مزایای سازه نمایشگاهی|چاپخانه مجریان

مراحل غرفه سازی نمایشگاه

اگر صاحب یک کسب و کار و یا یک برند هستید حتما برایتان موقعیت و فرصت شرکت در نمایشگاه ها را داشته اید، شما با داشتن غرفه مجزا و اختصاصی برای کسب و کار خود میتوانید به موفقیت در کار خود نزدیک تر شوید.

نمایشگاه فضایی است که در آن میتوانید کار و توانایی های خود را برای مخاطبان به نمایش بگذارید و یا حتی با داشتن غرفه اختصاصی و همنشینی با برند های دیگر و یا همکاران، این فضا موجب عقد قرارداد های جدید بین شما و همکارانت و یا مدیران دیگر شود.

از این رو مشاوران تبلیغاتی مطرح در کشور، حضور کسب و کارها را در فضای نمایشگاه و همچنین داشتن غرفه نمایشگاه به همراه سازه های نمایشگاهی مانند استند نمایشگاهی، جاکاتالوگی نمایشگاهی، لایت باکس، رول آپ و فوم برد نمایشگاهی و … را به همه پیشنهاد میدهند و بر روی آن تاکید فراوان دارند، شاید به این فکر کنید که به تنهایی نمیتوانید از پس ساخت غرفه و یا اداره امور غرفه بر بیادد، اما بهتر است نگران این قضیه نباشید چرا که شرکت های تبلیغاتی و چاپخانه هایی هستند که این کار را بصورت تخصصی برای شما انجام خواهند داد و تا پایان نمایشگاه با شما همراهی خواهند کرد.

در ادامه میخواهیم به مراحل غرفه سازی نمایشگاه بپردازیم که این کار توسط طراحان و متخصصین در این زمینه صورت خواهد گرفت؛

مراحل غرفه سازی نمایشگاه

عملیات اجرای غرفه نمایشگاهی از مرحله طراحی غرفه نمایشگاهی شروع شده و سپس با عملیات ساخت غرفه نمایشگاهی در کارگاه نجاری شرکت های غرفه ساز ادامه پیدا می‌کند و بعد از آن با عملیات غرفه سازی نمایشگاهی در نمایشگاه محل برگزاری رویداد کار جلو خواهد رفت و در پایان نیز با عملیات غرفه آرایی و تکمیل و تحویل به کارفرما از نظر نظافت و کارهای آنهایی که به مجموع این مسائل عملیات غرفه سازی گفته می‌شود.

ادامه مطلب
بررسی نقش رنگ ها در طراحی لوگو؛زبان و مفهوم رنگ ها

یکی از سوال ها و دغدغه های شرکت های حاضر در نمایشگاههای بین المللی مراحل غرفه سازی است و آنها نمی دانند که باید چگونه با یک تیم غرفه ساز همراه بشوند و در چه زمانی در نمایشگاه برای چیدمان محصولات خود حاضر بشوند و در چه زمانی برای غرفه آرایی سازه نمایشگاهی خود در نمایشگاه حضور پیدا بکنند. غرفه سازی نمایشگاه شامل مراحل مختلفی از قبیل گرفتن مجوز غرفه سازی و و ورود به سالن نمایشگاه و ساخت غرفه نمایشگاهی در محیط سالن نمایشگاه می باشد و بعد از آن نیز عملیات غرفه آرایی نمایشگاهی و چیدمان و نظافت غرفه نمایشگاهی مسائلی است که باید در زمان برنامه ریزی نمایشگاه به آن توجه کنیم.

علاوه بر این پس از اتمام مراحل غرفه سازی باید به فکر تامین نیروی نمایشگاه نیز باشید، در ادامه نیز به این موضوع مهم میپردازیم، با ما همراه باشید؛

تامین نیروی نمایشگاه

بدون شک میزبانی از مهمانانتان که قصد عقد قرارداد یا تفاهمنامه را دارد می‌تواند در تصمیمات آینده وی تاثیر مستقیم داشته باشد و هیچ چیز بدتر از یک تیم خسته و گرسنه نمی تواند تمام زحمات و هزینه های انجام شده برای یک غرفه خوب را از بین ببرد.

آژانس تبلیغاتی مجریان با سابقه بالا در نیروی نمایشگاه و همچنین طراحی و ساخت غرفه نمایشگاه و سازه های نمایشگاهی توانسته است تا کنون با صد ها برند موفق همکاری کند.

در زمینه تامین نیرو نمایشگاه باید به متخصص بودن نیرو ها و همچنین منظم بودن آنها توجه زیادی داشته باشید. این نکته را فراموش نکنید که نداشتن نیرو نمایشگاهی بسیار بهتر است داشتن نیرو های غیر متخصص و آماتور است.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *