خرید سالنامه سفارشی تبلیغاتی 1401

خرید سالنامه سفارشی تبلیغاتی ۱۴۰۱

خرید سالنامه سفارشی تبلیغاتی ۱۴۰۱ از قدیم به عنوان یکی از پرکاربردترین هدایای تبلیغاتی  مورد استفاده شرکت‌ها بوده است. با پیشرفت تکنولوژی در صنعت چاپ،  صحافی و همچنین استفاده از مواد اولیه گوناگون مانند چرم، ترمو و پارچه و…  تنوع سالنامه امروزه بسیار زیاد است. از این رو هر ساله قبل از شروع سال جدید، سالنامه به عنوان یک هدیه محبوب و پرکاربرد مورد توجه قرار می گیرد.

با وجود افزایش غیرمعقول قیمت ها در این چند سال اخیر، سررسید ۱۴۰۲ هم مانند دیگر  نمونه ها شاهد افزایش قیمت زیادی بوده است . ولی هنوز هم در مقایسه با دیگر هدایای تبلیغاتی ، سالنامه یک هدیه به صرفه و با قیمت مناسب می باشد.

کاربرد سررسید تبلیغاتی

خرید سالنامه سفارشی تبلیغاتی ۱۴۰۱ باید به سلیقه مخاطبان خود که مشتریان فعلی  شما هستند، توجه کنید. اگر سررسید تبلیغاتی را برای مدیران و مسئولان شرکت‌ها مد نظر دارید، یک سررسید مدیریتی لوکس بهترین کارایی را برای شما خواهد داشت.  اگر برای چاپ سالنامه در تیراژ بالا برنامه‌ریزی کرده‌اید، دامنه گسترده ای از  مخاطبان را در زیر چتر تبلیغاتی خود جمع نموده‌اید، یک سررسید رقعی با ویژگی‌های استاندارد، بهترین گزینه در پیش روی شماست. مقصود از سررسید رقعی استاندارد،پرهیز از مدل های نوآفرینی در طراحی سررسید نیست.شکل این سالنامه می تواند به شکلی باشد که در نگاه مخاطب،به عنوان یک سر رسید خاص جلوه کند؛  اما از نظر نوع کاغذ و جنس جلد، متریالی انتخاب می‌شود. که قیمت سررسید را به حداقل برساند تا در تیراژ بالا برای شما صرفه‌ی اقتصادی داشته باشد.

اگر مشتریان شما از گروه ویژه ای  مثل مهندسان هستند که نیازهای خاصی دارند، سررسید لوکس باید فضای کافی برای یادداشت ‌نویسی داشته باشد. شاید در مواردی باید به سررسید پلنر هم فکر کنید. اگر در حیطه هنری فعالیت می‌کنید و هنرمندان مخاطب اصلی و همیشگی شما هستند، کار شما در انتخاب و خرید سالنامه سفارشی تبلیغاتی ۱۴۰۱ کمی سخت خواهد بود، چون سررسیدهای خاص و فانتزی در بازار کمتر پیدا می‌شوند. با ارائه‌ی انواع سررسید تبلیغاتی در طرح‌ها و مدل‌های فانتزی و لاکچری بار سنگین پیدا کردن یک سررسید خاص را از دوش شما برداریم.

ادامه مطلب
آشنایی با خودکار تبلیغاتی + انواع و مزایا

سررسید وزیری

سررسید وزیری هم ابعاد بزرگی دارد و کمی کوچک‌ تر از سررسید رحلی است. طول آن بین ۲۱ تا ۲۶ سانتی‌متر قابل انتخاب است و عرض آن هم معمولا ۱۶۵ میلی‌متر تعیین می‌شود. همه‌ی مشکلات قطع رحلی، برای سررسید وزیری هم گواه دارد و مهمترین آن‌ها، سختی در جابه‌جایی آن است. دست گرفتن چنین سررسیدهای بزرگی اصلا راحت نیست و همین  جریان است که کاربرد آن‌ها را به کمینه می‌رساند.

سررسید اختصاصی ۱۴۰۱

خرید سالنامه سفارشی تبلیغاتی ۱۴۰۱ و طراحی سالنامه اختصاصی سال ۱۴۰۱ در بهترین چاپخانه های تخصصی سالنامه و سررسید درامر چاپ صورت می گیرد. انواع سالنامه و قیمت سررسید اختصاصی را با شرایط ارزان تولید می نماید. تمامی انواع سالنامه های اروپایی  ، رقعی ، ارگانایزر  ، وزیری و تقویم رومیزی سال ۱۴۰۱ و سررسید اختصاصی ۱۴۰۱ را به صورت سفارشی طراحی و تولید می نمایند.

طراحی سالنامه و سررسید اختصاصی

چنان که از نام سررسید اختصاصی ۱۴۰۱ پیداست بایستی طراحی آن بی همتا و اختصاصی صورت بگیرد. جلد و صفحات داخلی آن با طراحی زیبا و چشم نواز همراه می باشد.

این چنین شامل نوشته ها و لوگو مد نظر سفارش دهنده باشد، این خود نیازمند طراحی خلاقیت می باشد.

برتری چاپ سررسید اختصاصی

درسالنامه های اختصاصی، اصل یادگاری های منحصر به فردی ایجاد می کند که به افراد کمک می کند برخی از گرانبهاترین تجربیات خود را ثبت میکنند. با پیشرفت درنرم افزارنشریه سالیانه و توانایی در چاپ، وحالا می توانیم سالنامه های سفارشی و شخصی ارائه دهیم که به ثبت بهتر این تجربیات کمک می کند.

با استفاده از نرم افزار طراحی آنلاین نشریه سالیانه مشاوران و تیم ها می توانند صفحات و جلدهای پویایی ایجاد کنند که در هر محصول متفاوت است. حالا، هر کاربری می تواند یک نشریه سالیانه  ویژه داشته باشد که شامل یک صفحه کامل باشد که فقط متن و طرح دلخواه آن را نشان می دهد.درچاپ سالنامه اختصاصی صفحات منحصر به فرد می تواند به رویدادهای خاصی اختصاص داده شود که برای هر مشتری متفاوت خواهد بود.

برگزیدن جلد های شخصی

هنگام خرید سالنامه سفارشی تبلیغاتی ۱۴۰۱ می توان جلدها را نیز کاملا سفارشی و اختصاصی طراحی و چاپ نمود. حالا می توانید جلدهای متفاوتی را برای برنامه های مختلف ایجاد کنید.می توانید برای کارهای خاص، جلد سخت با قیمت بالاتر تهیه کنید. می توانید برای هر جلد نیز از پوشش های مختلفی بدون محدودیت استفاده کرده و آن ها را همراه با ابتکار به چاپ برسانید.

ادامه مطلب
ست مدیریتی تبلیغاتی ارزان را از چه کسی تهیه کنیم

انواع جلد سالنامه

جلد رسید در دو نوع سخت و نرم در بازار موجود است، که از جنس های متفاوتی ساخته خواهد شد. در این موضع جنس جلد سررسید را مورد بررسی قرار می دهیم.

جلد چرم مصنوعی

چرم مصنوعی یکی از مرسوم ترین انواع جنس هایی است که برای ساخت جلد سررسید مورد استفاده قرار می گیرد. کیفیت بالایی دارد .به همراه تنوع در طرح و رنگ از مزیت های چرم مصنوعی است.

جلد چرم طبیعی

چرم طبیعی یکی از جنس هایی است که از قدیم در ساخت جلد سررسید مورد استفاده قرار گرفته می شود، امروزه به علت هزینه بالا و گران بودن چرم‌طبیعی سر رسید با این جنس در دسته سررسید سررسید شیک یا سالنامه ارزشمند قرار گرفته و در بازار کمتر مشاهده می‌شود.

جلد سلفونی

امتیازی که  جلد سلفون داره بخاطر ارزان بودن آن است. یکی دیگر از مهمترین مزیتهای سررسید سلفونی قابلیت چاپ رنگی با طرح اختصاصی است. چون سررسید سلفونی در دسته سررسید ارزان قرار می گیرد معمولا افراد تمایلی به استفاده از آن ندارد ضمن اینکه ممکن است بعد از مدتی تغییر رنگ  داده و یا در اثر استفاده زیاد جلد سررسید سلفونی پاره شود.

جلد ترمو

یکی از انواع چرم مصنوعی است و تفاوتی که دارد در تغییر رنگ در زمان داغکوب است. استفاده از ترمو در جلد سازی بسیار مرسوم است.

جلد پارچه ای

جلد پارچه ای کمتر از جنس های دیگر مرسوم است،بخاطر اینکه هم قابلیت پایین آن برای تبلیغ و برندینگ است البته بسته به مدل پارچه سررسید با جلد پارچه می تواند در دسته سررسید خلاقانه یا خاص قرار گیرد. ین نکته را باید توجه کنید که هر نوع پارچه ای قابل استفاده برای جلد سررسید نخواهد بود.  پس به این نکته های هنگام خرید سالنامه سفارشی تبلیغاتی ۱۴۰۱ توجه نمایید.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *