مزایای طراحی تقویم اختصاصی ۱۴۰۲ | چاپخانه مجریان

طراحی تقویم تبلیغاتی اختصاصی ۱۴۰۲ چه مزایایی دارد ؟

مزایای طراحی تقویم اختصاصی ۱۴۰۲

مزایای طراحی تقویم اختصاصی ۱۴۰۲ چیست ؟ با توجه به اهمیت تقویم ها و میزان تاثیرگذاری آنها روی ذهن مخاطب، باید در طراحی و چاپ آنها دقت های لازم را در نظر گرفت.دقت در کیفیت چاپ تقویم ها جز مهمترین کار ها است. از این رو بهتر است یک چاپخانه با سابقه و مطمئن را برای این مهم انتخاب نمود.امروزه با پیشرفت تکنولوژی، وسایل چاپی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار میگیرند.اما تقویم اختصاصی همچنان کاربردی است و در هر منزل یا محل کاری پیدا می‌شود. برای داشتن تقویم اختصاصی همین حالا به سایت های معتبر مراجعه کنید.تقویم‌ های اختصاصی در هر ارگان و سازمانی قابل استفاده هستند. این تقویم‌ ها در طرح ‌ها و رنگ‌های متنوع تولید می‌شوند و جنس ها و اندازه های متفاوتی دارند.برخی از آن‌ها دارای پایه ‌های سخت و برخی دیگر دارای پایه ‌های غیر سخت هستند. تنها تفاوت این دو نوع تقویم در قیمت آن‌ها است.در تولید تقویم‌ های پایه سخت از متریال بیشتری استفاده است و این تقویم ‌ها استحکام بالایی دارند.

تقویم ها از جمله محصولاتی هستند که در هر منزل و محل کار به تعداد زیاد یافت می شوند و بسیاری از افراد تقویم شخصی خود را دارند.برای خرید انواع تقویم رومیزی اختصاصی با بهترین کیفیت و مناسب ‌ترین قیمت همین حالا اقدام کنید.مزایای طراحی تقویم اختصاصی ۱۴۰۲ در این است که شما می توانید فعالیت خود را هر روز به یاد افراد بیاورید.بدین صورت که اگر تقویم شما بر روی میز هر فردی باشد، آن فرد نام برند شما یا کسب و کار شما را هر روز یا حداقل هفته ای یک بار دیده و نام شما هیچ گاه از یاد وی نمی رود.از دیگر ویژگی های تقویم اختصاصی این است که می توان آن را به عنوان هدیه نیز استفاده کرد.

 

تقویم اختصاصی یک هدیه تبلیغاتی پرفروش !

تبلیغات تاثیر بسیار زیادی در دیده شدن یک برند دارد. از این رو انواع کسب و کارهای بزرگ و کوچک برای معرفی محصولات و خدمات خود به مخاطب، از راهکارهای تبلیغاتی مختلف استفاده می‌کنند.یکی از بهترین و قدیمی‌ ترین راه ‌های تبلیغاتی، استفاده از هدایای تبلیغاتی است. این هدایا تنوع زیادی دارند و در مقایسه با سایر روش ‌های تبلیغاتی بسیار مقرون به صرفه هستند.اگر کسب و کار خود را به تازگی راه ‌اندازی کرده‌ اید و بودجه زیادی ندارید تا آن را صرف تبلیغات کنید، ما خرید هدایای تبلیغاتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.این هدایا اغلب از بین محصولات کاربردی و ارزان قیمت انتخاب می‌شوند و طرفداران زیادی دارند. تقویم اختصاصی یکی از انواع هدایای تبلیغاتی پرفروش است‌.شما میتوانید تقویم اختصاصی ویژه خود را سفارش داده و آن را به مشتریان و رقبای خود اهدا کنید. این تقویم‌ ها در اندازه ها و طرح ‌های مختلف تولید می‌شوند.شما میتوانید این تقویم‌ ها را در ابعاد مختلف سفارش داده و یا از طرح‌ های آماده موجود در سایت های معتبر استفاده کنید. هدایای تبلیغاتی تاثیر زیادی روی مخاطب دارند.هرچه هدایای شما کاربردی تر باشد، نام برند شما در ذهن مخاطب ماندگارتر خواهد شد .

ادامه مطلب
طراحی لوگو حرف نماد چیست (لترمارک، مونوگرام)+ مزایا و معایب این نوع لوگوها

 

 

ابعاد تقویم

یکی دیگر از راه های چاپ تقویم اختصاصی تغییر دادن سایز و ابعاد آن است. هر چند برای این کار باید سفارش شما در تیراژ بالا صورت بگیرد اما برخی از مشتریان برای خاص تر کردن کالای تبلیغی خود ابعاد تقویم را به سلیقه ی خود سفارش می دهند.به طور مثال یک شرکت ساختمانی می تواند پایه تقویم را به صورت  یک خانه سفارش دهد یا یک شرکت تولید کننده نوشیدنی تقویم اختصاصی خود را بصورت استوانه ای و به شکل بطری انتخاب می کند.حتی دیده می شود تقویم را همان گونه معمولی اما در سایز متناسب با بسته بندی مربوط به شرکت خود سفارش می دهند.برای مثال جعبه یا پاکت پک تبلیغاتی که در نظر گرفته ۲۲*۱۴ سانتی متر است و بنابراین برای چاپ تقویم اختصاصی به تولید کننده می گوید، می خواهد در این ابعاد تقویم خود را سفارش دهد.

 

مزایای تقویم اختصاصی !

یکی از مزایای طراحی تقویم اختصاصی ۱۴۰۲ این است که امکان تبلیغ و توضیح کامل محصولات و یا خدمات شما در تمام صفحات تقویم وجود دارد.یک تبلیغ ماندگار به مدت یکسال می باشد که هر روز جلوی چشم مشتریان شما خواهد بود.این محصول نسبت به هدایای تبلیغاتی دیگر و براساس کاربرد آن، هزینه قابل قبول و مناسب تری دارد.علاوه بر مشتری شما، مشتریان و مراجعه کنندگان مشتریان شما نیز تبلیغات شما را خواهند دید.

 

متنوع بودن طراحی تقویم !

طراحی  تقویم‌ های اختصاصی به حدی زیاد است که گاهی انتخاب زیباترین محصول از بین آن‌ها سخت و دشوار است.تنوع بالا باعث شده که برای تمام مشاغل و کسب و کارها یک نمونه کاربردی وجود داشته باشد. این نوع تقویم برای استفاده دانش ‌آموزان نیز مناسب است.

ادامه مطلب
سفارش سالنامه وزیری اختصاصی

 

کیفیت بالای تقویم !

هدایای تبلیغاتی به ویژه انواع مختلف تقویم رومیزی ۱۴۰۲ و سررسید باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا تاثیر مثبت تبلیغاتی آن‌ها حفظ شود.کیفیت پایین هدایای تبلیغاتی همواره نتیجه عکس دارد و تعداد مشتریان یک برند را کاهش میدهد.هزینه ‌ای که مشتریان برای خرید سررسید و تقویم ‌های رومیزی میپردازند رابطه مستقیمی با کیفیت آن‌ها دارد.تقویم ‌ها در سایز های کوچک و بزرگ تولید می‌شوند و در ساخت آن‌ها از بهترین متریال‌ ها استفاده می‌شود.در سفارشی سازی سررسید خاص کیفیت محصول به حدی بالاست که تا یک سال بتوان از تقویم استفاده کرد.

 

قابلیت اختصاصی سازی

به جز مواردی که اشاره کردیم یکی از مزایای طراحی تقویم اختصاصی ۱۴۰۲ این است که سررسیدها و تقویم ‌ها قابلیت اختصاصی سازی دارند ، و با این قابلیت برند کسب و کار شما در ذهن مخاطبان ماندگار می‌شود.یکی از ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد تقویم‌ ها این است که جزء به جزء آن مانند پایه، داخل پایه، روی صفحات و پشت صفحات را می‌توان به صورت اختصاصی طراحی و چاپ نمود. این تقویم‌ ها ساختاری مستحکم دارند و از کیفیت بالایی برخوردار می‌باشند.

مطلب پیشنهادی: سررسید چیست ؟

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *