چاپ تقویم اداری پایه دار 1401

چاپ تقویم اداری پایه دار ۱۴۰۱

مقدمه: چاپ تقویم اداری پایه دار ۱۴۰۱ یکی از آن کار هاییست که واجب است در این روز های پایانی سال صورت گیرد. تقویم ها یکی از آن دسته وسایل شخصی هستند که بدون شک برای هر فردی لازم است. بخصوص تک تک کارمندان  مشاغل اداری دولتی و خصوصی عموما روی میز کاریشان حتما یکی از این تقویم های رو میزی را دارند و به طور مستمر و روزمره از آن استفاده میکنند و روز ها و تاریخ ها را چک میکنند. علاوه بر اماکن اداری این تقویم ها در منازل نیز کاربرد دارند و حتی مادران خانه دار از این تقویم ها برای برنامه ریزی روزانه استفاده میکنند. حال همین موضوع میتواند دلیل خیلی خوبی برای اقدام به چاپ تقویم اداری پایه دار ۱۴۰۱ باشد. حال در ادامه این مقاله به توضیح اهمیت این موضوع خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

اهمیت چاپ‌ تقویم اداری پایه دار ۱۴۰۱

همانطور که گفته شد عموما تقویم های پایه دار تا یکسال تمام پایه ثابت میز کار تمامی کارمندان و مدیران شرکت های خصوصی و دولتی هستند. به طوری که این افراد روزانه از این تقویم ها استفاده میکنند و آن را چک میکنند. حال اگر یک بیزینس زرنگ و کاربلد لوگو یا نام تجاری خود را روی این تقویم ها چاپ کرده باشد چه اتفاقی می افتد؟ بله درست حدس زدید! این برند یا نام تجاری به طور مستمر در جلوی چشم کارمندان و مدیران و مشتریان و ارباب رجویان قرار میگیرد و همین امر خود سبب تبلیغات گسترده آن کسب و کار یا بیزینس میشود. از این رو چاپ تقویم اداری پایه دار ۱۴۰۱ به صورت اختصاصی برای اهداف تبلیغاتی در این روز های پایانی سال بسیار مهم و ضروری است.

ادامه مطلب
چاپ لوگو روی تقویم دیواری 1402

هدایای تبلیغاتی

در کل خرید هدایای تبلیغاتی به منظور معرفی و تبلیغ یک بیزینس راهی کم هزینه و پر بازده است. از این رو شرکت ها، موسسات، بیزینس ها و کسب و کار های مختلف از این روش برای معرفی و پیشرفت بیزینس خود استفاده میکنند. در همین راستای محصولات و هدایای مختلفی توسط چاپخانه ها تولید میشوند تا کارآفرینان و کار فرما ها برای سفارش این محصولات به صورت اختصاصی اقدام کنند. در واقع این محصولات به منظور تبلیغات و حک لوگو ها و برند های تجاری مختلف تولید و عرضه میشوند. از این رو مشتریان این محصولات را به صورت عمده و در تعداد بالا سفارش میدهند.

تقویم رومیزی

تقویم رومیزی علاوه بر میزهای اداری، در خانه ها و روی میزهای مطالعه جای خود را پیدا کرده اند. در کل تقویم یک وسیله کاربردی برای دانشجویان، دانش آموزان، مدیران، کارمندان، مربیان و تمامی افرادی که در طول روز و هفته برنامه ریزی دارند، است. به همین دلیل این محصول به عنوان یک هدیه تبلیغاتی میتواند بسیار پر کاربرد و ضروری باشد و یک انتخاب صحیح برای تبلیغات است. پس اگر قصد چاپ تقویم اداری پایه دار ۱۴۰۱ را دارید، مطمئن باشید تصمیم درستی گرفته اید و بهترین راه را برای معرفی بیزینستان انتخاب کرده اید. بخصوص کسب و کار هایی که تازه راه اندازی شده اند و نیاز به دیده شدن دارند و بودجه زیادی برای تبلیغات ندارند میتوانند از تقویم های رو میزی با قیمت مناسب جهت هدایای تبلیغاتی استفاده کنند. با این روش علاوه بر صرف هزینه اندک روش کارآمدی را جهت تبلیغات انتخاب میکنند.

تقویم دیواری

علاوه بر تقویم رومیزی تقویم های دیگری چون تقویم دیواری، تقویم جیبی، تقویم رقعی، تقویم مدیریتی، تقویم اروپایی و غیره وجود دارند که کاربرد های متفاوتی دارند. اما تقویم های دیواری از آن جمله تقویم ها هستند که در همه جا کاربرد دارند. تمامی منازل، امکان اداری چون بانک ها، مدارس، دانشگاه ها، بیمارستان ها و غیره از تقویم دیواری استفاده میکنند‌. پس انتخاب تقویم دیواری به عنوان هدیه تبلیغاتی نیز یک حرکت هوشمندانه خواهد بود. در کل تقویم در زندگی امروزی بشر بسیار مهم و کاربردی است. چرا که امروزه عصر سرعت است و اگر هر یک از ما در زندگی مان برنامه ریزی نداشته باشیم از تمام کار ها عقب میمانیم. حال تقویم در این امر میتواند کمک بزرگی به ما کند تا با بررسی روز ها و تاریخ ها، برنامه ریزی دقیقی جهت پیشرفت و رسیدن به اهدافمان داشته باشیم.

ادامه مطلب
طراحی لوگو حرف نماد چیست (لترمارک، مونوگرام)+ مزایا و معایب این نوع لوگوها

چاپخانه تهران

اگر قصد چاپ تقویم اداری پایه دار ۱۴۰۱ را دارید و نمیدانید کدام یک از چاپخانه تهران را انتخاب کنید ما اینجا هستیم تا در این راستا به شما کمک کنیم. یکی از بهترین و معتیر ترین چاپخانه های تهران در صنعت تولید محصولات تبلیغاتی “چاپخانه مجریان” است. این چاپخانه دارای انواع و اقسام محصولات جهت چاپ تبلیغات شما به صورت اختصاصی است. حتی اگر در تهران نیستید و امکان مراجعه حضوری ندارید میتوانید به سایت مجریان مراجعه کنید و تمامی محصولات این چاپخانه را مشاهده کنید. تمامی محصولات با قیمت تولیدی و عمده با بالا ترین کیفیت در دسترس شما هستند‌. فقط کافیست محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید و سفارش خود را ثبت کنید. یا حتی میتوانید با شماره تلفن موجود در سایت تماس بگیرید و به صورت تلفنی سفارشات خود را با تمام جزئیات ارائه دهید تا در اسرع وقت و کمترین زمان به دستتان برسد.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *