خرید بهترین سررسید سفارشی تبلیغاتی

خرید بهترین سررسید سفارشی تبلیغاتی

برای خرید بهترین سررسید سفارشی تبلیغاتی ابتدا باید همه چیز را درمورد سررسید یا سالنامه سفارشی بدانیم تا خرید بهترین سررسید سفارشی تبلیغاتی را به راحتی انجام دهیم.

سررسید سفارشی چیست؟ سررسید سفارشی سر رسیدی است که طراحی جنس و ابعاد همه به سلیقه مشتری می باشد.

سر رسید سفارشی تبلیغاتی چیست؟سر رسید یا سالنامه سفارشی تبلیغاتی سر رسیدی است که ارم یا لوگوی شرکت یا کسب و کار مورد نظر روی آن به منظور تبلیغات و بازار یابی حک شده است و به سفارش مشتری می باشد، نام دیگر سر رسید سفارشی سر رسید اختصاصی می باشد.

خرید بهترین سررسید سفارشی تبلیغاتی باید در بهترین جا باشد یکی از بهترین پیشنهاد ها برای خرید بهترین سررسید سفارشی تبلیغاتی چاپخانه مجریان می باشد که بسیار با تجربه می باشد.

سالنامه

سررسید یا سالنامه  کتابچه ای است که حاوی یک تقویم از یک سال، همراه با اطلاعاتی مانند مناسبت ها، تعطیلات و …. که به صورت پیوست در ابتدا یا انتهای سررسید قرار گرفته است.

مقدمه سالنامه میتواند تصویر هایی از نوروز، طبیعت و … باشد. صفحه اول به نام دارنده سررسید نیز وجود دارد. صفحه های داخل سررسید یا سالنامه در واقع همان صفحات یادداشت روزانه تاریخ دار میباشد.

بخش آخر سالنامه صفحاتی می باشد که در آن اطلاعات مهندسی و برگه هایی برای یادداشت و یادداشت شماره تلفن و بخشی برای تلفن های ضروری مثل آتش نشانی، اورژانس و … می باشد.

سالنامه یا سررسید با توجه به صفحه های داخلی و نوع جلد آن میتواند صحافی های متفاوتی داشته باشد که این صحافی ها شامل ته دوخت (دوختی ) ،فنر مارپیچ یاکلاسوری است.

ادامه مطلب
با چاپ انواع کاتالوگ به صورت خلاقانه و حرفه ای محصولات کسب و کارتان را اصولی معرفی کنید!

باید بدانید که اکثر سالنامه یا سررسید هایی که تولید می شوند علاوه بر تاریخ شمسی دارای تاریخ میلادی و تاریخ قمری نیز هستند.

در خرید بهترین سررسید سفارشی تبلیغاتی باید توجه داشته باشید که تمام ویژگی های ذکر شده در این قسمت را داشته باشد.

سررسید ۱۴۰۱

هر ساله در آسانه سال نو باید تمام تقویم ها از جمله سررسید، تقویم رو میزی و ….. به روز شود و تقویم سررسید ۱۴۰۱ باید به بهترین نوع به روز رسانی شود.

با تورم و افزایش قیمت ها در سال های اخیر ، سررسید ۱۴۰۱  هم مثل تمام محصولات دیگر افزایش قیمت زیادی داشته است.

اما در مقایسه با هدیه های تبلیغاتی دیگر، سررسید ۱۴۰۱یک هدیه به صرفه و با قیمت مناسب است .

بهترین تبلیغات، تبلیغاتی است که با کمترین هزینه ممکن بیشترین بازدهی را داشته باشد، سررسید ۱۴۰۱یک محصول تبلیغاتی ارزان قیمت با بازدهی بالا می باشد.

خرید بهترین سررسید سفارشی تبلیغاتی باید با مناسبترین قیمت ممکن باشد و این سررسید بهترین بازدهی را داشته باشد.

چاپخانه مجریان

چاپخانه مجریان یک چاپخانه حرفه ای و با تجربه می باشد که کار توزیع یک پارچه هدایای تبلیغاتی را به صورت آنلاین انجام میدهد .

شرکت مجریان که یک شرکت تبلیغاتی حرفه ای است بخش ایده پردازی مستقل دارد که در این بخش همه ایده پردازی های حرفه ای انجام میشود .

توسط تیم حرفه ای طراحی و چاپ میشود چاپخانه مجریان مجهز به ماشینالات حرفه ای به روز است که چند نمونه از ماشینالات را اینجا ذکر میکنیم.

که ماشینالات شامل دستگاه ۵/۲ ورقی هشت رنگ پشت و رو زن ، دستگاه ورقی  ۴ رنگ پشت و رو زن ، دستگاه جی تی او ۵ رنگ و غیره می باشد.

ادامه مطلب
آیا امکان چاپ برروی کلاه آفتابی تبلیغاتی وجود دارد؟

شرکت هدایای تبلیغاتی مجریان در قسمت هدایای تبلیغاتی تا به حال بدونه واسطه (مستقیم) نیاز مشتریان را تا حد ممکن سریع براورده کرده اند.

چاپخانه مجریان با تولید سالنامه یا سررسید هزینه های تولید را کاهش داده اند شرکت مجریان یک شرکت بسیار مناسب برای چاپ سر رسید ۱۴۰۱ میباشد تا سر رسید مناسب و حرفه ای را تحویل شما بدهد .

نکات مهمی که در این بخش گفته شد

برای خرید بهترین سررسید سفارشی تبلیغاتی ابتدا باید همه چیز را درمورد سررسید یا سالنامه سفارشی بدانیم تا خرید بهترین سر رسید سفارشی تبلیغاتی را به راحتی انجام دهیم .

سررسید سفارشی چیست؟سررسید سفارشی سر رسیدی است که طراحی جنس و ابعاد همه به سلیقه مشتری می باشد.

بهترین تبلیغات، تبلیغاتی است که با کمترین هزینه ممکن بیشترین بازدهی را داشته باشد، سررسید ۱۴۰۱یک محصول تبلیغاتی ارزان قیمت با بازدهی بالا می باشد.

چاپخانه مجریان یک چاپخانه حرفه ای و با تجربه می باشد که کار توزیع یک پارچه هدایای تبلیغاتی را به صورت آنلاین انجام میدهد .

شرکت مجریان که یک شرکت تبلیغاتی حرفه ای است بخش ایده پردازی مستقل دارد که در این بخش همه ایده پردازی های حرفه ای انجام میشود.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *