هدایای تبلیغاتی مدیریتی

چرا باید از هدایای تبلیغاتی جدید ۱۴۰۲ استفاده کرد؟

آیا همچنان از روش‌های قدیمی برای تبلیغ کسب‌ و‌ کار خود استفاده می‌کنید؟ تا چه اندازه با روش‌های نو برای تبلیغات آشنایی دارید؟ آیا تا به حال به این فکر کردید که به کمک هدیه تبلیغاتی به تبلیغ و معرفی کمپانی و شرکت خود بپردازید؟ دیگر وقت آن رسیده که متفاوت‌تر از همیشه عمل کنید و از هدایای تبلیغاتی جدید ۱۴۰۲ در سال جدید استفاده کنید. در سال ۱۴۰۲ گزینه‌های بسیار جذاب و جدیدی وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده کنید و از این طریق به دیده شدن شرکت خود و به رشد و رونق کارتان کمک کنید. در این مقاله مفید قصد داریم تا درباره همه چیز از هدایای تبلیغاتی جدید ۱۴۰۲ اعم از مزایای هدیه تبلیغاتی و تاثیر آن در رشد کسب‌وکار، انواع و بهترین نوع هدیه تبلیغاتی و موارد دیگر، صحبت کنیم. تا پایان این مقاله همراه چاپخانه مجریان باشید.

 

چرا باید از هدایای تبلیغاتی جدید ۱۴۰۲ استفاده کرد؟

چرا باید از هدایای تبلیغاتی جدید ۱۴۰۲ استفاده کرد؟ به این دلیل که دیگر زمان استفاده از بیلبوردهای بزرگ برای دیده‌شدن و نصب آگهی بر روی دیوار یا روزنامه‌ها و مجله‌ها گذشته و حال باید از روش‌های جدیدی برای انجام تبلیغات استفاده کرد. کمپانی‌ها و سازمان‌ها گاه برای جلب‌توجه و اعتماد مشتریان و کارکنان خود و گاه برای تبلیغ و معرفی بیشتر شرکت و خدماتشان از هدایای تبلیغاتی استفاده می‌کنند. به اندازه‌ای که این هدایا جذاب‌تر و متفاوت‌تر باشد به همان اندازه آن شرکت می‌تواند تاثیر بیشتر و مثبت‌تری بر روی مخاطبان خود بگذارد. بهتر است هدیه تبلیغاتی با حساسیت و فکر زیادی انتخاب شود تا بتواند برای مدت طولانی به مشتری سود برساند و حس مثبتی به وی منتقل کند که دقیقا همین امر باعث می‌شود نام و برند شرکت برای مدت‌های زیادی در ذهن مشتری باقی بماند و این است نشانه یک تبلیغ درست!

 

به چه کسانی هدایای تبلیغاتی بدهیم؟

یکی از مهم‌ترین نکته‌ها در هدیه دادن، این است که به چه کسانی هدایای تبلیغاتی بدهیم؟ قطعا سازمان و شرکتی که در این زمینه هزینه کرده و بخشی از بودجه خود را صرف خرید هدایای تبلیغاتی ۱۴۰۲ می‌کند، انتظار دارد در قبال این هزینه‌ها، واکنش مثبتی نیز دریافت کند تا به رشد شرکتش کمک کند. هر کمپانی حداقل یک بار در سال سعی می‌کند تا به مخاطبان و کاربران خود هدیه تبلیغاتی بدهد؛ از این رو باید دایره هدف خود را به خوبی بشناسند تا در این دوره بتوانند مشتریان جدیدی را جذب کنند و طرفداران خدمات و یا محصولات خودشان را افزایش بدهند. همچنین یک شرکت یا سازمان برای ایجاد احساس وفاداری و اعتماد در کارکنان خود نیز می‌تواند تصمیم بگیرد که برای آنان نیز هدایایی تهیه کنید.

 

تاثیر هدایای تبلیغاتی جدید ۱۴۰۲ در کسب‌وکار

در این بخش از مقاله به موضوع تاثیر هدایای تبلیغاتی جدید ۱۴۰۲ در کسب‌وکار می‌پردازیم. واضح است که هدایای تبلیغاتی بیشتر از آنکه صرفا به عنوان یک هدیه ارائه شود، منظور و هدف از ارائه آن، تبلیغ آن شرکت یا کسب‌وکار و خدمت آن است. به عبارت کلی، صاحبان کسب‌وکارها از این هدایا به منظور ارتقا و رشد کسب‌وکار و افزایش فروش و بازدهی سودشان استفاده می‌کنند. اینکه نام برند شما اغلب زمان‌ها در معرض دید مشتری باشد و هدیه شما برای آن‌ها موثر واقع شود، شما را می‌تواند از سایر رقبای کاری جدا و متمایز کند و این است راز یک کسب‌وکار موفق! از این رو بهتر است که صاحبان مشاغل بخشی از بودجه خود را برای سرمایه‌‌گذاری در این زمینه کنار بگذارند و به فکر تبلیغات نوین باشند، چرا‌که دیگر زمان اجرای تبلیغات در بیلبوردهای بزرگ و سر خیابان‌ها گذشته است.

ادامه مطلب
برای عید فطر چه هدیه تبلیغاتی مناسب جذب مشتری می باشد؟

 

در سال ۱۴۰۲ چه چیزی هدیه بدهیم؟

در سال ۱۴۰۲ چه چیزی هدیه بدهیم؟ دنیای امروزی دنیای تبلیغات شناخته می‌شود؛ شرکت‌ها و سازمان‌ها باید تبلیغات خوبی داشته باشند تا کسب‌وکارشان رشد کند و محصولات و خدماتشان در بازار، بین خدمات و محصولات رقیب‌هایشان دیده شود و بدرخشد. لیست هدایای تبلیغاتی ۱۴۰۲ گروه بسیاری از انواع کالاها و وسایل‌ را شامل شده و دارای گزینه‌های بسیار جذاب و ارزشمندی است که بهتر است صاحبان کار از این فرصت طلایی استفاده کنند. ست مدیریتی، تقویم رومیزی، پاوربانک، جاکلیدی، جاکارتی، کتب نفیس، سررسید، ماگ و موارد دیگر مثال‌هایی از این دسته هدیه‌ها هستند. با انتخاب هدیه مناسب در کنار مخاطب هدف مناسب، تبلیغات شما همه روزه در معرض دیدشان قرار می‌گیرد؛ از این رو این تهیه هدایای تبلیغاتی جدید ۱۴۰۲ موجب می‌شود تا نام برند کمپانی و یا سازمان شما بیشتر و بهتر در ذهن مخاطب و کاربرانتان بنشیند. در ادامه این بخش از مقاله به معرفی هدیه‌های تبلیغاتی و توضیح اجمالی درباره آن‌ها خواهیم پرداخت.

 

ست مدیریتی، یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی جدید ۱۴۰۲!

در آغاز سال جدید و مناسبت‌ها باید هدیه مناسب و ارزشمندی را به مدیران رده‌بالا، شرکای تجاری، سرمایه‌گذاران، همکاران و کارمندان خاص مجموعه‌ها ارائه کرد. ست مدیریتی، یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی جدید ۱۴۰۲ به شمار می‌رود. این هدیه، از تنوع بالایی در طرح و رنگ برخوردار است، از این رو با زیاد بودن وسع انتخاب، شما می‌توانید به راحتی هدیه مناسب و درجه یکی را برای افراد مدنظر خود تهیه کنید. یکی از مزایای خرید ست مدیریتی به عنوان هدیه تبلیغاتی این است که این ست خود دارای جعبه متناسب و زیبایی است که دیگر شما را نیازمند خرید جعبه نکرده و مانع هزینه کردن اضافه شما می‌شود. داخل جعبه ست مدیریتی با توجه به انتخاب شما مجموعه‌ای از پاوربانک‌ها، خودکار فلزی ، فلش مموری، ساعت هوشمند و مواردی از این دست می‌تواند قرار بگیرد.

 

سررسید تبلیغاتی هدیه دهید!

اگر دنبال یک هدیه‌ای هستید که در طول سال همراه مخاطبان و مشتریان شما باشد، پیشنهاد ما به شما این است که سررسید تبلیغاتی هدیه دهید! سررسید و تقویم همیشه جز انتخاب‌های صاحبان کسب‌وکار به عنوان هدیه تبلیغاتی بوده و هرگز قدیمی نخواهد شد. سررسید تبلیغاتی را هم می‌توان به تنهایی و هم در کنار سایر هدایای ارزنده‌ای هدیه داد. از اعجاز سررسیدهای تبلیغاتی غافل نشوید و حتما از آن در جهت رشد و شناخت بیشتر خدمات و محصولاتتان استفاده کنید؛ چراکه سررسید جز محصولاتی به شمار می‌رود که می‌تواند دائما در دست مخاطب باشد که دراینصورت نام برند شما که در سررسید چاپ شده را دیده و در طول زمان در ذهن وی نقش می‌بندد.

سررسید تبلیغاتی در انواع رنگ و طرح و اندازه در بازار موجود هستند. قطع‌هایی مانند وزیری، اروپایی و پالتویی از محبوب‌ترین انواع سررسید‌ها هستند. اگر ایده و یا طرح خاصی نیز در نظر داشته باشید، می‌توانید اقدام به سفارش سررسید اختصاصی کنید.

 

 

ماگ حرارتی یکی از جذاب‌ترین هدیه‌ها

یک هدیه بدهید، اما هدیه‌ای ارزشمند بدهید! به جای اینکه مجموعه‌ای از هدیه‌ها را آماده کنید می‌توانید یک هدیه ارزشمند و جذاب تهیه کنید. حتما مشتریان شما مخصوصا افرادی که طرفدار نوشیدنی‌های گرم هستند، از اینکه صاحب یک لیوان جادویی بشوند شگفت‌زده خواهند شد. ماگ حرارتی یکی از جذاب‌ترین هدیه‌ها است که به عنوان یک هدیه بسیار محبوب و همه‌پسند نیز شناخته می‌شود. این هدیه جذاب را می‌توان در انواع طرح‌ها، رنگ‌ها و اندازه‌ها سفارش داد. صاحبان کسب‌وکار می‌توانند با سفارش این مورد بسیار جذاب و چاپ نام برند و تبلیغ خود روی ماگ حرارتی، به مشتریان و مخاطبان خود ماگ حرارتی هدیه بدهند. داشتن یک ماگ آن هم از نوع حرارتی موجب خواهد شد مشتریان شما از خوردن نوشیدنی‌هایشان لذت ببرند.

 

کتاب، یک هدیه به یادماندنی

و اما کتاب، یک هدیه به یادماندنی و بسیار ارزشمند که هرگز تکراری و از ارزش آن کم نمی‌شود بلکه روزبه‌روز بر ارزش و قدر آن افزوده می‌شود و تنها موردی است که هرچه قدمت آن بیشتر باشد، نفیس‌تر است. پیشنهاد می‌کنیم که به خرید یک کتاب نفیس نیز به عنوان یک هدیه تبلیغاتی فکر کنید. کتاب‌های فروشی در بازار کم نیستند، اما خرید یک کتاب معروف که اثر یک نویسنده شناخته شده و محبوبی نیز باشد، می‌تواند گزینه مناسب‌تر و بهتری برای هدیه دادن باشد. کتاب‌های نفیسی مانند اشعار حافظ، مثنوی و معنوی، رباعیات خیام، شاهنامه، بوستان سعدی و مواردی از این قبیل، یا کتاب‌های رمان و داستان مشهور، کتاب قرآن کریم و هزاران مورد دیگر که به سلیقه خریدار و مخاطب بستگی دارد، انتخاب خوبی برایتان می‌تواند باشد.

ادامه مطلب
پرچم تبلیغاتی چیست و چه کاربردی دارد؟

 

 

پاوربانک تبلیغاتی ۱۴۰۲

بخش بزرگی از زندگی همه ما امروزه به دنیایی از فناوری گره خورده است که در آن افراد برای اکثریت کارهای خود به استفاده با موبایل‌هایشان نیاز دارند. همه با پاوربانک و کاربرد آن آشنایی دارند و حتی ممکن است آن را یک جز حیاتی از زندگی کاری خودشان بدانند؛ از این رو هدیه دادن پاوربانک تبلیغاتی ۱۴۰۲ می‌تواند بسیار موثر مواقع شود. تبلیغ از طریق پاوربانک به عنوان یک هدیه تبلیغاتی فکری بسیار هوشمندانه است، چرا‌که در زمان‌های سخت کاربر که دسترسی به برق ندارد و نیاز دارد موبابل و یا لب تابش شارژ داشته باشد، هدیه شما به کمک وی می‌آید؛ این امر موجب خواهد شد تا دید مثبتی از شما و کسب‌وکارتان در ذهنشان نقش ببندد. بنابراین یک پیشنهاد دیگر ما برای تهیه هدیه، پاوربانک تبلیغاتی است.

 

خودکار و جاکلیدی؛ آخرین سنگر برای هدیه دادن

و در نهایت خودکار و جاکلیدی؛ آخرین سنگر برای هدیه دادن هستند که می‌توانید از آن‌ها برای تبلیغ محصول و خدمات خودتان استفاده کنید. قطعا یکی از پرکاربردترین و ارزان‌ترین هدیه‌هایی که می‌توان تهیه کرد و با آن به تبلیغ کسب‌وکار خود پرداخت، خودکار استکه از نظر جنس در دو نوع خودکار پلاستیکی و فلزی به فروش می رسند. چاپ نام برند و لوگوی خود روی یک خودکار زیبا و شکیل و استفاده از آن به عنوان هدیه تبلیغاتی می‌تواند به شکل عالی به عنوان راه و وسیله‌ای برای تبلیغ کسب‌وکار شما باشد، اما جاکلیدی هدیه ای است که از آن می‌توان به عنوان یک هدیه بسیار ارزان و به‌صرفه یاد کرد. انتخاب جاکلیدی برای صاحبان کسب‌وکاری که برای این حوزه، یعنی هدیه تبلیغاتی، بودجه کمی در نظر گرفته‌اند و نمی‌خواهند هزینه زیادی بکنند، مناسب است. اکثر جاکلیدی‌ها فلزی و چرمی است که نوع فلزی آن نسبت به نوع چرمی قیمت ارزان‌تری دارد.

 

 

جمع بندی

و اما به صفحه آخر از مقاله هدایای تبلیغاتی جدید ۱۴۰۲ رسیدیم! با ارائه هدیه‌های جدید هم دل مخاطبان خود را بربایید و هم کسب‌وکار خود را تبلیغ کنید! با ارائه هدیه‌های جذاب و اختصاصی خودتان و کسب رضایت مخاطبان و ایجاد احساس خوشایندی در آن‌ها، می‌توانید مطمئن باشید که دیگر مخاطب و کاربر هدفتان، به هیچ برندی جز شما فکر نخواهد کرد. چاپ مجریان آماده خدمت‌رسانی است تا شما را در رابطه با تهیه بهترین هدیه تبلیغاتی راهنمایی کرده و در امور چاپ یاری کند. برای پیشرفت کسب‌و‌کارتان هرگز دیر نکنید! جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره هدایای تبلیغاتی جدید ۱۴۰۲ می‌توانید از راه‌های ارتباطی موجود در سایت با ما در ارتباط باشد.

 

 سوالات متداول

۱. هدایای تبلیغاتی جدید ۱۴۰۲ چه چیزهایی هستند؟

تقویم، سررسید، ماگ حرارتی، ست مدیریتی، پاوربانک، جاکلیدی، جاکارتی و خودکار، کتب نفیس و غیره از مواردی هستند که می‌توان آن‌ها را به عنوان هدایای تبلیغاتی جدید ۱۴۰۲ معرفی کرد.

۲. به چه کسانی باید هدیه تبلیغاتی ارائه کنیم؟

افرادی که باید در دایره هدفتان جهت دریافت هدیه تبلیغاتی در نظر بگیرید، می‌توانند مدیران، همکاران، کارکنان، شرکای تجاری و غیره باشند.

۳. هدایای تبلیغاتی جدید ۱۴۰۲ چه تاثیری در کسب‌وکار دارد؟

ارائه هدایای تبلیغاتی جدید ۱۴۰۲ از آن جهت که می‌تواند با کسب رضایت و خشنودی مخاطب و کاربران و تمایل آنان به استفاده بیشتر از خدمات این شرکت یا سازمان، موجب ارتقا و رشد کسب‌وکار شود، می‌تواند تاثیر خوبی در روند پیشرفت این کسب‌وکار داشته باشد.

 

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *