خودنویس تبلیغاتی

خود نویس تبلیغاتی به چه کسانی هدیه دهیم ؟

خود نویس تبلیغاتی به چه کسانی هدیه دهیم؟

برای اینکه به سراغ خود نویس تبلیغاتی برویم و توضیح دهیم که خود نویس تبلیغاتی برای چه کسانی به عنوان هدیه ای تبلیغاتی مناسب است باید بدانیم هدایای تبلیغاتی دقیقا به چه محصولاتی می گویند و چگونه باعث رشد کسب و کار می شوند و خود نویس تبلیغاتی چیست و چرا محصول تبلیغاتی شگفت انگیزی برای رشد و پیشرفت کسب و کار سازمان ها می شود.

 

هدایای تبلیغاتی :

هدایای تبلیغاتی عموما محصولاتی هستند که به عنوان محصولاتی پر کاربرد در زندگی روزمره افراد مورد استفاده قرار می گیرند. هدایای تبلیغاتی به نوعی، استراتژی تبلیغاتی برای فروش محسوب می شوند که سازمان ها و شرکت های مختلف برای گسترش کسب و کار خود استفاده می کنند. خرید هدایای تبلیغاتی نسبت به فرم های دیگر تبلیغات هزینه کمتری برای سازمان ایجاد می کند و در عین حال بازدهی بالایی نیز ایجاد می کنند. در هدایای تبلیغاتی محصولاتی استفاده می شود که بیشتر مورد استفاده افراد در موقعیت های مختلف قرار می گیرد و به نوعی محصولات کاربردی هستند. و بخاطر همین مساله مخاطب و مشتری به صورت متداوم با آن ها در ارتباط است و جلوی چشم او قرار می گیرد. در نتیجه بهترین مدل برای تبلیغات محسوب می شود و کارایی بسیار بالایی نیز ایجاد می کند. مخاطب با دیدن این محصولات تبلیغاتی در محیط کار و زندگی خود متداوم با اسم، لوگو و اطلاعات سازمان روبرو می شود و در زمان مناسب اگر نیاز به خدمات و محصولات سازمان داشت حتما از همان سازمان خرید خود را انجام می دهد. از جمله محصولاتی که به عنوان هدیه تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد می توان به ماگ تبلیغاتی سررسید یا سالنامه‌ی تبلیغاتی، جاکلیدی تبلیغاتی  و … اشاره کرد. یکی دیگر از محصولات مهم تبلیغاتی که به عنوان هدیه‌ای تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد می توان به خودنویس تبلیغاتی اشاره کرد. محصولی بسیار مهم و کاربردی که از قدیم سازمان ها و اداره جات از آن به عنوان هدیه ای کاربردی برای تبلیغات استفاده می کردند. خودنویس، روان نویس و انواع خودکار فلزی یا پلاستیکی تبلیغاتی سه جایگاه مهم در استراتژی سازمان ها برای هدایای تبلیغاتی دارند. هر کدام به عنوان هدیه ای تبلیغاتی بودجه‌ی متفاوتی را از سازمان می گیرد. در این مقاله قرار است که به این سوال بپردازیم که خودنویس تبلیغاتی چیست و چه کاربردی در تبلیغات سازمان ها دارد.

ادامه مطلب
انواع مدل های جاکارتی تبلیغاتی و علت انتخاب آن ها

 

خودنویس تبلیغاتی چیست؟

خودنویس تبلیغاتی چیست؟ خودنویس تبلیغاتی به نوعی همان خودنویس معمولی محسوب می شود که افراد از آن برای نوشتن استفاده می کنند با این تفاوت که این خودنویس توسط سازمان ها و اداره جات مختلف طراحی می شود و روی آن لوگو و نشانه سازمان می آید و به مخاطب و مشتری مورد نظر هدیه داده می شود. خودنویس تبلیغاتی هدیه ای لوکس محسوب می شود و با خودکار تبلیغاتی تفاوت های زیادی دارد. خودنویس تبلیغاتی نسبت به خودکار تبلیغاتی هزینه بیشتری دارد و کیفیت بهتری نیز دارد. در نتیجه خودنویس تبلیغاتی را نمی توان به هر کسی هدیه داد و سازمان ها و اداره جات مختلف برای این هدیه تبلیغاتی باید گستره‌ی خاصی از مخاطبان را در نظر بگیرند و این محصول را به آن ها هدیه دهند. می توان اگر شرکت یا سازمانی در نظر دارد این هدیه را در جشنواره ها و مراسمات مختلف به مخاطب و مشتری خود هدیه دهد از خودکار تبلیغاتی به جای خودنویس تبلیغاتی استفاده کند چرا که خودکار تبلیغاتی بودجه‌ی کمتری می گیرد و هدیه ای بسیار ارزان محسوب می شود و اتفاقا می تواند نتیجه‌ی بهتری را نیز برای سازمان در فروش به ارمغان بیاورد. اما اگر قرار است که به افراد خاص و مخاطب های محدودی هدیه داده شود خودنویس تبلیغاتی می تواند هدیه‌ی مناسب‌تری باشد. این هدیه‌ی تبلیغاتی که اسم سازمان و لوگو و نشانه آن را به همراه دارد می تواند هدیه شیک و خاصی باشد که هر فردی را خوشحال کند و تحت تاثیر قرار دهد.

 

خودنویس تبلیغاتی به عنوان هدیه ای تبلیغاتی مناسب چه افرادی می باشد؟

وقتی به این مساله فکر می کنیم که هدیه ای مناسب برای دوستانمان یا همکارانمان یا اعضای خانواده‌ی خود خریداری کنیم احتمال خیلی زیاد یک روان نویس یا خود نویس جز هدایایی است که برای هدیه دادن در نظر می گیریم. این هدیه‌ی محبوب برای همه‌ی افرادی که با نوشتن سر و کار دارند و در طول روز یادداشت برمی دارند مناسب می باشد. و احتمال خیلی زیاد از هدیه گرفتن خود نویس تبلیغاتی استقبال می کنند و خوشحال می شوند. در نتیجه به صورت کلی افراد در سن های مختلف با سلایق متفاوت و مشاغل مختلف می توانند برای هدیه گرفتن یک خودنویس تبلیغاتی مناسب باشند. اما به عنوان یک سازمان بخواهیم این هدیه تبلیغاتی را برای مخاطبان و مشتریان خود در نظر بگیریم باید مشتریان و مخاطبان خود را به خوبی بشناسیم و بدانیم که این هدیه تبلیغاتی  برای چه دسته ای از مخاطبان هدف و مشتریان مناسب می باشد. اگر بخواهیم به عنوان مثال چند دسته از گروه هایی که برای هدیه گرفتن خودنویس تبلیغاتی مناسب هستند را نام ببریم می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

ادامه مطلب
معرفی آفتابگیر تبلیغاتی ماشین

مشتریان وفادار :

افرادی که در دسته مشتریان وفادار سازمان قرار می گیرند می توانند گروه مناسبی باشند که خودنویس تبلیغاتی را به عنوان هدیه ای لوکس دریافت کنند. این هدیه تبلیغاتی می تواند در جعبه ای زیبا و شیک قرار بگیرد و در مراسمی به آن ها هدیه داده شود.

مدیران و کارمندان برتر سازمان :

دسته‌ی دیگری که می تواند به آن ها خودنویس تبلیغاتی را هدیه داد می تواند مدیران و کارمندان رده بالا شرکت و سازمان باشد. چرا که این افراد حتما به نوعی نیاز به این محصول تبلیغاتی دارند و حتما از اینکه همچین هدیه ای به آن ها داده بشود احساس خوشایندی خواهند داشت. در نتیجه خودنویس تبلیغاتی حتما هدیه ای مناسب برای این گروه می باشد. اگر دسته ای از مخاطبان سازمان به عنوان مدیر و کارمند در شرکت و سازمان دیگری نیز مشغول به کار هستند این دسته از مخاطبان نیز می توانند گزینه خوبی برای هدیه دادن خودنویس تبلیغاتی باشند.

دانشجویان، اساتید، معلمان :

همانطور که گفتیم تمام افراد به نوعی می توانند این هدیه ارزشمند را دریافت کنند. اما اگر در مخاطبان و مشتریان سازمان، دانشجویان، اساتید و معلمان حضور دارند، خودنویس های تبلیغاتی می تواند هدیه ای بسیار کاربردی  و مهم برای آن ها باشد. چرا که تمام این افراد در طول روز بارها نیاز به وسیله ای برای نوشتن دارند و خودنویس تبلیغاتی می تواند انتخاب خوبی برای آن ها باشد. هم چنین اگر می خواهید هزینه کمی را متحمل شوید می توانید از انواع خودنویس های پلاستیکی یا خودکار پلاستیکی به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده کرد

 

خودنویس تبلیغاتی انتخابی خاص در پکیج هدیه‌‌ی تبلیغاتی لوکس:

بعد از اینکه توضیح دادیم خودنویس تبلیغاتی چیست و برای چه دسته از افراد مناسب می باشد حال می خواهیم این مقاله را با این موضوع به پایاین برسانیم که خودنویس تبلیغاتی، انتخابی مهم در پکیج های لوکس تبلیغاتی می باشد. می توان در ست هدایای مدیریتی، ست هدایای اداری و انواع ست های دیگر از این محصول تبلیغاتی استفاده کرد. یک پکیج لوکس همواره می تواند شامل محصولی تبلیغاتی مانند خودنویس باشد و به عنوان ابزاری کارآمد، کاربردی و شیک به مخاطب هدیه داده شود. خودنویس از زمان های قدیم محصولی شیک و خاص محسوب می شده است که در بسته بندی های کلاسیک قرار می گرفته است و به افراد مهم جامعه هدیه داده می شده است. امروزه نیز این محصول همچنان هدیه ای شیک می باشد که در کنار کیف و سالنامه ای چرمی انتخابی لوکس برای هدیه تبلیغاتی می باشد.

 

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]

1 دیدگاه برای “خود نویس تبلیغاتی به چه کسانی هدیه دهیم ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *