بهترین زمان سفارش سررسید

بهترین زمان سفارش سررسید

با سلام و وقت بخیر خدمت شما کاربران عزیز و دوست داشتنی،ما در این مقاله قصد داریم تا به شما بهترین زمان سفارش سررسید را معرفی کنیم و بگوییم چگونه می توانید به بهترین زمان سفارش سررسید را انتخاب کنید.

یکی مهم ترین سوال هایی که افراد قبل ثبت سفارش سررسید ها تبلیغاتی می پرسند این است که چه زمانی برای ثبت سفارش خود به چاپخانه ها مراجعه کنیم.

شاید برایتان جالب باشد بدانید که بهترین زمان سفارش سررسید چه تاثیری بر روی محصول نهایی دارد؟شما اگر دیر دست به این اقدام بزنید ممکن است در زمان تحویل محصول خود، دچار مشکلاتی بشوید که دیگر جبران پذیر نمی باشد، شاید پیش خودتان فکر کنید مشکل از تولیدکننده است ولی اینطور نیست،گاهی روند تولید طول می کشد و ممکن است تولیدکننده سفارش های زیادی باید تحویل بدهد و به همین دلیل شاید تحویل محصولاتتان به تعویق بی افتد پس بهتر است در بهترین موقع ممکن دست به ثبت سفارش خود بزنید.

مزایا سفارش به موقع سررسید

فواید بیشتر

هرچه به پایان سال نزدیک تر میشویم، افراد سررسید های مختلفی به عنوان هدیه از دیگران می گیرند  که فقط ممکن است از یک کدام آنها استفاده کنند و هر چه دیرتر این سررسید ها به دست انها برسد امکان اینکه از سررسید ها استفاده کنند بسیار کمتر می شود و بهتر است در سریع ترین حالت ممکن سررسید هارو به همکاران و نزدیکان خود بدهیم تا از آنها استفاده کافی را ببرند.

رسیدگی به جزئیات

وقتی در زمان مناسب سررسید خود را سفارش دهیم این قابلیت را داریم که بیشتر به انتخاب جلد،سایز و… فکر کنیم  و بهترین ها را در یک سررسید جمع اوری بکنیم.

گرفتن تخفیفات

در پایان سال سر تولید کنندگان سررسید بسیار شلوغ می شود و سفارش های زیادی را مجبور هستند رد کنند ،به همین دلیل هرچه سریع تر اقدام کنید این فرصت دارید که به راحتی  ثبت سفارش کنید و در مورد قیمت ها بیشتر چونه بزنید 

افزودن ویژگی ها

وقتی به اواخر سال می رسیم تولید کنندگان سفارش های زیادی را تحویل داده اند و ممکن است دیگر بعضی از محصولات را در دسترس نداشته باشند و شما هرچه سریع تر دست به ثبت سفارش بزنید این قابلیت را دارید که هرگونه سررسیدی را خواستید درخواست کنید و آنها برای شما تولید کنند.

کمتر شدن هزینه ها

زمانی که یک محصول تضاهایش برای خرید ان بالا می رود و تولیدش بیشتر می شود،مواد اولیه ان نیز کاهش پیدا می کند و این روند باعث می شود که قیمت محصول مورد نظر بیشتر شود به همین دلیل توصیه ما این است،هر چه سریع تر سررسید های مورد نظر خود را سفارش دهید تا به قیمت های کلان برخورد نکنید

پس انداز وقت

اگر می خواهید سررسید هایی را به عنوان هدیه از طرف خودتان به دیگران بدهید بهتر است در ثبت سفارش خود عجله کنید تا دیگران از سررسید های شما استفاده کنند برای مثال اگر میخواهید سررسید ۱۴۰۲ را سفارش دهید حدود سه ماه قبل در آذر ماه ۱۴۰۰ انها را از تولیدکننده درخواست کنید که زودتر به دست شما برسانند.

زمان سفارش سررسید

اگر دنبال بهترین زمان سفارش سررسید ها هستید باید بگوییم که این زمان نسبت به تعداد تیراژ و نوع سررسید ها متفاوت است.

بهترین زمان سفارش های کم

این گونه سفارشات را نیز می توان در روز های پایانی سال هم انجام که وقت زیادی را از تولیدکننده نمی گیرد ولی توصیه ما این است که همچین کاری نکنید زیرا شاید سررسید مورد نظر شما را تمام کرده باشند و دیگر نتوانید ثبت سفارش کنید.

بهترین زمان سفارش های متوسط

شما اگر سفارش هایی در اندازه های متوسط دارید بهتر است حدود دی ماه اقدام کنید زیرا در بیشتر مواقع در دی ماه سررسید های جدید نشان داده می شوند و میتوانید از سررسید های بسیار جدید برای سفارش های خود استفاده کنید.

بهترین زمان سفارش های زیاد

بهترین زمان سفارش سررسید به صورت انبوه در ماه های مهر و آبان می باشد که تولیدکننده با دستی باز تر و راحت تر به تولید سفارشات شما می پردازد و شما در زمان تحویل به هیچ گونه مشکلی برخورد نمی کنید.

بهترین زمان سفارش های اختصاصی

مناسب ترین زمان ثبت سفارش سررسید اختصاصی حدود ماه مهر می باشد،در سررسید های اختصاصی همه جزئیات سررسید را خود سفارش دهنده تعیین می کند و تولید کننده زمان بیشتری را برای تولید اینگونه سررسید ها صرف می کند.

سفارش سررسید

برای ثبت سفارش سررسید های مختلف باید در بهترین زمان ممکن اقدام کنید تا بهترین محصول نهایی را به دستتان برسانند،برای سفارش سررسید باید به چاپخانه ها مراجعه کنید؛در سراسر ایران چاپخانه های مختلفی تاسیس شده اند.

یکی از چاپخانه هایی که در تولید سررسید های مختلف جز بهترین ها می باشد چاپخانه مجریان است،.چاپخانه مجریان در با سابقه و پشتکار کار زیاد خود در این حرفه به بهترین چاپخانه تهران نیز مشهور می باشد.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
ادامه مطلب
کرونا و استفاده از ماسک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *