تاثیر طراحی بسته بندی کالا در فروش, طراحی بسته بندی, چاپ بسته بندی

تاثیر طراحی بسته بندی کالا در فروش

یکی از مهمترین و بهترین کارهایی که یک برند یا کسب و کار باید به آن اهمیت ویژه بدهد، طراحی بسته بندی حرفه ای و خلاقانه محصولاتش است! طبق گفته کارشناسان امور بازاریابی و فروش، تاثیر طراحی بسته بندی کالا در فروش به نحوی بسیار بالاتر از انواع تبلیغات چاپی و یا حتی رسانه ای است! بنابراین باید برای این مهم برنامه های خاص و ویژه ای را در نظر گرفت که نتیجه آن بسیار موثر و البته خلاقانه باشد!

برای داشتن یک بسته بندی خلاقانه و موثر در جذب مخاطب، باید طبق برنامه های کارشناسان بازاریابی و در کنار آن هنر و حرفه ی طراحان گرافیکی، و در نهایت کیفیت چاپ آن توسط یک چاپخانه باسابقه و بروز عمل کرد!

برای رسیدن به این موارد باید، اطلاعات بیشتری از هریک از موارد فوق کسب نمایید، اینک سب اطلاعات بیشتر میتواند در انتخاب های شما تاثییرات مثبت به همراه داشته باشد.

طراحی بسته بندی و فروش

ابتدا کمی در مورد طراحی بسته بندی و فروش محصولات صحبت کنیم! فروش کالا نتیجه نهایی برای یک محصول از یک برند است، بنابراین برای رسیدن به این هدف باید مسیر های دقیق و برنامه های مشخص شده ای را دنبال نمایید،این برنامه ها در مرحله اول انتخاب یک طراح و گرافیست است، و پس از آن انتخاب یک چاپخانه مطمئن برای چاپ بسته بندی!

تاثیر طراحی بسته بندی کالا در فروش بر هیچ کس پناهن نیست، این تاثیر میتواند به مراتب بیشتر از بسیاری از روش های تبلیغاتی باشد، و یا به نوعی میتوان گفت که تاثر آن دائمی و طولانی مدت تر است، مانند خرید هدایای تبلیغاتی .

ادامه مطلب
اهمیت جاکارتی تبلیغاتی چیست ؟+انواع

به طور قطع میتوان گفت که اگر بسته بندی و جعبه یک محصول خلاقانه باشد و بتواند به خوبی محصول مورد نظر را بیان و معرفی کند، میتواند در یک نگاه نظر مخاطب را به خود جلب و آن را به یک مشتری لحظه ای تبدیل کند. واژه مشتری در لحظه به این معناست که مشتری در آن لحظه یک خرید یا چند خرید از آن محصول را به ثبت میرساند، فرقی نمیکند در آنلاین شاپ باید و یا خرید از فروشگاه ها!

پس از آن بسته به آن محصول و رضایت مشتری به طور قطع آن مشتری لحظه ای به یک مشتری دائمی تبدیل خواهد شد. این رضایت و دائمی شدن مشتری ها میتواند گام و یا بهتر بگویم سکوی پرتاپی باشد به سوی برندینگ شدن.

همیشه در خاطرتان داشته باشید، که این مشتری ها هستند که برند شما را به یک اعتبار در بازار تبدیل میکنند.

تا اینجای مطلب به اهمیت ویژه طراحی بسته بندی و میزان تاثیر آن در فروش محصولات پی برده اید، حالا نوبت کسب اطلاعات در مورد انتخاب طراح و چاپخانه است.

شرکت طراحی بسته بندی

یکی از مهمترین فاکتور هایی که در انتخاب شرکت طراحی بسته بندی محصول باید به آن توجه داشته باشید، داشتن یک تیم حرفه ای و قوی در شرکت است،
این تیم باید بتوانند خلاقانه فکر کنند، هوشمندانه انتخاب کنند و حرفه ای عمل کنند. هر سه این فاکتور ها نیازمندان داشتن ایده پردازی های جذاب و بروز برای هر طرح است. این ایده پردازی ها در مکان هایی ویژه و اختصاصی رخ میدهند، مانند اتاق های فکری که برای این مهم در نظر گرفته شده اند، شرکت هایی که برای طراحان گرافیکیشان اتاق های فکر دارند، در واقع دارای یک تیم قوی و خلاق نیز هستند.

ادامه مطلب
چاپ بسته بندی زعفران و نکات آن

شرکت تبلیغاتی مجریان تاکتون توانسته است طرح ها و ایده های متنوعی را در زمینه طراحی بسته بندی کالا ارائه دهد و با برند های معتبر و شناخته شده ای نیز در حال همکاری است.

چاپ بسته بندی محصول

برای چاپ یک بسته بندی کالا، باید بهترین چاپخانه را انتخاب نمایید، چاپخانه ای با امکانات چاپ افست و چاپ دیجیتال، لیتوگرافی و دارای ماشین آلات بروز!

بنابراین میتوانید در بین چاپخانه های موجور کمی تحقیق و به انتخاب نهایی برسید، این انتخاب میتواند منجر به داشتن یه کار تمیز و حرفه ای شود و یا منجر به از دست دادن بودجه اختصاص یافته به طراحی و چاپ بسته بندی کالا. بنابراین این تنها طراحی یک کار نیز که اهمیت دارد، بلکه چاپ و کیفیت نهایی آن نیز میتواند تاثیر مستقیم در رضایتمندی مشتری داشته باشد.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *