لیبل رول چیست |چاپخانه مجریان

لیبل رول چیست و چاپ آنها چگونه انجام می شود ؟

لیبل رول چیست ؟ 

لیبل رول چیست ؟ و چاپ آن ها چگونه انجام می شود ؟ چاپ لیبل از نیازهای اصلی یک محصول و کالا برای شناسایی نام تجاری یک کسب و کار می باشد، امروزه کمتر محصولی می توان یافت که احتیاج به یک لیبل و برچسب نداشته باشد. نکاتی که در طراحی و چاپ لیبل محصولات و برچسب بسایر مهم است، تعیین ابعاد و قالب لیبل بر اساس سایز و ابعاد محصول، تست کاغذ مصرفی بر روی محصول شما، نوع روکش ،چاپ لیبل و کیفیت آن، ساخت قالب لیزری جهت کیفیت و سهلوت در برداشتن و چسباندن، و طراحی بر اساس اصول چاپ و بدون اشتباهات نوشتاری ، که کاربرد اصلی کاغذ پشت چسبدار بر روی : انواع بطری ها، ظروف پلاستیکی و فلزی ، محصولات و تجهیزات، آرایشی بهداشتی ، صنایع غذایی ، شویند ها، برچسب و لیبل های تبلیغاتی و غیره … می باشد.

مزایای چاپ لیبل رول

  • قیمت لیبل رولی نسبت به دیگر لیبل ها به صرفه تر می باشد و هر چقدر مقدار آن افزایش بیابد ر انتها هزینه کمتری را پرداخت خواهید کرد.
  • کیفیت کار یکی دیگر از مزایای این مدل لیبل است چاپ این مدل از لیبل ها بسیار جذاب و چشم نواز هستند.
  • لیبل شفاف ، لیبل طرح برجسته ، لیبل آلومینیوم و… ازانواع مختلف این لیبل ها است که میتوان به راحتی گزینه مناسب خود را در آن یافت.
  • نداشتن محدودیت در لیبل های رولی در قالب و سایز کار، باعث میگرد شما انتخاب بیشماری برای طرح خود داشته باشید.
  • برای پوشش این نوع لیبل میتوان از لمینت و جلا دهنده های متنوع به عنوان روکش آن استفاده نمود در این حالت شما لیبل خود را از رطوبت حفظ کرده اید.
  • انتخاب نوع چسب برای لیبل رولی به انتخاب شماست ، این یعنی شما نسبت به کالای که برای آن لیبل در نظر گرفته اید باید از غلظت و کیفیت آن اطلاعات داشته باشید.
  • این مدل برچسب ها از دوریز کمتری برخوردار است.
ادامه مطلب
برای هدیه تبلیغاتی چه پاوربانکی را خریداری کنیم

علاوه بر موارد گفته شده همچنین از مزایای چاپ لیبل: لیبل و برچسب شامل : اطلاعات شرکت و آرم و لوگو و سایر اطلاعات محصول و استاندارد های تایید کننده است و گاهی به عنوان یک پیشنهاد و یا تخفیف ویژه می باشد، که روکش UV بر روی لیبل باعث شفافیت و جلوگیری از سایدگی می شود.

چاپ لیبل با طراحی منحصر به فرد و اختصاصی

چاپ لیبل محصول با طراحی منحصر بفرد میتواند برای جذب مشتری و انتخاب محصول شما در بازار رقابت که با تنوع صدها طرح و رنگ مختلف وجود دارد بسیارموثر و مفید باشد. چاپ لیبل علاوه بر جاذبه بصری باید نیاز مخاطب برای اطلاع از محصول و ویژه گی ها را نیز برآورده سازد. چاپ لیبل و برچسب به دو صورت شیت و رول چاپ میگردد. در چاپ رول از دستگاههای افست رول,هلیوگراور و فلکسو استفاده شده و تیراژ بالا مد نظر قرار میگیرد.

انواع چاپ لیبل محصول

لیبل محصولات به ۲ سبک چاپ می شوند

  1. چاپ رول
  2. چاپ شیت

چاپ لیبل به شیوه رول برای محصولات با تیراژ بسیار بالا ( ۱۰.۰۰۰ عدد ) استفاده می شود و به شیوه رول شده تحویل داده میشود که بیشتر لیبل محصولات غذایی ، دارویی ، بهداشتی ، آرایشی و … از این دست می باشند.

انواع لیبل محصول

برچسب محصولات در انواع مختلف کاغذی، پی وی سی، متال، شیشه ای، اموال، سکوریتی، پشت متال، حرارتی، تگ لیبل، تایوک و پارچه ای؛ در صنایع و کسب و کارهایی همچون نساجی، آزمایشگاهی، لوازم خانگی، رستوران ها و مواد غذایی، اداره ها، شرکت ها و سازمان ها، مدارس و … تولید می شوند . توجه نمایید که نوع لیبل با توجه به کاربرد (نوع مصرف) آن انتخاب گردد . مثلا برای برچسب گذاری لوازم خانگی یا خودرو ها ، لیبل کاغذی دارای مقاومت بسیار کمی بوده و سریع از بین می روند. (برچسب های کاغذی ماندگاری کمتری نسبت به سایر برچسب ها دارند)، همچنین برای برچسب گذاری ، استفاده از لیبل هایی مناسب است که با بسته بندی محصول تناسب داشته باشند.

ادامه مطلب
معرفی شرکت های برتر خدمات نمایشگاهی در ایران

جهت دریافت خدمات مشاور تبلیغاتی، خدمات دیگر مجموعه مجریان نظیر هدیه تبلیغاتی مانند : خودکار تبلیغاتی، پاوربانک تبلیغاتی، لیوان حرارتی، خرید تقویم رومیزی، ست مدیریتی زنانه و … می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در بخش تماس با ما، با مشاوران و کارشناسان مجموعه مجریان در ارتباط باشید.

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *