طراحی و چاپ لیبل مواد غذایی

طراحی لیبل مواد غذایی

طراحی لیبل موادغذایی


از آنجا که طراحی لیبل مواد غذایی میتواند انگیزه مشتریان را تحت تاثیر قرار دهد،دارای اهمیت بالایی هستند.میتوان با طراحی لیبل غذایی با خریداران در ارتباط بود و سبب افزایش فروش محصول خود شد.امروزه حساسیت های بسیاری در خرید موادغذایی وجود دارد وهمین موضوع سبب شده خریداران ،موادغذایی بدون لیبل را خریداری نکنند و به کیفیت محصول شک داشته باشند.در این صورت شما میتوانید به راحتی با طراحی لیبل های خاص اعتماد خریداران را جلب کنید ومیزان فروش خود را افزایش دهید .لیبل ها اطلاعات مفیدی در مورد محصول مورد نظردر اختیار مشتریان قرار میدهد.لیبل های روی موادغذایی باید حس سالمی و پاکیزگی را به مشتریان منتقل کنند به همین دلیل عموما لیبل های به رنگ سفید بیشتر استفاده می شوند.

مراحل طراحی لیبل مواد غذایی

امروزه با توجه به پیشرفت بازار مواد غذایی،بیشتر به طراحی لیبل موادغذایی احتیاج داریم،زیرا ویژگی های محصول در طراحی لیبل عرضه می شود و موجب اطمینان و اعتماد خریداران میشود.به دلیل اینکه موادغذایی جنبه ی مصرفی دارند نسبت به بقیه لیبل های تولیدی دارای اهمیت ویژه ای می باشد.مراحل طراحی لیبل مواد غذایی شامل تحقیق وبررسی،مطرح کردن ایده،طرح نهایی لیبل،اجرا و آزمون میشود.انجام همه ی این مراحل توسط تیم باتجربه در زمینه طراحی لیبل صورت میگیرد و هرمرحله مجموعه ای از افراد متخصص را میطلبد.

تحلیل و بررسی

یکی از مهم ترین مراحل طراحی لیبل مولد غذایی تحقیق و بررسی است.زیرا برای شروع باید با تحلیل و بررسی اطلاعات مورد نیاز خود را از سلیقه مشتریان بدست آورد و مسیر را برای موفقیت های آتی فراهم کنیم.

مطرح کردن ایده

برای ایجاد شکل اولیه از طراحی لیبل مواد غذایی،ایده اولیه مطرح می شود.ایده ها باتوجه به محصول انتخابی مطرح می شوند.از آنجا که همه ایده های مطرح شده را نمیتوان اجرا کرد میتوان با استفاده ازاختلاط چند ایده برای رسیدن به ایده درست ومناسب که از هر لحاظ نیاز متقاضیان را تامین کند،استفاده کرد.

طرح نهایی لیبل

  • از آنجایی که طراحی روی انگیزه مصرف کنندگان تاثیر می گذارد،فوق العاده مهم است.طراحی درست موجب برندسازی میشود،به طوری که امکان تشخیص و انتخاب برند از روی طرح و رنگ بکار رفته وجود داشته باشد.

    اجرای ایده

در این مرحله ایده های منتخب به صورت عملی اجرا میشوند و لیبل باتوجه به انواع موادغذایی طراحی می شود و ایده های طراح لیبل عملی میشود.

انواع لیبل موادغذایی

 لیبل کاغذی

این نوع لیبل به شکل معمولی و به صورت چسبی چاپ می شود.از جمله ویژگی های این نوع لیبل میتوان به گستردگی کاربرد این لیبل اشاره کرد.این لیبل در طرح ها ورنگ های متنوعی وجود دارد واز لحاظ اقتصادی به صرفه می باشد.برای چاپ کردن آن میتوان از کاغذ گلاسه،نیم گلاسه و مات در سایزهای گوناگون استفاده کرد.

لیبل ترانسپورت یا شفاف

در صورتی که به دنبال لیبلی هستید که از دو طرف دید داشته باشید،این لیبل گزینه مناسبی است.قابلیت چاپ در این محصول بالاست در نتیجه استفاده ازآن در طرح های متنوع هم میتوانید در نظر داشته باشید.یکی از ویژگی های کاربردی این لیبل مقاومت در برابر آب و رطوبت می باشد.

لیبل های حرارتی

این لیبل ها شباهت زیادی به اتیکت کاغذی دارند.در صورتی که در مدت زمان کمتری از این لیبل استفاده کنید،به صرفه خواهد بود ولی برای استفاده طولانی مدت به دلیل اینکه چاپ آن ماندگاری پایینی دارد،گزینه مناسبی نمی باشد.کاغذهای مورد استفاده در این لیبل حساس به حرارت و گرما هستند،از این ویژگی انها برای فرآیند چاپ استفاده می شود.به دلیل آسیب پذیر بودن اتیکت ها در مقابل نور،نوشته های آن ناخوانا میشود

مزایا طراحی لیبل موادغذایی

مزیت مهم طراحی لیبل موادغذایی برندینگ محصولات است.برای گسترش برند مورد نظر خود،چگونگی طراحی و اجرای آن روی کالا بسیار مهم می باشد

لیبل محصولات برای شناسایی مارک حائز اهمیت است.

این امکان را به ما میدهد که محصولاتی که یک مارک دارند، ازهم  متفاوت شوند و کارایی آنها فراتر از شناساندن اقلام است.

در نتیجه مزیت های گوناگونی از جمله شناساندن محصول،تبلیغ محصول،ارائه کردن اطلاعاتی که ضروری و مورد نیاز هستند، دارند.

چاپ لیبل موادغذایی

چاپ لیبل موادغذایی مناسب ترین راه برای فروش بیشتر محصولات شماست.چاپ لیبل  بر روی شیشه و بطری ها،پاکت های کاغذی،کیسه های پلاستیکی میتواند به آسانی راه فروش اقلام را به وجود بیاورد.

چنانچه اندازه یا برش مشخصی مدنظر شماست با ما تماس بگیرید.برای چاپ لیبل خود میتوانید از ۱۰۰۰عدد شروع کنید که عدد مناسبی برای آغاز کار محصول تجاری شماست.

انواع لیبل های مواد غذایی از نظر سایز و طرح و قالب را با قیمت های مناسب به ما بسپارید.

سفارش چاپ لیبل مواد غذایی

شما میتوانید برای سفارش چاپ لیبل موادغذایی با کیفیت عالی با چاپخانه مجریان همکاری داشته باشید.چاپخانه مجریان خدمات چاپ را با بهترین کیفیت به شما مشتریان عزیز ارائه می کند.چاپ لیبل تنها نمونه ای از خدمات چاپی به شمار میرود.برای سفارش چاپ با ما درتماس باشید