M1212 ماسک نانو پارچه ای , هزینه چاپ ماسک تبلیغاتی

هزینه چاپ ماسک تبلیغاتی

هزینه چاپ ماسک تبلیغاتی یکی از بازارهای نوین بعد از اپیدمی ویروس کرونا است که شرکت ها برای تبلیغات خود از آن استفاده می کنند. برای چاپ ماسک نکاات زیادی وجود دارد که باید آنها را در زمان سفارش در نظر بگیرید که در این مقباله به آن ها اشاره خواهیم کرد.

نکات مهم در سفارش ماسک تبلیغاتی

جنس ماسک:

جنس ماسک یکی از فاکتورهای خیلی مهم به شمار می آید که باید در زمان سفارش به آن دقت کنید ما در شرکت مجریان انواع ماسک پارچه ای و پرستاری برای چاپ برند تجاری شما بر روی آن ها را موجود داریم. که میتوانید آنها را در سایت مشاهده کنید. با توجه به وجود ماسک های بی کیفیت و غیر استاندارد در بازار پیدا کردن ماسک مناسب که در هنگام استفاده هیچ حساسیتی بوجود نیاورد بسیار کار سختی است. گروه مجریان سعی کرده تا ماسک های با کیفیت بالا که هیچ گونه عارضه ای ایجاد نکند تهیه کند تا رضایت کامل مشتریان را داشته باشد.

مدل ماسک:

مدل های متنوعی از ماسک در بازار موجود است که سعی کردیم برای شما مشتریان عزیز آنها را برای چاپ لوگو بر روی آن فراهم آوریم و شما میتوانید ماسک های پرستاری، ماسک های سه لایه، ماسک های سه بعدی و ماسک های پارچه ای را با مشاهده در صفحه ماسک تبلیغاتی انتخاب کنید. این ماسک ها از متداولترین ماسک های موجود در بازار است.

M1213 ماسک سه بعدی تبلیغاتی , هزینه چاپ ماسک تبلیغاتی

رنگ ماسک:

در شرکت مجریان ماسک با رنگ های مختلف موجود است که شما میتوانید بنا به سلیقه خود سفارش دهید. متداول ترین رنگ ماسک در بین خریدارها رنگ سفید و مشکی هستند و بعد از آن رنگ های سازمانی می باشند. تولید ماسک های رنگی باعث میشود تا زیبایی ماسک چندین برابر شود و در زمان استفاده از ماسک در شرکت، جلسات یا نمایشگاه ها  همه افراد دارای یک مدل ماسک باشند تا نظم شرکت شما بهتر دیده شود.

ادامه مطلب
لحظه تحویل سال 1403 چه تاریخی است؟

رنگ چاپ:

هزینه چاپ ماسک تبلیغاتی به دو فاکتور مهم تقسیم میشود:

  1. رنگ ماسک
  2. تعداد رنگ چاپ

۱.رنگ ماسک:

رنگ های معمولی که برای چاپ لوگو موجود است سفید و مشکی است و شما برای چاپ برند تجاری خود بر روی ماسک با رنگ سازمانی باید ماسک ها با رنگ سازمانی شما تولید شود که ابتدا باید رنگ مورد نظر شما ساخته و سپس ماسک ها تولید شوند. این کار میتواند زیبایی ماسک را دو چندان کند ولی باید این نکته که تولید ماسک با رنگ سازمانی شما دارای هزینه ساخت رنگ می باشد.

M1213 ماسک تبلیغاتی , هزینه چاپ ماسک تبلیغاتی

۲.تعداد رنگ چاپ:

تعداد رنگ چاپ بسیار مهم است شما برای چاپ لوگو یا نام تجاری خود بر روی ماسک باید این تصمیم را بگیرید که میخوهید با یک رنگ چاپ شود یا دو رنگ. با وجود افزایش دو برابری قیمت رنگ ولی نباید به از این نکته چشم پوشی کرد که زیبایی ماسک هم چندین برابر میشود و لوگو یا نام تجاری شما بهتر دیده میشود.

محدوده چاپ

برای چاپ لوگو بر روی ماسک یک فضای محدودی وجود دارد که شما میتوانید در آن چاپ کنید زیرا بزرگتر از لحاظ بهداشتی مشکل دارد که شما میتوانید در تصویر زیر محدوده چاپ عکس را مشاهده کنید

M1214 ماسک تبلیغاتی مشکی , هزینه چاپ ماسک تبلیغاتی

چاپخانه مجریان

یکی از نکات مهمی که باید در نظر داشته باشید چاپخانه ای است که قرار است ماسک های شما در آن چاپ شود. این کار باید در یک محیط بهداشتی انجام شود تا بتواند در مقابل ویروس ها و ریزگردها جلوگیری کند و خود عامل بیماری نباشد. برای همین چاپخانه مجریان خود را مستلزم رعایت کامل نکات بهداشتی کرده تا یک محصول با کیفیت را به مشتریان خود ارائه دهد.

ادامه مطلب
هدایای نوروزی تبلیغاتی +15 پیشنهاد هدیه نوروزی شرکتی

در هنگام سفارش ماسک شما میتوانید تعداد رنگ و کد رنگ را برای چاپ ارسال کنید و همچنین لوگو خود را بارگزاری کنید یا در صورت نداشتن لوگو، طراحی لوگو را به آژانس تبلیغاتی مجریان بسپارید. برای سفارش لوگو میتوانید با راه های ارتباطی موجود در سایت با کارشناسان فروش در ارتباط باشید و از آنها راهنمایی های لازم را بگیرید .

ماسک سه لایه , هزینه چاپ ماسک تبلیغاتی

راهنمای خرید ماسک:

با وارد شدن به صفحه ماسک مورد نظر و انتخاب تعداد سفارش تعداد رنگ آن را مشخص کنید تا اطلاعات را مربوط به چاپ را بتوانید وارد کنید.

ابتدا باید تعداد رنگ ها که هزینه چاپ ماسک تبلیغاتی را شامل میشود را انتخاب کنید و سپس کد رنگ مورد نظرتان را وارد کنید. کد رنگ وارد شده بسیار مهم است زیرا رنگ چاپ شده بر روی ماسک بر اساس آن ساخته میشود. برای انتخاب رنگ های متداول مانند سفید، مشکی، زرد، قرمز و آبی کافی است کد رنگ آن را در گوگل سرچ کنید یا رنگ را بر روی مثلا قرمز قرار دهید و در بالا سمت راست قرار دهید.

پس از آن فایل لوگو خود را که با کورل طراحی شده است را باید ارسال کنید توجه کنید که فایل لوگو شما باید لایه باز باشد تا بتوانیم آن را چاپ کنیم در غیر از این صورت شما باید هزینه طراحی مجدد را پرداخت کنید.

بعد از آن میتوانید توضیحاتی که نیاز است در رابطه با سفارش بیان کنید را ارسال کنید.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *