برترین تولیدکنندگان هدایای تبلیغاتی

معرفی برترین تولیدکنندگان هدایای تبلیغاتی

معرفی برترین تولیدکنندگان هدایای تبلیغاتی

امروزه هدایای تبلیغاتی روشی جدید جهت قدردانی از مشتریان و کارمندان به‌شمار می‌رود. در اغلب مواقع زمانی که هدیه‌ای به ما داده می‌شود، به‌طور ناخودآگاه ما به فکر جبران نمودن این لطف از هدیه دهنده هستیم. در برخی اوقات این جبران می‌تواند با خرید از آن شخص یا برند صورت پذیرد. چنانچه هم ما قصد خرید از آن فروشگاه یا آن برند را نداریم، این هدیه همواره به یادگار در ذهن ما نقش خواهد بست و آن را به اطرافیانمان معرفی می‌نماییم. ما در این مقاله قصد داریم تا لیست برترین تولیدکنندگان هدایای تبلیغاتی را خدمت شما مخاطبین محترم وبسایت مجریان معرفی نماییم. پس برای آشنایی بهترین تولید کننده هدایای تبلیغاتی با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

فهرست مطالب در این مقاله:

  • هدایای تبلیغاتی چیست؟
  • برترین تولید کنندگان هدایای تبلیغاتی
  • نتیجه‌گیری

 

هدایای تبلیغاتی چیست؟

امروزه همه چیز در حال تغییر است و کسب‌وکارها هم از این قائده مستثنی نیستند. یکی از حیطه‌های مهم جهت پیشرفت کسب‌وکارها در دنیای پویای تجارت، تبلیغات و بازاریابی است. در گذشته تبلیغات در رادیو، تلویزیون، ارائه پمفلت و کارت‌های تبلیغاتی برای شرکت‌ها و سازمان‌ها شیوه‌ای رایج بود. امّا جهت همگام شدن با تغییرات روز، بهتر بود نوع تبلیغات کسب‌وکارها نیز تغییر یابد، چراکه در غیر این صورت ادامه رقابت با سایر برندها غیر ممکن است.

به‌طور کلی هدایای تبلیغاتی روشی مدرن جهت قدردانی از حسن انتخاب و اعتماد مشتریان به ماست. هدایای تبلیغاتی را می‌توان هدیه‌ای کاربردی نامید که جهت نشان دادن اهمیت مشتریان و قدردانی از آن و درج نام برند تجاری شما بر روی این هدیه و نشان دادن خدمات و محصولاتی که ارائه می‌نمایید، جهت ثبت شدن در ذهن مخاطبان بیان کرد.

حال که با ماهیت کلی هدایای تبلیغاتی آشنا شدید، در ادامه لیست بهترین تولید کنندگان هدایای تبلیغاتی را خدمتتان معرفی خواهیم کرد، پس همچنان با مجریان همراه باشید.

 

ادامه مطلب
معرفی شرکت های برتر خدمات نمایشگاهی در ایران

برترین تولید کنندگان هدایای تبلیغاتی

شرکت تبلیغاتی مجریان

مجریان یکی از بهترین تولید کنندگان هدایای تبلیغاتی است که با بهره‌مندی از افراد متخصص و خلاق، همواره در ایجاد محصولات جدید و موثر در جذب مخاطب فعالیت داشته است. شرکت مجریان به عنوان یک گروه تبلیغاتی حرفه‌ای در سال‌های اخیر از سابقه درخشانی برخوردار است. این مجموعه توانایی تولید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه مانند انواع ست مدیریتی، هدایای اکترونیکی، پاوربانک و فلش تبلیغاتی، انواع ساعت‌های تبلیغاتی ، خودکار فلزی و دیگر هدایای تبلیغاتی را دارد.

  • آدرس: تهران، خیابان کـریـم خان، خیابان ویلا خیابان خسرو، پلاک ۴۲، طبقه ۵، واحد ۹
  • آدرس وب سایت: www.mojrian.net
  • تلفن: ۱۱۴ ۹۱۲ ۸۸-۰۲۱

 

شرکت تبلیغاتی دیدینو

شرکت دیدینو یکی از برترین تولید کنندگان هدایای تبلیغاتی محسوب می‌شود که به‌وسطه بهره مندی از گروهی متخصص، همواره در خلق محصولات نو و موثر در جذب مخاطب موفق بوده و به عنوان یک گروه تبلیغاتی حرفه‌ای شناخته می‌شود. در این مجموعه شما می‌توانید تولید هدایای تبلیغاتی خلاقانه مانند پایه نگهدارنده تلفن همراه چهاردرجه، نظم دهنده لوازم روی میز، موس پد با پایه، تقویم سالیان ببا اسپیکرآگوستیک و ست رومیزی اداری چهار تیکه را بیابید.

 

شرکت چاپ تک نگار

شرکت چاپ تک نگار، فعالیت خود را به عنوان تولید کنندگان هدایای تبلیغاتی از سال ۱۳۷۸ آغاز نمود. این شرکت نمونه‌های تبلیغاتی بسیاری را برای کثر شرکت‌ها و موسسات تولید نموده و به‌واسطه استفاده از نوآوری و خلاقیت بالا، هدایای تبلیغاتی موثری را به صنعت بازاریابی ارائه کرده است. این مجموعه که در دسته لیست بهترین تولید کنندگان هدایای تبلیغاتی قرار دارد که همواره محصولات سفارشی را در بهترین کیفیت ارائه داده اشت.

 

شرکت افرنگ پدیده هنر

آفرنگ پدیده هنر که از بزرگ‌ترین تولید کننده‌های انواع هدایای تبلیغاتی است. این شرکت انواع کالاهای تبلیغاتی مانند پوشاک و لوازم مصرفی را در طرح‌های خلاقانه و نوین را تولید نموده که طرفداران خاص خود را در میان فعالان اقتصادی شخصی و شرکتی داشته است. شما می‌توانید ایده‌های خود را برای هدایای تبلیغاتی را به بخش طراحی این مجموعه سپرده و آن‌ها را در بهترین کیفیت به‌عنوان تولید هدایای تبلیغاتی خلاقانه، تحویل گیرید.

ادامه مطلب
هدایای تبلیغاتی ارزان و مناسب برای بازار یابی چه ویژگی هایی دارد ؟

 

شرکت آونگ زمان

شرکت آونگ صنعت زمان که با نام تجاری آونگ زمان شناخته می‌شود، فعالیت خود را از سال ۱۳۸۳ به‌عنوان تولید کننده انواع هدایای تبلیغاتی آغاز کرد و توانست با ارائه عکس‌های صنعتی و تبلیغاتی خود بر روی تولیدات مختلف، مشتریان خاص و وفاداری را در بین شرکت ها و کسب‌وکارهای شخصی ایجاد نماید. در این مجموعه، انواع چاپ صنعتی منجمله سیلک، تامپو، لیزر، طلاکوب صورت می‌پذیرد.

 

شرکت کیمیا قلم

کیمیا قلم، از برترین تولید کنندگان هدایای تبلیغاتی است که خودکارهای تبلیغاتی در انواع خودکار پلاستیکی و فلزی را برای نخستین‌بار به بازار و حوزه تبلیغات عرضه کرد. شرکت کیمیا قلم که از محصولاتی باکیفیتی برخوردار است، با افزایش تقاضای بازار، همواره بر کیفیت و طراحی بهتر محصولات خود اقدام نموده و با سرمایه‌گذاری مناسب تجهیزات، توانست بهترین هدایای تبلیغاتی را با جوهرهای آلمانی در کیفیت بالا را به بازار عرضه نماید. این شرکت درحال‌حاضر در لیست بهترین تولید کنندگان هدایای تبلیغاتی قرار دارد.

 

شرکت نیک چرم

این شرکت یکی از برترین تولید کننده انواع هدایای تبلیغاتی است که همواره در تولید انواع کیف‌های چرم در طرح‌های متنوع، پیشرو بوده و محصولات سفارشی و شخصی‌سازی شده خود را در راستای هدایای تبلیغاتی، طراحی و تولید کرده است. شرکت نیک چرم درحال‌حاضر تولید هدایای تبلیغاتی خلاقانه گسترش داده و بازارهای داخلی و منطقه را پوشش می‌دهد.

 

 

نتیجه‌گیری

امروزه هدایای لبتغاتی به مهم‌ترین و تاگذارترین بخش در حوزه تبلیغات مبدل شده است. لذا آشنایی با برترین تولید کنندگان هدایای تبلیغاتی برای انواع کسب و کارها به دلیل کیفیت در اولویت قرار دارد.امید است مقاله لیست بهترین تولید کنندگان هدایای تبلیغاتی مورد توجه شما مخاطبین محترم قرار گرفته باشد. لطفاً پس از مطالعه مقاله نظرات و تجارب شخصی خود را در زمینه بهترین تولید کننده هدایای تبلیغاتی با ما در وب‌سایت مجریان به اشتراک بگذارید.

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *