طراحی و چاپ لیبل صنعت خودرو

چاپ لیبل خودرو

طراحی لیبل خودرو

در لیبل صنعت خودرو لیبل قطعات خودرو حضور گسترده ای دارد.این لیبل ها برای اطلاعاتی مهمی از جمله اخطار و هشدارهای ایمنی استفاده می شوند.از این لیبل ها میتوانند برای رانندگان و مسافران به صورت مستقیم قابل مشاهده باشند.

لیبل هایی که می توانند موجب اعتبار کسب وکار شما بشوند،لیبل های صنعتی هستند که در میان صنایع مختلف میخواهیم به صنعت خودرو اشاره کنیم.

مهم ترین اطلاعاتی که در لیبل قطعات خودرو حک میشود،شماره سریال،برند خودرو،کشوری که قطعه را ساخته،نوع قطعه،شماره ارسال می باشد.حک کردن این اطلاعات باعث میشود که خودرو شناسایی شود.

خطاهای انسانی که در حین لیبل زدن رخ می دهد،قابل شناسایی هستند.برخی شرکت ها از سیستم های قدیمی استفاده میکنند،به صورتی که یک فردی کاغذ را می گیرد و اطلاعات را در یک قطعه نرم افزار که قدیمی می باشد لیبل ها را چاپ و تایپ می کند.این روش نشان دهنده خطای بزرگی است و پیامدهای بسیار زیادی دارد.در این صنعت باید به دو نکته مهم تحویل به موقع و عدم خطا در حین وارد کردن قطعات به خط تولید،توجه زیادی داشت.

در صورتی که لیبل ها دارای مشکل باشند،تمامی کامیون های قطعات به جای اینکه در خط تولید متوقف شوند به عقب فرستاده میشوند.به همین دلیل است که طراحی لیبل خودرو دارای اهمیت بسیار بالایی است.این کار باید به کسانی که حرفه ای هستند سپرد تا بتوانند یک طرح درست واصولی بزنند.

مراحل طراحی لیبل صنعت خودرو

برای شروع کار باید مواد اولیه تهیه کرد.انجام این کار نیاز به وسایل زیادی ندارد.تمام اقلامی که نیاز دارید:قیچی،چاپگر(پرینتر جوهر افشان)،لمینت که به عنوان یک روکش برای لیبل های مقاوم وبراق بکار می رود و در پایان داشتن ماشین برای چسباندن لیبل ها،کاغذ لیبل متناسب با چاپگر.برای طراحی نیاز است اطلاعات گرافیکی برای کار با نرم افزار داشت.مرحله بعدی تعیین کردن ابعاد و اندازه لیبل مورد نظر شماست.در پایان اعمال طرح مورد نظر بر روی فایل است.با استفاده از برنامه گرافیکی و خلاقیت بهترین لیبل هارا میشود طراحی کرد.

مزایای طراحی لیبل صنعت خودرو

این لیبل ها قابل شستشو هستند وقیمت آنها کم و مقرون به صرفه می باشد.مقاومت انها در برابر پاره شدن بالاست وقابلیت نصب بر روی سطوح مختلفی دارند.این لیبل ها را با ابعاد واندازه های مختلفی میتوان طراحی کرد.تنوع رنگ بالاست و هیچ محدودیتی وجود ندارد.در برابر عوامل محیطی مختلفی از جمله نور و رطوبت مقاوم است.

انواع لیبل صنعت خودرو

  • حرارتی
  • کاغذی
  • بی رنگ و شفاف
  • اموال
  • متال
  • پشت متال
  • وُید
  • سکوریتی
  • پی وی سی
  • تایوک
  • رول پارچه ای
  • تگ لیبل – لیبل امنیتی

چاپ لیبل خودرو

 

یکی از روش هایی که توسط تولیدکنندگان و پخش کنندگان محصولات مورد پسند است،چاپ لیبل صنعت خودروسازی است.استفاده از چاپ لیبل های تبلیغاتی بر روی انواع وسایل نقلیه روش مناسبی برای جذب مشتری است زیرا این وسایل در طول مدت شبانه روز در مقابل دید همگان هستند و به تعداد دفعات بیشتری در معرض دید افراد قرار میگیرند.لیبل ها دارای ابعاد و اندازه های گوناگونی هستند و باتوجه به مکانی که میخواهید آنها را نصب کنید،چاپ می شوند.

سفارش چاپ لیبل خودرو

برای سفارش چاپ لیبل بعد ازاینکه فایل توسط مشتری ارسال شد،توسط اپراتور بررسی شده و سفارش ثبت می شود.زمان تحویل بر اساس حجم و تعداد موردنیاز به مشتری اعلام میشود.تمام تلاش ما این است که بتوانیم رضایت مشتریان را جلب کنیم و به آنها در بازاریابی محصولات خود کمک کنیم.لیبل ها علاوه بر اینکه از لحاظ ظاهری دارای جذابیت هستند؛دارای اطلاعات کاملی در خصوص محصول هستند.در این صورت استفاده از آنها برای مشتریان عزیز موجب بهبود می شود.آنچه اهمیت دارد و باید به آن توجه ویژه ای شود،انتخاب یک نوع لیبل مناسب،طراحی درست و کیفیت چاپ می باشد که تمامی آن ها روی میزان فروش محصولات اثر میگذارد.