نکات شرکت تبلیغاتی موفق| چاپخانه مجریان

نکات طلایی برای داشتن یک شرکت تبلیغاتی موفق

چگونه یک شرکت تبلیغاتی موفق داشته باشیم ؟

نکات شرکت تبلیغاتی موفق چیست ؟ برای داشتن یک شرکت تبلیغاتی موفق داشتن علم مدیریت و استفاده از نیروهای جوان، کارامد و با انگیزه در مجموعه تان لازم می باشد.

اگر هدف شما تاسیس یک شرکت تبلیغاتی است مانند هر کار دیگه ای از قبل باید علم این کار را داشته یاشید.

تحصیل کردن در رشته های دانشگاهی مدیریت و شناخت کسب وکارها و بیزنس ها و شاخص های مالی یکی از مهمترین اصولی است که یک مدیر تبلیغات باید به آن مسلط باشد.

همچنین مطالعه و آموزش دیدن در حوزه های هنری مانند کارگردانی، فیلمنامه نویسی، تدوین و صداگذاری خیلی می تواند به مدیریت یک شرکت تبلیغاتی موفق به شما کمک کند.

یک مدیر تبلیغاتی حتما نیاز نیست خودش کارگردان، فیلمنامه نویس یا  تدوین گر باشد اما باید علم و شناخت کلی را نسبت به مسائل هنری داشته باشد.

وقتی نیروهایی که برای این کار استخدام میکنید باید بدانند که مدیرشان نسبت به همه مسائل کار آشنا است  تا نتوانند به قولی مدیرشان را گول بزنند.

داشتن یک تیم قوی و کارآمد و پرانرژی وخلاق می تواند به یک کمپین تبلیغاتی کمک زیادی کند .

 

 

نکات مهم جذب مشتری در شرکت های تبلیغاتی موفق

۱.تنها با افراد با انگیزه و علاقه مند، و خلاق که ایجاد کننده و پیش برنده کمپین ها، استراتژی ها و راهکارهای اساسی تبلیغات و بازاریابی هستند کار کنید که نه تنها حوزه بازاریابی و تبلیغات را دوست داشته باشند، بلکه از قدرت ریسک پذیری بالایی برخوردار باشند جهت دستیابی به اهداف مشتریان .

 

۲.یکی دیگر از مواردی که شرکت های تبلیغاتی در دنیای امروز به آن نیازمندند، به کارگیری متخصصان حوزه دیجیتال است.

از آنجا که افراد جامعه زمان زیادی از وقت خود را به نگاه کردن صفحات وب، تحقیق در اینترنت، استفاده از کانال ها و شبکه های اجتماعی گوناگون میگذرانند، مشتریان نیز از شما می خواهند تا استراتژی ها و روش های مناسب حضورشان در حوزه دیجیتال را به آنها معرفی کرده و در اجرای آن نیز به آنان کمک کنید.

ادامه مطلب
مزایای استفاده از خودکار تبلیغاتی در تبلیغات

 

۳ . دانش مناسب از مشتریان یک شرکت تبلیغاتی موفق باید در به دست آوردن، درگیر کردن و نگه داشتن مشتری قدرت داشته باشد.

لذا یک شرکت تبلیغاتی موفق می بایست در مورد بازار مشتریان خود دانش لازم را داشته یا آن را بدست آورد تا با استفاده از آن بطور معمول پاسخگوی نیازهای مخاطبان خود باشد و برای آنان ارزش قائل باشد .

چنین شرکتی می تواند نیازها و خواسته های بازار، هدف مشتریان خود را دسته بندی کرده و بر این اساس به طراحی  تبلیغاتی خود بپردازد.

از این راه میتواند یک آژانس تبلیغاتی و برای مشتری های خود یک برند قوی و موفق ایجاد کند.

 

۴.داشتن این دانش حاصل از داده ها، محاسبات و زحمت های فراوانی است که پشتوانه ابتکار عمل شرکت تبلیغاتی شده و گرفتن تصمیمات بهتر را امکان پذیر میسازد.

 

۵.در عصر دیجیتال، تمام کسب و کارها، مخصوصا کسب و کارهای فعال در حوزه تبلیغات و ارتباطات باید حضور قدرتمندی در حوزه آنلاین داشته باشند.

شرکت های تبلیغاتی معمولا خود بیشتر از سایر کسب و کارها در فضای مجازی دیده میشود زیرا که بازاریابی بخشی از تخصص آنان است.

شرکت های تبلیغاتی موفق ، همانطور که می دانید محتوای قدرتمند، یکی از لازمه های بازاریابی اثربخش بودن آن است.

همچنین شرکت های تبلیغاتی باید بدانند که چگونه محتوایی تولید کنند که با جایگاه مشتری در چرخه بازاریابی و کانال مورد نظر جهت انتقال پیام متناسب باشد.

 

۶. متاسفانه بسیار دیده میشود که شرکت های تبلیغاتی نمی توانند تعهدات خود را در زمان تعیین شده ،با مشخصات توافق شده عملی کنند.

یک شرکت تبلیغاتی موفق، باید به تمام جزئیات خروجی کار خود توجه خاصی داشته باشد.و کار خود را به خوبی انجام دهد و  در زمان توافق شده به پایان برساند .

 

۷.انتخاب یک شرکت تبلیغاتی موفق  جهت دستیابی به اهداف کوتاه و بلند مدت، همواره یکی از آرزو های شرکت ها می باشد.

ادامه مطلب
چاپ آرم روی جاکارتی تبلیغاتی چگونه است؟ + راهنمای خرید

البته ممکن است همیشه مورد های  زیادی برای انتخاب وجود داشته باشد اما شرکت ها می دانند که انتخاب یک شرکت تبلیغاتی خوب، هزینه های تبلیغاتی آنان را به سرمایه گذاری تبدیل کرده و یک شرکت تبلیغاتی بد می تواند به هدر رفتن سرمایه ی آنها  منجر شود.

برای همین کار ، پیدا کردن یک شرکت تبلیغاتی قابل اعتماد میتواند باعث ایجاد مزیت رقابتی برای شما شده و این امر، جذب مشتریان بیشتری را به دنبال خواهد داشت .

یک شرکت تبلیغاتی از تیمی از افراد حرفه ای در حوزه های گوناگون، اما مرتبط، تشکیل شده است. در حقیقت یک شرکت تبلیغاتی متشکل از افراد متخصص در حوزه های بازاریابی، متخصصان با تجربه در حوزه طراحی گرافیک و طراحی سایت و سایر حرفه ها است.

یک شرکت تبلیغاتی موفق از این افراد حرفه ای برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان، از طراحی وب سایت گرفته تا طراحی پوسترهای جذاب استفاده می کنند.

این نوع از کارکنان، ایجاد کننده و انجام دهنده کارهای بزرگی هستند.

 

 

نکات مهم در جهت جلب رضایت مشتری

۱. در روابط شخصی با مشتریان خوب خود تاکید داشته باشید

۲.کارهایی را که خود و شرکت تان میتوانید انجام بدهید برای مشتریان توضیح دهید .

۳. لیستی از اسامی  مشتریان خود  داشته باشید.

۴. مشکلات ساده ی شرکت  را برای مشتری هایتان حل کنید.

۵. رسانه ها وشبکه های اجتماعی را همیشه دنبال کنید .

۶. مشتری مداری را اصل قرار دهید و همیشه سعی کنید رضایت مشتری را جلب کنید.

۷. اگر در تبلیغات به جایگاه بزرگی رسیدید سعی کنید که کارهای ضعیف را انجام ندهید.

۸. در مواردی که باید برای شرکت هزینه کنید حتما هزینه کنید تا نتیجه ببینید .

۹. باید این مطلب درنظر داشته باشید که همیشه در بازار کار، بالا و پایین وجود دارد اگر یک ماه مثلا مشتری نداشتید ناراحت نشوید.

۱۰.همیشه به خدا توکل کنید .

اگر به موضوعاتی که در بالا به آنها اشاره شد اهمیت دهید قطعا به یک شرکت  تبلیغاتی موفق دست پیدا میکنید.

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *