چاپ لوگو روی هدایای تبلیغاتی ارزان

چاپ لوگو روی هدایای تبلیغاتی ارزان

چاپ لوگو روی هدایای تبلیغاتی ارزان یکی از بهترین روش ها در صنعت بازاریابی برای معرفی شرکت به مشتریان هدف است. ارائه هدیه هایی به مشتریان برای اهداف بازاریابی و برقراری ارتباط  موثر با مشتریان انجام می شود. معمولا این هدیه ها در کنفرانس ها و همایش ها به نمایندگان شرکت و همکاران و مشتریان داده می شود تا برند شرکت به روش خاص در میان مشتریان هدف رواج پیدا کند. هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت با هدف معرفی کسب و کار و خدمات و محصولات شرکت به بازار و جذب مشتریان و ایجاد وفاداری در آنان انجام می شود. تحقیقات نشان داده مشتریان تمایل دارند هدیه های کاربردی و پر استفاده دریافت کنند به طوری که یکی از نیازهای آن ها رفع شود. در این صورت بازاریابی تاثیری دو چندان خواهد داشت و می توان مشتریان بالقوه را به بالفعل تبدیل کرد.

چاپ لوگو روی هدایای تبلیغاتی ارزان به طوری که آن محصول مورد نیاز مشتریان باشد در ذهن مشتر حک می شود و احساس خوشایندی را در او ایجاد می کند و این امر به شرکت اعتبار می بخشد. با انتخاب هدیه ی درست و چاپ برند تجاری بر روی آن کسب و کارها می توانند نتایج مورد قبولی را از تبلیغات این چنینی به دست آورند و یکی از نیازهای مشتریان را نیز رفع کنند. چاپ لوگو روی هدایای تبلیغاتی ارزان یکی از شیوه های جدید است که با پیشرفت تکنولوژی و برندینگ گسترش یافته و شرکت ها از محصولات مختلفی مانند لباس، پرچم، لیوان، سررسید و حتی ابزارهای الکترونیکی مانند فلش مموری و اسپیکر و.. برای چاپ برند و ارائه به مخاطب هدف استفاده می کنند.

هدایای تبلیغاتی چیست ؟

هدایای تبلیغاتی به شرکت ها این امکان را می دهد تا علاوه بر اینکه خود را به بازار هدف بشناسانند بلکه مشتریان را خوشحال کنند و در آن ها حس خوشایند ایجاد کنند. با چاپ لوگو روی هدایای تبلیغاتی ارزان و ارائه آن به مخاطبان خود می توانید کاری به یاد ماندنی انجام دهید و مشتریان را به سوی خود جذب کنید. این محصولات کمک می کند تا شما به هدف تان در بازاریابی درست نزدیک شوید و اگر انتخاب محصول برای چاپ برند به درستی انجام شود بخش زیادی از مبلغی که هزینه کرده اید به سوی شما بازگشت داده می شود. هدیه های تبلیغاتی باید به گونه ای باشد که مشتریان را تحت تاثیر قرار دهد تا بتوانید برندتان را به بهترین شیوه به مشتریان نشان دهید و اعتماد آنان را جلب کنید.

ادامه مطلب
کلیشه چاپ چیست ؟هرآنچه که باید درباره ی آن بدانید!

محصولات باید به گونه ای انتخاب شوند که برای مشتریان سودمند باشند. منظور از سودمند بودن این نیست که مزایای مالی به مشتری بدهد بلکه بتواند یکی از نیازهای او را رفع کند در این صورت هم شرکت به هدف خود می رسد و هم خود را در ذهن مخاطب هدف ثبت می کند. چاپ لوگو روی هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت برای شرکت مقرون به صرفه خواهد بود و تنها کافی است لوگو به شکل مناسبی بر روی آن محصول درج شود. این روش از مهم ترین روش ها برای جلب نظر  مخاطبان است که موجب می شود شما در ذهن آن ها ماندگار شوید. بنابراین انتخاب درست کالای مورد نظر و بکار گیری روش های خلاقانه برای درج لوگو اهمیت زیادی دارد.

انواع هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت

برای چاپ لوگو روی هدایای تبلیغاتی ارزان می توان از کالاها و محصولات مختلفی استفاده کرد و نیازی نیست محصولات گران قیمت باشند تا تاثیر گذار شوند بلکه خلاقیت به کار گرفته شده مهم است. ارائه هدیه های مناسب خشنودی مشتری را فراهم می آورد و از این طریق می توانید از آنان قدردانی کنید در ادامه به اختصار چند محصول تبلیغاتی ارزان قیمت را توضیح می دهیم.

  • ماسک تبلیغاتی: با شیوع ویروس کرونا همه ی مردم در سراسر دنیا از ماسک برای جلوگیری از انتقال بیماری استفاده می کنند و استفاده از آن در اماکن عمومی اجباری است بنابراین با چاپ لوگو روی انواع ماسک ها می توانید نشان دهید که سلامت مخاطبان برایتان اهمیت دارد. مشتریان در طول روز ماسک را استفاده می کنند و در سراسر شهر جابه جا می شوند و مانند یک فروشنده حضوری برند شما را تبلیغ می کنند.
  • خودکار تبلیغاتی: این محصول از هدیه هایی است که موجب اتصال شما به مشتریان خواهد شد و اگر از انواع خودکار فلزی یا پلاستیکی باکیفیتی استفاده کرده و لوگو را به طور مناسب روی آن درج کنید مشتری می تواند آن را برای مدت طولانی استفاده کند و برند در ذهن او ثبت خواهد شد.
  • جاکلیدی تبلیغاتی: یکی از هدیه هایی است که با درج نام تجاری روی آن به هدیه ی منحصر به فردی تبدیل می شود و برای همیشه در ذهن مخاطب ماندگار خواهد شد. با این هدیه می توانید باعث بیشتر دیده شدن برند خود شوید چون مخاطبان به صورت روزانه از آن استفاده می کنند و با دیدن هر روز آن نسبت به شرکت شما کنجکاو تر می شوند.
  • جا کارتی تبلیغاتی: یکی از بهترین محصولاتی است. جا کارتی ها قابلیت چاپ دارند و می توان روی آن برند را چاپ کرد و به مشتریان هدیه داد.
ادامه مطلب
روانشناسی رنگ در طراحی بسته بندی و تاثیر آن در فروش محصولات

سخن آخر

معمولا شرکت ها از چاپ لوگو روی هدایای تبلیغاتی ارزان مانند خودکار پلاستیکی تبلیغاتی ، خود را به جامعه هدف معرفی کنند. برای انتخاب محصول باید کالایی را انتخاب کنید که کاربردی باشد و بتوان به درستی لوگو را روی آن درج کنید. باید این کار را به صورت خلاقانه انجام دهید تا منحصر به فرد شود و باعث ایجاد تمایز در بین رقبا شود و اگر این کار به بهترین شیوه انجام شود شرکت ها می توانند سهم زیادی از بازار هدف را به دست بگیرند و خود را در ین مشتریان جا بیندازند. محصول انتخابی باید متناسب با جامعه هدف باشد. هدیه ای ماندگار به مشتریان در آنان تاثیر زیادی می گذارد. سعی کنید از طراحان حرفه ای کمک بگیرید تا نتیجه نهایی خلاقانه و کاربردی باشد.

آژانس تبلیغاتی مجریان یکی از شناخته شده ترین شرکت های تبلیغاتی است که دارای تیم با سابقه و با تجربه می باشد و چاپ لوگو روی هدایای تبلیغاتی ارزان به به بهترین شیوه انجام داده و در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهد. در صورت تمایل به سفارش تولید انواع هدیه های تبلیغاتی با همکاران ما در تماس باشید.

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *