طراحی لیبل محصولات

طراحی لیبل

برای برند سازی محصولات ، اولین قدم طراحی لیبل حرفه ای است . روزانه افراد زیادی برای خرید یک محصول در فروشگاه ها حضور دارند و از نظر روانشناسی ، محصولی که شکل زیبایی داشته باشد به آن اعتماد بیشتری می کنند و با بسته بندی شیک تر انتظار یک محصول با کیفیت تری را دارند و باعث می شود خریدار با اشتیاق بیشتری آن محصول را انتخاب نماید.
برای داشتن لیبل محصول مناسب باید از تیم طراحی حرفه ای و با سابقه استفاده کرد چرا که بتواند بازار سنجی نماید و با مطالعه چندین فاکتور مهم ، بهترین را پیشنهاد و اجرا نماید
تیم طراحی مجریان با سابقه بالا و تجربه بازارسنجی در این شاخه ، تمام تلاش خود را می کند تا با فکر و ایده و خلاقیت و در نتیجه طراحی لیبل محصولات حرفه ای و طراحی بسته بندی محصولات به فروش آن کمک شایانی نماید طراحی لیبل موادغذایی ، بهداشتی ، دارویی ، پزشکی ، خوراکی ، نوشیدنی از پرکارترین موارد  است.

نمونه لیبل های طراحی شده

طراحی لیبل
چاپ لیبل محصول
طراحی لیبل
طراحی لیبل
طراحی لیبل پسته
طراحی لیبل خشکبار

طراحی و چاپ لیبل مواد غذایی

صنعت مواد غذایی یکی از پرکاربردترین صنایع برای لیبل محصولات است. در یک هایپر مارکت که وارد می شویم تمامی محصولاتی که میبینیم بر روی آن یک لیبل نصب شده است و بر اساس سایز محصول لیبل های مختلفی قابل مشاهده است. معمولا لیبل محصولات غذایی مربع – مستطیل و البته بیشتر دارای قالب اختصاصی در شکل ها مختلف هستند که خود باعث جذابیت در دید بیننده و خریدار می شود
چاپ لیبل مواد غذایی بر اساس ۲ تکنیک چاپ افست و رول است. اگر تیراژ کار بالا باشد از چاپ رول استفاده میکنیم و برای تیراژهای حدود ۱۰.۰۰۰ عدد از چاپ افست استفاده می شود. برای جذاب شدن لیبل مواد غذایی می توان از رنگ های بشاش استفاده نمود و همچنین از عکس محصول که می تواند بر کیفیت کار بی افزاید.
طراحی لیبل محصولات غذایی در ادویه جات مانند لیبل آویشن – لیبل بکینگ پودر – لیبل فلفل قرمز – لیبل دارچین -لیبل گرد لیمو – لیبل دانه فلفل – لیبل گلپر – لیبل هل – لیبل جوش شیرین – لیبل ادویه مخصوص – لیبل ادویه کاری – لیبل چاشنی ماست – لیبل چاشنی سالاد – لیبل پابریکا – لیبل پودر سیر – لیبل زردچوبه – لیبل سماق پرکاربرد است.

مشاهده قیمت ها و محصولات

طراحی و چاپ لیبل آرایشی و بهداشتی

محصولات متنوع زیادی در بخش آرایشی و بهداشتی وجود دارد و یکی از روشها برای متمایز شدن در نگاه خریداران ، استفاده از طراحی لیبل آرایشی و بهداشتی جذاب و خاص می باشد.
طرح ویژه برای لیبل روی محصولات شما می تواند خریدار را به سمت کالای شما ترغیب نماید.
بیشتر مخاطبان شما خانم ها هستند در نتیجه باید سبک و سلیقه خانم ها لحاظ شود و در طراحی لیبل آرایشی بهداشتی به جزئی ترین ها باید پرداخت . چرا که رقابتدر رعایت نکات ریز است

مشاهده قیمت ها و محصولات
طراحی بسته بندی محصولات آرایشی|چاپخانه مجریان
طراحی بسته بندی محصولات آرایشی|چاپخانه مجریان
طراحی لیبل
طراحی لیبل بطری

طراحی و چاپ لیبل بطری

در ایران یکی از پرمحصول ترین صنعت ها بطری است و نوشیدنی های بطری زیادی در کشور تولید می شود. بیشتر مخاطب آنان هم جوانان هستند.
رقابت بسیار سخت است چرا که تعدد محصول و تعدد تولیدکننده وجود دارد و بدون شک بطری هایی که وجه تمایز در طراحی و چاپ ندارند جایگاه محبوبی هم نخواهند داشت.
طراحی لیبل بطری از یکطرف اهمیت دارد، چاپ لیبل بطری از طرف دیگر اهمیت دارد و تکمیل کننده هم هستند.
تکنولوژی چاپ با کیفیت بسیار می تواند چاره گشا باشد.

مشاهده قیمت ها و محصولات

طراحی و چاپ لیبل صنعت خودرو

در صنعت خودرو از لیبل روی محصولات و کالاها اشتفاده می شود که روی کالا نصب می شود.

طراحی و چاپ لیبل روغن موتور – لیبل اسپری تمیزکننده داشبورد – لیبل قطعات یدکی – لیبل لوازم یدکی خودرو را می توان به عنوان پرکاربردترین های صنعت خودرو نام برد.
با وجه به اشکال مختلف و چندضلعی و به اصطلاح قالب های مختلف روغن موتور و اسپری و … باید از لیبل های قالب دار که دارای اشکال متفاوتی هستند استفاده نمود که تمام این اندازه ها و سایزها شخصی سازی شده و بر اساس کالا و محصول نهایی طراحی و چاپ می گردد.

مشاهده قیمت ها و محصولات
لیبل روغن موتور
تاثیر طرح لیبل
چاپ لیبل شیمیایی
طراحی لیبل شیمیایی

طراحی و چاپ لیبل صنایع شیمیایی

انواع افزودنی ها – مصالح شیمیایی بر روی آن لیبل زده می شود. درست است که شکل ظاهری بسته بندی این محصولات به زیبایی مواد غذایی و خودرویی ها نیست اما باز هم جذابیت در طرح موضوع رقابتی انتخابی است.
عموما لیبل این محصولات باید خیلی چسبندگی محکم و مقاومی داشته باشد چرا که با آب و مایعات زیاد سروکار دارند.
خیلی پیش آمده که بهترین طراحی لیبل شیمیایی انجام شده اما کیفیت کاغذ پشت چسبدار ( لیبل ) مناسب برای این صنعت نبوده و براحتی تخریب شده است

مشاهده قیمت ها و محصولات

نمونه طراحی های بیشتر

طراحی لیبل
چاپ لیبل محصول
طراحی لیبل
طراحی لیبل
طراحی لیبل
طراحی لیبل
لیبل رول چیست |چاپخانه مجریان
تاثیر طرح لیبل
طراحی لیبل ادویه
لیبل روغن موتور
طراحی لیبل
طراحی لیبل شیمیایی