن بپردازد در واقع کنترل در پرداخت هزینه و کنترل در خرج کرد در جهت یک کالا و یک محصول و یا کنترل در پرداخت ها و هزینه ها در جهت تولید یک محصول و یا ساخت یک غرفه  نمایشگاه همیشه فکر هدف تمامی افرادی بوده است که در زمینه به دست آوردن چیزی گام بر می دارد

غرفه سازی نمایشگاهی

قطعاً ما امکاناتی را داریم که می‌توانیم غرفه  نمایشگاه خودمان را به پایان برسانیم و بدون پرداخت هزینه به شرکت غرفه سازی را در نمایشگاه به نمایش بگذاریم.
از نظر من نیز این طرزفکر درست است اگر آنها بتوانند خودشان غرفه ساز نمایشگاه کنند قطعا هزینهای آنها پایین خواهد آمد اما برخی از افراد فقط این نوک ماجرا را می بینند و خیلی از مسائل دیگر را نمی بینند. اتفاقی که می افتاد این بود که اکثر این افراد درزمان ساخت غرفه های نمایشگاه خود به شدت به مشکل می خورد وعموما این نمایشگاه را با سختی بسیار زیادی شروع می کردند و دیر به نمایشگاه می‌رسیدند و بعد از نمایشگاه نیز هزینه های تخریب و بار زدن اینها هم آنها را اذیت می‌کرد حالا این را بررسی می کنیم که اگر شما می‌خواستید غرفه ساز بشوید و یک تیم غرفه سازی باشید چه چیزهایی لازم داشتید و یا چه چیزهایی را باید در اختیار می گرفتید و یا با چه افرادی باید مرتبط می‌شد تا بتوانید کارها را به درستی پیش ببرید.

ادامه مطلب
چاپ افست بهتر است یا چاپ دیجیتال؟

قیمت غرفه نمایشگاهی

یک تیم کف کار نیاز داشتیم؟
در ابتدای کار اگر بخواهیم در سالن غرفه ساز نمایشگاه حضور پیدا کنیم و قبل از اینکه هر کاری کنیم نیاز به این دلیل که کار کف سازی غرفه های نمایشگاهی خودمان را انجام بدهیم و ابتدا یک فضایی جدا از فضای سالن را برای خودمان ایجاد کنیم چرا که اگر بخواهیم کارتن سازی نمایشگاهی انجام دهیم قطعاً به این نیاز خواهیم بود که ابتدا کف غرفه خود را کامل کرده تا بتوانیم سازه نمایشگاهی  خود را بر روی آن نصب کرده و بتوانیم کار غرفه سازی خود را بر روی آن اجرا برسانیم اگر شما این تیم را نداشته باشید و اگر نخواهید کسان کلاً کف سازی کنید

یک تیم غرفه آرایی نمایشگاهی نیاز دارید؟

بعد از اینکه تمامی مواردی که مربوط به نجاری و کارهای ساخت و ساز و ساخت غرفه نمایشگاهی شما باشد پایان رسید شما در انتها نیاز دارید تا به مرحله غرفه آرایی نمایشگاهی برسید. یعنی اینکه بیای نوشته‌های غرفه‌ی خودتان را بچسبانید و اسمارت و غرفه خود را مشخص کنید مانند نام استیکر نام یونولیت و این موارد که قطعاً ی اینها نیست شما باید یا یک فردی رو ازش بخواهید برای شما اینکارو بکنه یا اینکه خودتون این کارو شخص انجام بدید

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *