بهترین نرم افزار های ساخت لوگو|چاپخانه مجریان

بهترین نرم افزار های ساخت لوگو چیست ؟ + معرفی ۸ تا از بهترین نرم افزارها

بهترین نرم افزارهای ساخت لوگو

بهترین نرم افزار های ساخت لوگو چیست ؟  افرادی که در زمینه طراحی لوگو و گرافیک فعالیت دارند و امروزه با نرم‌افزارهای طراحی لوگوی بسیاری مواجه هستند. شاید برای این افراد چنین سوالاتی مطرح شود که:

  • کدام نرم‌افزار برای طراحی لوگو منناسب‌تر است؟
  • بهترین نرم‌افزار طراحی لوگو چیست؟
  • کدام نرم‌افزار طراحی لوگو کارایی بیشتری دارد؟

در این مقاله قصد داریم علاوه بر جواب سولات مطرخ شده تا شما را با ۸ تا از بهترین برنامه ها برای ساخت و طراحی لوگو آشنا نماییم. پس جهت شناخت از بهترین نرم افزار های ساخت لوگو تا انتهای این مقاله از وب‌سایت مجریان با ما هراه باشید.

فهرست مطالب در این مقاله:

  • لوگو چیست و چرا اهمیت دارد؟
  • بهترین نرم افزار های ساخت لوگو
  • ۱- نرم افزار ایلوستریتور (Adobe Illustrator)
  • ۲- نرم افزار کورل دراو (CorelDRAW)
  • ۳- نرم افزار طراحی گرافیک برداری (Affinity Designer)
  • ۴- نرم افزار Looka
  • ۵- نرم افزار Canva
  • ۶- نرم افزار Jeta Logo Designer
  • ۷- نرم افزار اینک‌اِسکِیپ (Inkscape)
  • ۸- نرم افزار Desygner
  • نتیجه‌گیری

مطلب پیشنهادی: نقش طراحی لوگو در تبلیغات

 

لوگو چیست و چرا اهمیت دارد؟

لوگو یا همان نشان‌واره درواقع عنصری گرافیکی از علائم دیداری است. این آرم به‌صورتی که با سبک حروف یا قلم خاصی تنظیم شده یا با اشکال تصویری به صورت ویژه و نه الزاماً خوانا چیده می‌شود. در لوگو شکل، رنگ، سبک حروف و مواردی از این دست باید مشخصاً از دیگر علایم مشابه متفاوت باشد. هم‌چنین در جمله‌ای کوتاه می‌توان هدف از طراحی لوگو را سرعت بخشیدن به ثبت و ماندگاری آن در اذهان در کنار دیده شدن برند تجارت‌ها خلاصه کرد.از درج لوگو بر روی محصولات تبلیغاتی مانند سررسید هم می توان استفاده کرد.

درواقع یک لوگوی مناسب در یک برند موجب موفقیت در فروش و ماندگاری آن در ذهن مخاطبان خواهد شد. به موجب این امر لوگو در حوزه تبلیغات و بازاریابی مهم‌ترین فاکتور شناخته می‌شود. جدا از مباحث عنوان شده خلاقیت  در طراحی و ابزار استفاده شده در طراحی لوگو روی کیفیت نهایی کار نقش بسزایی خواهد داشت.

در ادامه مقاله شما را با ۸ تا از بهترین برنامه ها برای ساخت و طراحی لوگو آشنا خواهیم کرد، پس همچنان با مجریان همراه باشید.

ادامه مطلب
ویژگی های پاور بانک تبلیغاتی 😍و راهنمای جامع خرید

مطلب پیشنهادی: لوگو چیست ؟

 

بهترین نرم افزار های ساخت لوگو

همان طور که در مطالب بالا اشاره شد، امروزه ابزارهای زیادی جهت طراحی لوگو پیش روی مخاطبین و گرافیست‌ها قرار دارد، که هر کدام از آن ها مزایا و معایب خاص خودشان را دارند. در ادامه به ۸ مورد از برترین نرم افزارهای طراحی لوگو خواهیم پرداخت.

۱. نرم افزار ایلوستریتور (Adobe Illustrator)

محصولات کمپانی Adobe به‌صورت گسترد‌ای به عنوان استاندارد طلایی برنامه‌های دستکاری و ویرایش تصاویر برای عموم افراد پذیرفته شده‌اند. به موجب این امر چنانچه شما در جستجوی برترین نرم افزار طراحی لوگو هستید، نرم افزار ایلوستریتور بهترن گزینه انتخابی برای شما محسوب می‌شود. این نرم‌افزار با چندین ویژگی بسیار پیشرفته به بازار تبلیغات عرضه شده است.

نرم افزار Adobe Illustrator علاوه بر قابلیت ساخت لوگوهای چشمیگر، امکان طراحی‌های دیگر را نیز برای شما فراهم می‌نماید. در یک جمله می‌توان نرم افزار ایلوستریتور را برای طراحی لوگو به بهترین از هرجنبه خلاصه کرد.

۲. نرم افزار کورل دراو (CorelDRAW)

نرم افزار CorelDRAW در حقیقت راه درازی را از زمان نخستین انتشار خود طی نموده است. همان‌طور که به این این نکته واقفید، این برنامه یکی از برترین نرم افزارهای طراحی لوگو در بازار محسوب می‌شود. ابزارهای ویرایش برداری قدرتمند کورل دراو برای شما امکان طراحی لوگوهای فوق‌العاده زیبا و دقیقی را فراهم می‌آورد. هم‌چنین این برنامه از ویژگی‌های متعدد دیگری هم برخوردار است. حالت رسم متقارن (Symmetry Drawing) این برنامه می‌تواند برای ایجاد یک طیف گسترده‌ای از طرح‌های متقارن اعم از اشکال ساده تا افکت‌های کالیدوسکوپی (Kaleidoscope) کاربرد داشته باشد.

۳. نرم افزار طراحی گرافیک برداری (Affinity Designer)

نرم افزار Affinity Designer یکی از سریع‌ترین و دقیق‌ترین نرم افزارهایی طراحی لوگو محسوب می‌شود. این نرم افزار درواقع بدون اشکال‌ترین ابزار در زمینه طراحی گرافیکی برداری است که امکانات زیادی دارد.

نرم‌افزار طراحی گرافیک برداری تمام ابزارهایی را که برای انجام یک طرح دقیق نیازمند آن هستید، مانند ابزار مداد و گرادیانت حرفه‌ای دارد. این برنامه بدون مشکل، با دقت بالا و در یک محیط حرفه‌ای عمل  می‌کند. هم‌چنین این نرم افزار از رنگ‌بندی‌های مختلف RGB ,CMYK ,LAB و Grayscale پشتیبانی می‌نماید.

۴. نرم افزار Looka

برنامه Looka یک نرم افزار طراحی لوگو آنلاین یا همان برنامه وب است که به‌واسطه بهره‌مندی از هوش مصنوعی (Ai) به طراحان کمک می‌نماید تا لوگوهایی با ظاهر فوق‌العاده با حداقل تلاش خلق کنند. درواقع این برنامه طبق اطلاعات ارائه شده توسط شما، لوگوهای متعدد را ایجاد می‌کند که در انتها شما می‌توانید طرح مدنظرتان را انتخاب کنید.

۵. نرم افزار Canva

امروزه استانداردها و تکنولوژی‌های وب روز‌به‌روز بهتر می‌شوند. درحال‌حاضر برنامه‌های وب برای هر نرم افزاری که فکرش را می‌کنید در دسترس همگان قرار گرفته است. یکی از این نرم افزارها، برنامه Canva است که شاید برترین نرم افزار و یا برنامه وب طراحی لوگو آنلاین محسوب شود.

ادامه مطلب
چاپ هدیه تبلیغاتی عید

نرم افزار Canva به‌واسطه برخورداری از صدها قالب لوگو و ابزارهای طراحی قدرتمند، می‌تواند لوگویی منحصربه‌فردی برای شما ایجاد کند. تمامی این الگوها، قالب‌ها و ابزارهای طراحی برای استفاده عموم مردم رایگان هستند.

۶. نرم افزار Jeta Logo Designer

چنانچه به یک ابزار مناسب برای طراحی آسان لوگو نیاز دارید، نرم افزار JetA Logo Creator برای شما بهترین انتخاب است. این نرم‌افزار شامل بیش از ۱۰۰۰۰ اشکال برداری و ۴۰۰ قالب لوگو است. شما می‌توانید طراحی لوگو خود را با انتخاب یکی از این قالب‌ها شروع نمایید و با جایگزین نمودن اشکال و سبک‌ها به‌سادگی آن را اصلاح کنید.

۷. نرم افزار اینک‌اِسکِیپ (Inkscape) 

اینک‌اِسکِیپ (Inkscape) یک نرم افزار ترسیم برداری وکتور رایگان و قدرتمند برای ویندوز و مک است که به کاربران امکان می دهد تا لوگو و تصاویر گرافیکی را به روشی مشابه Adobe Illustrator ایجاد نمایند. این نرم‌افزار درواقع یکی از معدود نرم‌افزار های گرافیکی وکتور رایگان موجود، قدیمی‌ترین و همچنین قوی‌ترین ابزارهای طراحی گرافیکی است.

۸. نرم افزار Desygner

باتوجه به اینکه که برنامه‌های نرم‌افزاری اختصاصی بهترین گزینه جهت ایجاد و ویرایش گرافیک با کیفیت بالا هستند، امّا برنامه‌های موبایل هم برای افرادی که دنبال طراحی سریع هستند انتخاب خوبی است. از این مشهورترین برنامه‌ها می توان به Desygner اشاره کرد که به شما امکان می‌دهد تا با بهره‌مندی از هزاران طرح و عناصر رایگان، لوگو خلق نمایید. هم‌چنین این برنامه امکان ویراش لوگو را برای مخاطبین خود فراهم آورده است. شما می‌توانید در نرم افزار Desygner از تعداد زیادی آثار هنری رایگان، رنگ، پس زمینه و انواع بافت‌ها جهت طراحی لوگو استفاده نمایید.

 

نتیجه‌گیری

ما در این مقاله به معرفی بهترین نرم افزار های ساخت لوگو پرداختیم. امروزه با توجه به گستردگی برنامه‌ها انتخاب یک نرم افزار مناسب برای طراحی لوگو کمی سخت شده است.

امید است مقاله ۸ تا از بهترین برنامه ها برای ساخت و طراحی لوگو مورد توجه شما مخاطبین محترم قرار گرفته باشد. لطفاً پس از مطالعه مقاله نظرات و تجارب شخصی خود را در این زمینه با ما در وب‌سایت مجریان به اشتراک بگذارید.

همچنین شما میتوانید برای دریافت خدمات و یا مشاوره در زمینه انواع خدمات طراحی نظیر  طراحی جلد کتاب ، طراحی پوستر،بروشور، طراحی کاتالوگ و نیز تهیه و خرید هدایای تبلیغاتی ، با مشاوران و کارشناسان فروش ما از طریق شماره تلفن های موجود در بخش تماس با ما ، در ارتباط باشید .

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *