اسپری الکل تبلیغاتی

چاپ تبلیغات روی اسپری الکل

در این مطلب قصد داریم به جوانب و اهداف تبلیغات با اسپری الکل تبلیغاتی بپردازیم!

تبلیغات یکی از مهمترین اقداماتی است که هر برند و کسب و کاری باید همواره به آن توجه ویژه داشته باشند.

در واقع استراتژی های تبلیغاتی زیادی وجود دارند که کسب و کارها و برند ها میتوانند به آنها تکیه کنند و بودجه هایی را برای آن در نظر بگیرند.

به عنوان نمونه چاپ بنر ها و بیلبرد های تبلیغاتی، امور نمایشگاه و چاپ باکس، بنر و… در نمایشگاه ها، تبلیغات رسانه ای مانند رسانه های اجتماعی و یا رسانه های ملی!

در این میان روش هایی نیز وجود دارند که در واقع میتوان گفت ماهیت و هدف آن بسته به شرایط جامعه متغیر است.

به عنوان مثال، خرید هدایای تبلیغاتی میتواند اهدافی درازمدت تر نسبت به سایر روش های تبلیغاتی داشته باشد. در بین هدیه های تبلیغاتی، ابزار هایی وجود دارند که نیاز روز جامعه را تامین مینماییند، اگر شرایط کنونی جامعه بشری در دنیا را بسنجیم میبینیم که ابزار های ضد عفونی کننده و همچنین بهداشتی وارد استفاده روزانه عموم مردم شده است. مانند ماسک ها، شیلد های خود رو و شیلد های صورت و اسپری الکل!

همانطور که در آغاز این مطلب عنوان نمودیم در این مقاله قصد بر پرداخته شدن به جوانب و اهداف بازاریابی با استفاده از اسپری الکل تبلیغاتی را داریم.

اسپری الکل تبلیغاتی

یکی از بهترین روش های بازایابی استفاده از هدیه ای تبلیغاتی خاص و کاربردی مانند اسپری ضدعفونی کننده است!

ادامه مطلب
با سابقه ترین چاپخانه

در این روز های کرونایی درخواست به خرید انواع مواد ضدعفونی کننده در ایران و جهان بسیار زیاد شده است.

این ابزارهای بهداشتی توسط مردم به هر جایی که رفت و آمد دارند حمل میشوند. از این رو میتوان گفت که جزو در معرض دید ترین ابزارهای مورد استفاده روزانه مردم هستند.

با توجه به گفته کارشناسان تبلیغاتی، بهترین مکان ها برای تبلیغات، پرتردد ترین آنهاست!

بنابراین چاپ تبلیغات بر روی اسپری الکل جیبی و یا کیفی و یا اسپری ضد عفونی کننده، میتواند یکی از هوشمندانه ترین استراتژی های تبلیغاتی روز باشد.

اسن کار بصورت چاپ تبلیغات و لوگوی تجاری روی لیبل اسپری ها صورت میگیرد.

تاثیرگذاری اسپری الکل تبلیغاتی روی ذهن مخاطب

شاید برای شما به عنوان یک مدیر کسب و کار و یا مدیر تبلیغات یک برند و سازمان اسن سوال برایتان پیش بیاید که میزان تاثیرگذاری این نوع تبلیغات چقدر است؟!

با کمی تامل بر این موضوع میتوانید به این مهم دست یابید که بهترین روش های تبلیغاتی، روش هایی هستند که تاثیر روانی آنها بر روی ذهن مخاطب بیشتر باشد، حال چرا از جنبه و کلمه “روان” استفاده نمودیم؟

هر ابزار و یا هر امری که در آن هدف حفظ سلامت فردی باشد، میتواند تاثیرگذاری بالایی بر ذهن مخاطب داشته باشد. این تاثیرگذاری دقیقا همان جلب اعتماد مخاطب نسبت به نام و برند یا محصولات شماست.

اسپری ضدعفونی کننده تبلیغاتی

چاپ لیبل اسپری الکل

در بالا در مورد میزان تاثیر این نوع هدیه تبلیغاتی روی ذهن مخاطب را بررسی نمودیم، حال باید ببینیم چه فاکتور هایی بجز ماهیت این ابزار بهداشتی و کاربردی باعث این اعتماد سازی میشوند.

ادامه مطلب
چاپ سالنامه اختصاصی 1402

به طور کلی میتوان گفت کیفیت چاپ تبلیغات، نوع طراحی که چه میزان جلب توجه مینماید و خلاقیت در طراحی آن میتواند از جمله فاکتور های مهم در طراحی و چاپ آن باشد.

علاوه بر انتخاب یک طراح قوی و حرففه ای در این زمینه باید بتوانید کار چاپ را به یک چاپخانه باسابقه و بروز بسپارید تا از نتایج حاصله اطمینان لازم را کسب نمایید.

از دیگر این فاکتور ها باید به مواد و الکلی که برای این اسپری ضدعفونی کننده دست استفاده میشود نیز مطمئن باشید.

شرکت مجریان با استفاده از مواد مورد تایید وزارت بهداشت توانسته است بالاترین میزان رضایت را در میان رقبای خود کسب نماید.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *