نحوه چاپ ماسک تبلیغاتی, ماسک تبلیغاتی, ماسک, چاپ ماسک

نحوه چاپ ماسک تبلیغاتی

در بخش وبلاگ این سایت در مورد انواع هدیه های تبلیغاتی صحبت نموده اسم، در این مطلب میخواهیم به نحوه چاپ ماسک تبلیغاتی بپردازیم؛ با ما همراه باشید. البته که تنها این ماسک نیست که میتواند یک هدیه تبلیغاتی در معرض دید باشد، در مقالات قبل در مورد انواع مختلفی از این هدیه های تبلیغاتی موثر صحبت نموده ایم.

همانطورکه میدانید یکی از بهترین روش های پیشگیری از ابتلا به بیماری های ویروسی مانند آنفولانزا، کرونا و یا انواع سرما خوردگی ها، استفاده از ماسک است! در این روزهایی که بیماری کشنده کرونا همه گیر شده است، همه موف و مجبور به استفاده از ماسک هستند، بنابراین کارشناسان امور بازاریابی و تبلیغات بر این باورند که این ابزار به دلیل در معرض دید قرار گرفتن و از همه مهمتری روی صورت افراد قرار گرفتن و جابجا شدن توسط عموم، میتواند ابزار تبلیغاتی قدرتمندی باشد.

ماسک تبلیغاتی چیست ؟

با چاپ نام و لوگوی تجاری روی ماسک، یک ابزار ساده تبدیل به یک ابزار بازاریابی قدرتمند میشود. به دلیل اینکه باید از همه موقعیت ها و چالش ها برای خود و کسب و کارمان فرصت ایجاد کنیم، استفاده از ماسک تبلیغاتی میتواند یکی از هوشمندانه ترین انتخاب ها باشد.

البته که این انتخاب و مسیر تبلیغاتی مستلزم رعایت برخی نکات نیز میباشد. انتخاب چاپخانه باسابقه و مطمئن، انتخاب شرکت هدایای تبلیغاتی شناخته شده و…

ماسک انتخاباتی چیست ؟

یکی دیگر از استفاده های کاربردی از این ابزار تبلیغاتی، استفاده به عنوان ماسک انتخاباتی است، با نزدیک شدن به روزهای انتخابات کاندیدهای انتخاباتی به روش های جدیدتر، تاثیرگذار تر و در معرض دید تری از تبلیغات نیازمند میشوند، چاپ چند هزار ماسک انتخاباتی میتواند به بیشتر دیده شدن نامزد های انتخاباتی کمک ویژه ای نماید.

ادامه مطلب
فروش فلش تبلیغاتی و کاربرد آن

بنابراین میتوان تیجه گرفت که استفاده از هدایای تبلیغاتی میتواند کمک بزرگی به دنیای بازایابی هر برند نماید. بنابراین هر برند و یا سازمان یا هر نوع کسب و کاری به یک کارشناس امور بازاریابی و تبلیغات نیازمن است. این کارشناس باید خلاق و جدی باشد و در برنامه کاری خود به دنبال روش های تبلیغاتی جدید و تاثیرگذار روی ذهن مخاطب باشد، هر روشی که بتواند با توجه به شرایط جامعه هم برای مردم کاربردی باشد و هم به برندینگ یک کسب و کار کمک نماید.

انواع ماسک تبلیغاتی

ماسک ها نیز ازانظر نوع جنس به انواع مختلفی تقسیم میشوند، از جمله این انوع میتوان به ماسک سه بعدی، ماسک سه لایه، انواع ماسک های فیلتر دار، ماسک های چارچه ای سه بعدی و ساده، ماسک های نانو و ماسک های پارچه ای ساده اشاره نمود.

اینکه کدامیک از این انوع بهترین نوع جنس را دارند، از نظر بهداشتی میتوان گفت که ماسک های سه بعدی چند لایه و ماسک های ساده سه لایه از بهترین نوع این نوع ماسک ها هستند، چرا که جنس و متریال استفاده شده در این نوع ماسک ها از جنس پارچه اسپان باند و لایه های ملت بلون هستند.

این نوع پارچه ها علاوه بر استفاده در ماسک ها، در انواع پوشش های بهداشتی و پزشکی نیز میتواند مورد استفاده قرار گیرد، مانند انواع گان ها، انواع لباس های ایزوله بیمار و پزشک و انواع سرجی اسلیپ ها و یا سرجی فیکس های بیمارستانی!

بنابراین با انتخاب این نوع ماسک ها و هدیه دادن به مخاطبین به عنوان هدیه تبلیغاتی با توجه به اینکه این کار از نظر انسانی جایگاه بالایی دارد، به راحتی میتوان اعتماد و نظر مردم را به خود جلب کرد.

ادامه مطلب
با کارت ویزیت الکترونیکی ، جدیدترین روش تبلیغاتی آشنا شوید!

پس دلیل اینکه کارشناسان بازاریابی اصرار بر استفاده از این نوع هدیه های تبلیغاتی را دارند، همین جلب توجه و اعتماد مخاطبین است! این اعتماد میتواند تبدیل به اعتبار و در نهایت برندینگ یک کسب و کار و یا یک برند شود.

 

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *