انواع هدایای تبلیغاتی چیست, هدایای تبلیغاتی

انواع هدایای تبلیغاتی چیست ؟

انواع هدایای تبلیغاتی چیست ؟ امروزه قطعا خرید و دادن هدایای تبلیغاتی با توجه به پیچیده شدن شرایط در تعاملات اجتماعی و سخت تر شدن ملاقات های حضوری، امری اجتناب ناپذیز است. دلایلی همچون ترافیک و شلوغی، مشغله‌های زیاد و…باعث می شود تا براحتی امکان دیدار و معاشرت های اجتماعی بوجود نیاید از طرفی نیز بعضی از ارتباطات کاری به نوعی است که امکان برگزاری جلسات مشترک بسیار سخت امکان پذیر است و به طور خلاصه جدای از دیدار حضوری ترجیح اغلب بر این است که با دادن یک هدیه در ذهن طرف مقابل اثر بلندمدت تری گذاشته شود که این امر با خرید یک هدیه تبلیغاتی منحصر به فرد امکان پذیر خواهد بود.

چرا هدایای تبلیغاتی ؟

همانطور که اشاره شد حتی علی رغم داشتن وقت و شرایط مناسب برای دیدار با دوستان و همکاران ارزشمند کاری خود، بازهم نیاز هست به دادن یک هدیه تبلیغاتی. از این حیث که وقتی شما یک هدیه تبلیغاتی به عنوان مثال یک ماسک تبلیغاتی که به مسائل امروزی کرونا نیز ربط دارد به عنوان هدیه بدهید، این موضوع باعث می شود که مادامی که از ماسک هدیه شما استفاده می کند، یاد مجموعه یا خود شما در ذهن تداعی می گردد که به نوعی سوای از ماندگاری بیشتر، بارروانی بیشتری بر روی مخاطبین دارد.

به همین دلیل توصیه می شود اگر صاحب بیزینسی هستید یا برند شخصی خود را دارید، یک اینکه حتما به توسعه روابط و معاشرت های کاری و اجتماعی خود اهمیت بدهید و دوم هم این مطلب که به خاطر داشته باشید علاوه بر ادبیات و ارتباط خوب در معاشرت، دادن یک هدیه تبلیغاتی با نشان یا طرحی از شما، به صورت بلندمدت در ذهن طرف مقابل اثر می گذارد و هرچقدر سعی کنید در طراحی و ساخت هدیه تبلیغاتی نامبرده خلاقیت به خرج دهید و یا هرچقدر کاربردی تر باشد،این نکته اثرگذاری بیشتری خواهد داشت.

ادامه مطلب
بهترین چاپخانه سررسید تبلیغاتی

راهکارهای داشتن یک هدیه تبلیغاتی خوب

با توجه به نکاتی که مطرح کردیم، داشتن یک اثر خلاقانه در طراحی و ساخت هدیه تبلیغاتی، می تواند اثرگذاری بیشتری داشته باشد. برای این منظور می توانید به یک چاپخانه معتبر که در این زمینه فعالیت می‌کند مراجعه کنید و اگر طرحی در ذهن دارید سفارش دهید و یا از مجموع پیشنهادات و طرح هایی که در داخل خود چاپخانه وجود دارد ایده بگیرید تا در نهایت بتوانید یک هدیه تبلیغاتی مناسب را طراحی و بسازید.

انواع هدایای تبلیغاتی چیست

در هر چاپخانه تعداد زیاد مدل و انواع هدایای تبلیغاتی وجود دارد. از ماسک تبلیغاتی که این روزها به دلیل همه گیری کرونا طرفدار زیادی دارد. به دلیل کاربردی بودن ماسک خیلی از بیزینس ها ترجیح می دهند با یک طرح ساده و مینیمال از نشان یا اثر خود بر روی یک ماسک تبلیغاتی، چنین چیزی را به عنوان هدیه در یک چاپخانه طراحی و در نهایت به لیست مخاطبین از قبل مشخص شده خود هدیه دهند.

اما جدای از این هدیه، انواع هدایای تبلیغاتی مختلف در بازار وجود دارد که بسته به نوع متریال، طرح و کاربرد به دسته های مختلفی تقسیم می شوند که به اختصار در زیر لیستی از آن ارائه می کنیم تا اگر تمایل به سفارش یک هدیه تبلیغاتی داشتید بتوانید با مطالعه این لیست با آگاهی دست به انتخاب بزنید:

لیست انواع هدایای تبلیغاتی

انواع هدایای تبلیغاتی امروزه در اکثر مجموعه های فعال در این حوزه، گستردگی فراوانی دارد اما به طور عمومی و کلی به ابعاد زیر تقسیم می شوند:

ادامه مطلب
چگونه از سررسید استفاده کنیم تا یک برنامه ریزی درست داشته باشیم؟

انتخاب هدیه تبلیغاتی مناسب

همانطور که مشاهده می کنید تنوع زیادی از انواع کالاها و اجناس مصنوعی و طبیعی که به عنوان هدیه تبلیغاتی اهدا کرد وجود دارد. و در پاسخ به انواع هدایای تبلیغاتی چیست می توانیم انواع زیادی را نام ببریم مانند خودکار ها که خود در انواع خودکار پلاستیکی یا فلزی عرضه می شوند.
اما این شما هستید که با توجه به بودجه، جامعه هدف و مخاطب شما، سلیقه و… هدیه تبلیغاتی خود را انتخاب می کنید. یک پارامتر مهم دیگر در انتخاب هدایای تبلیغاتی، رفتن به سراغ یک چاپخانه معتبر و با سابقه است که به دلیل داشتن سابقه و اعتبار مناسب می تواند در چند بخش مهم فرایند سفارش هدیه تبلیغاتی به کمک آید.

اول اینکه شما در گام های اولیه رفتن به سراغ هدیه تبلیغاتی، نیاز به ایده برای این امر هستید که اگر سراغ یک چاپخانه معتبر رفته باشید، بدون شک با دامنه وسیعی از انتخاب های مختلف مواجه خواهید شد که تماما نیاز شما برای انتخاب مناسب را برطرف می نماید.

بعد از این مرحله نیز، نکته مهم دیگر، کیفیت ساخت محصولات و هدایای تبلیغاتی است که اگر چاپخانه معتبری باشد می توان انتظار یک محصول نهایی با کیفیت را داشت.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *