جا کارتی تبلیغاتی چیست؟ + مزایای آن

 

یک راه بسیار کاربردی و کم هزینه برای تبلیغ کسب‌وکارتان، یک جای کارتی تبلیغاتی است. راهی عالی برای کمک به حفظ برند شما در خط مقدم ذهن افراد هنگام بیرون رفتن است. ایمن نگه داشتن اسناد شخصی همیشه یک اولویت است، به خصوص در هنگام سفر. از این رو چرا همه به یک جا کارتی  خوب و محکم   نیاز دارند. این اقلام شیک بهترین و راحت ترین راه را برای نگهداری کارت های ارائه می دهند. در همین حال، آنها همچنین می توانند برای هر برندی فرصت شگفت انگیزی برای افزایش آگاهی فراهم کنند.

جا کارتی تبلیغاتی  با برند سفارشی، اقلامی مفید و ضروری هستند که همه به آن‌ها نیاز دارند. آنها همچنین به عنوان محصولات پیشرفته تری در نظر گرفته می شوند که هر مشتری از دریافت آن خوشحال می شود. به این ترتیب، هر برندی که از آنها برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده می کند، نه تنها از قرار گرفتن در معرض آن لذت می برد، بلکه از شهرت معتبری در بین مشتریان خود برخوردار می شود.

اکثر مردم جا کارتی تبلیغاتی را مانند کیف مدارک از بهترین هدیه ها  می‌دانند. تبلیغات کلاسیک مانند بروشور، کارت ویزیت یا پستی در زندگی روزمره کاربرد زیادی ندارند. به همین دلیل، بسیاری فکر می کنند که آزاردهنده هستند و بدون توجه به پیامی که روی آنها وجود دارد، آنها را دور می اندازند.

 

جا کارتی تبلیغاتی چیست؟

جا کارتی تبلیغاتی یک کیف جمع و جور است که برای حفظ امنیت و سازماندهی کارت ویزیت ساخته شده است. کارت ویزیت لوازم جانبی ضروری برای شبکه های شرکتی است. جا کارتی از خراب شدن کارت هایی که از جلسات مشتری، نمایشگاه ها یا سفر جمع آوری کرده اید جلوگیری می کنند. با چاپ لوگوی شما بر روی جا کارتی تبلیغاتی اینها هدایای شرکتی ایده آل برای تبلیغ برند شما به گیرندگان در صنایع مختلف هستند.

 

 

استفاده از جا کارتی تبلیغاتی  در بازاریابی و تبلیغات

در تجارت هرگز نمی دانید فروش بعدی از کجا خواهد آمد، بنابراین همه کانال های ارتباطی مهم هستند. اگر به شخص مناسب یک جا کارتی تبلیغاتی همراه کارت خود بدهید، یک مشاهده ساده و یک تماس تلفنی بعدی می تواند تفاوت زیادی در عملکرد کلی کسب و کار شما ایجاد کند. سرمایه‌گذاری کوچکی که برای بسته‌بندی کارت ویزیت خود در جا کارتی تبلیغاتی چاپ شده انجام می‌دهید، می‌تواند بین به یاد ماندن و ناپدید شدن در مه متفاوت باشد.

ادامه مطلب
بهترین تولیدکننده ساک دستی تبلیغاتی

 

دارندگان جا کارتی تبلیغاتی چگونه می توانند آگاهی از برند شما را ایجاد کنند

یک جا کارتی تبلیغاتی تمیز و شفاف نگه داشتن کارت‌های ویزیت و کارت های دیگر را در حین حرکت آسان می‌کند، و این موارد ممکن است به گونه‌ای مارک شوند که به گیرندگان اجازه می‌دهد هر بار که جا کارتی  خود را بیرون می‌کشند تا اطلاعات خود را به شخص دیگری بدهند، نشان‌واره خاصی را نشان دهند. جا کارتی های تبلیغاتی  می توانند در انواع مقرون به صرفه و اجرایی عرضه شوند، و صرف نظر از مدل انتخابی، اینها محصولاتی هستند که کار خود را به خوبی انجام می دهند، چه در کشوی اداری یا در کیف یا جیب در حال حرکت باشند.

 

گزینه های ساخت سفارشی و برندسازی

جا کارتی های  تبلیغاتی  می توانند از مواد مختلفی ساخته شوند، با این حال پلاستیک سخت و فلز دو گزینه رایج برای ساخت هستند. جا کارتی تبلیغاتی  پلاستیکی معمولاً تنوع بیشتری  دارند و می‌توانند در طیف وسیعی از رنگ‌های مختلف مطابق با نیاز بازاریابی خاص یک برند باشند. برای یک گزینه اجرایی، فلزاتی مانند فولاد یا آلومینیوم ممکن است برای جا کارتی تبلیغاتی  انتخاب شوند و ظاهری براق و ظریف ایجاد می کنند که مطمئناً هر چشمی را به خود جلب می کند.

نام تجاری ممکن است با استفاده از حکاکی لیزری یا چاپ پد به قسمت چاپ جا کارتی تبلیغاتی  اضافه شود. حکاکی لیزری روشی است که از فناوری لیزر برای حک کردن طرح یا نام برند در سطح خود فلز استفاده می کند و این گزینه برندینگ راهی را برای ماندگاری برند روی یک کالا به اندازه خود اقلام فراهم می کند. چاپ پد مزیت رنگی را فراهم می کند و این روش چاپ یک طرح را بر روی سطح محصول نگهدارنده کارت اعمال می کند. با چاپ پد، یک شرکت ممکن است هر رنگی را انتخاب کند که به بهترین وجه با برند آنها مطابقت دارد. نواحی چاپ روی این قطعات معمولاً در قسمت جلوی درب نگهدارنده قرار دارند و این باعث می‌شود که برند در تمام مراحل استفاده دیده شود.

 

مزایای جا کارتی

یک جا کارتی، فوق العاده جمع و جور و همه کاره، طراحی شده برای هماهنگی کامل با جیب های شما، یک لوازم جانبی محبوب برای بسیاری است.

جا کارتی زمانی که پر از خرده‌های گشاد می‌شود، بیش از حد برآمده نمی‌شود و همچنین می‌تواند به جای انداختن در کیف، کوله‌پشتی یا کوله‌پشتی، در جیب جلوی شما راحت‌تر باشد. طبیعتاً اندازه کوچک آن تنها چیزی را که مناسب است، که کمتر از یک کیف پول است، در خود جای می دهد.

یکی دیگر از مزایای این کالا  این است که واقعاً باعث می شود تصمیم بگیرید چه اقلامی به اندازه کافی مهم هستند تا به طور روزانه با خود حمل کنید. انتخاب جا کارتی کوچکتر می تواند انتخابی مهم در ساختار و سازماندهی اقلام شخصی روزانه شما مانند کارت های فروشگاه، گواهینامه رانندگی، کارت های اعتباری و موارد دیگر باشد.

ادامه مطلب
با چاپ انواع کاتالوگ به صورت خلاقانه و حرفه ای محصولات کسب و کارتان را اصولی معرفی کنید!

اغلب وقتی تصمیم به خرید یک کیف پول جدید می‌گیریم و کیف قدیمی را خالی می‌کنیم، می‌تواند بسیار شگفت‌انگیز باشد که مقدار وسایلی که روزانه حمل می‌کنیم، حتی ممکن است از آنها استفاده نکنیم! انتخاب یک جا کارتی واقعا می تواند به ما کمک کند تا اقلام بسیار مهمی را که به آن نیاز داریم، کاهش دهیم. اینها ممکن است کارت حساب چک، کارت حمل و نقل عمومی و مقداری پول نقد برای مواقع اضطراری باشد. شاید کارت وفاداری کافی شاپ پایین خیابان جا بماند زیرا اکثر این برنامه ها اکنون به جای کارت کاغذی قدیمی در قالب دیجیتال ارائه می شوند.

یک جا کارتی  با توجه به اندازه آن و این واقعیت که می توانید آن را به راحتی در جیب شخصی خود قرار دهید، اغلب می تواند دوام بیشتری داشته باشد، به جای ساییدگی و پارگی که ممکن است کیف پول از قرار دادن هر روز در کیف یا حمل آن در جیب پشتی به آن وارد شود. .

اگر جا کارتی به‌طور تصادفی روی آن بنشینید، شکل خود را از دست نمی‌دهد، اگر آن را در جیب پشتی خود فرو کرده باشید و از آنجایی که بسیار سبک هستند و می‌توان آن را به راحتی در جیب‌ها حمل کرد، زمان گرانبهایی را برای جست‌وجو کردن کار خود تلف نخواهید کرد.

 

انواع جا کارتی تبلیغاتی از لحاظ جنس

جا کارتی ها تنوع بالایی از لحاظ جنس دارند.جا کارتی تبلیغاتی فلزی که از دوام بالایی برخوردارند و می توانید مطمعن شوید که افرادی که این هدیه را به آن ها هدیه می دهید حداقل ۱ سال از آن استفاده می کنند و هر بار که جا کارتی را از جیب خود بیرون می آورند تبلیغی برای برند شما می باشد.

این جا کارتی چرمی که می توانید از چرم مرغوب و در رنگ های مختلفی تولید کنید.

جا کارتی تبلیغاتی فانتزی که عموما برای خانم ها و افراد جوان هدیه داده می شود.

این جا کارتی آلوما والت که از جنس پلاستیک با رویه آلومینیم در رنگ های مختلف طراحی و تولید میشود. این جا کارتی ها بسیار سبک و جا دار هستند و دربرابر رطوبت و ضربه و امواج مغناتیسی از کارت ویزیت و کارت های بانکی شما محافظت می کند.

جا کارتی تبلیغاتی پلاستیکی از دیگر انواع جا کارتی تبلیغاتی هستند.

 

برای ثبت سفارش و مشاوره رایگان با کارشناسان شرکت تبلیغاتی مجریان تماس بگیرید.

 

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *