هدایای تبلیغاتی خاص

انواع هدایای تبلیغاتی خاص + کاربرد آنها

هدایای تبلیغاتی خاص شامل چه اقلامی است؟

هدایای تبلیغاتی خاص یکی دیگر از انواع هدایایی است که میتوان از آن به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده کرد. همانطور که میدانید چندین نوع هدیه و ست هدیه برای تبلیغات وجود دارند که همه شرکت ها و بیزینس ها از آن ها بهره میبرند. ست ها در انواع مختلفی شامل فنجان تبلیغاتی و ست هدیه اداری، ست هدیه زنانه، ست هدیه مدیریتی، ست هدیه الکترونیکی، ست هدیه مهندسی و غیره تقسیم بندی میشوند. در مقالات قبل به توضیح تمامی این ست ها و هدایای تبلیغاتی پرداخته ایم. حال در این مقاله به توضیح و ارائه هدایای تبلیغاتی خاص میپردازیم. حال اگر شما به عنوان یک کارفرما تصمیم دارید یک هدیه خاص برای مشتریان و یا مجموعه خود تهیه کنید این مقاله میتواند به شما کمک کند. بنابراین چنانچه مایل بودید تا انتهای این مقاله با ما باشید.

 

هدایای تبلیغاتی خاص

هدایای تبلیغاتی خاص شامل چه هدایایی است؟ همانطور که در مقاله های پیشین توضیح دادیم، ست های هدیه به شکل پیش فرض در تعداد بالا طراحی شده اند. این ست ها در سایت ها و فروشگاه های مختلف در یک شکل موجود هستند. به طوری که کارفرماها میتوانند بر اساس نیاز خود تعدادی از این ست ها را خریداری کرده و به مجموعه و مشتریان خود هدیه دهد. اما گاهی یک کارفرمای خوش ذوق تصمیم میگیرد برای کادر خود یک هدیه خاص و شخصی سازی شده تهیه کند. به طوری که مشابه این هدیه در هیچ فروشگاهی موجود نباشد. این هدیه ها میتوانند بر اساس مراسمات و شرایط مختلف به طور تخصصی طراحی شوند. برای مثال یک کارفرما تصمیم میگیرد برای شب یلدا یک ست هدیه تبلیغاتی خاص و مرتبط با شب یلدا برای مجموعه خود تهیه کند. قطعا این ست هدیه در هیچ فروشگاه دیگری موجود نخواهد بود.

ادامه مطلب
نکات جذاب برای طراحی بسته بندی شب یلدا

 

کاربرد هدایای تبلیغاتی خاص

همانطور که گفته شد هدایای تبلیغاتی خاص در شرایط خاص طراحی میشوند. در کل دادن هدیه به منظور ایجاد یک حس خوب بین کارفرما و مجموعه و مشتریان است. حال اگر این هدیه به طور کاملا تخصصی و خاص طراحی شده باشند قاعدتا تاثیر بیشتری در ایجاد این حس دارد. در چنین شرایطی افراد احساس میکنند برای تهیه این هدیه زمان و هزینه بیشتری صرف شده است بنابراین ارزش بیشتری برای هدیه قائل خواهند بود. بنابراین اگر میخواهید یک رابطه عمیق و دوستانه ای بین شما و مشتریان و کارمندانتان ایجاد شود بهترین کار استفاده از هدایای خاص است. فقط کافیست به جای استفاده از ست های هدیه آماده بازاری از ست های خاص استفاده کنید تا نتیجه این کارتان را ببینید. ما نیز اینجا هستیم تا در همین راستا به شما عزیزان کمک کنیم.

 

آیا همیشه ساده ترین راه بهترین راه است؟

برای پیشرفت کردن در کسب و کار و برای خاص بودن و خاص دیده شدن باید کارهایی را انجام داد که دیگران انجام نمیدهند. نمیشود دقیقا همانند دیگران عمل کنید و انتظار داشته باشید نسبت به دیگران برتری داشته باشید. تمامی کمپانی های موفق دنیا همواره از ایده های خاص استقبال میکنند و ار روش های تبلیغاتی جدید استفاده میکنند. حال اگر شماهم مانند دیگر کسب و کارها ساده ترین راه را برای تبلیغات انتخاب میکنید و از ست های تبلیغاتی آماده در بازار استفاده میکنید پس انتظار خاص بودن هم نداشته باشید. اما اگر برای خرید همین هدیه ساده از راه های جدید و سخت تر و پر هزینه تر استفاده میکنید قطعا نسبت به رقیبان خود موفق تر عمل خواهید کرد. بنابراین همیشه ساده ترین راه بهترین راه نیست. لازم است برای موفق بودن خاص باشید و از هدایای تبلیغاتی خاص استفاده کنید.

 

انواع ست هدایای تبلیغاتی خاص

  • ست هدایای تبلیغاتی خاص نوروز: گاهی در ایام نزدیک شدن به نوروز و سال جدید یک کارفرمای خوش روق و هوشمند اقدام به تهیه یک ست هدیه با تم نورور میکنند. این ست میتواند شامل برخی از آیتم های سفره هفت سین باشد و از رنگ های نوروزی در آن استفاده شده باشد.
  • ست هدیه مخصوص شب یلدا: گاهی نیز یک کارفرما تصمیم میگیرد از هدایای تبلیغاتی خاص شب یلدا استفاده کند. این ست میتواند شامل کتاب حافظ و تم های اناری باشد. از طراحی ها بسته به سلیقه و بودجه خود کارفرما و یا نظر طراح صورت میگیرد. به هر حال هر چه در زمینه از خلاقیت بیشتری استفاده شود تاثیر بیشتری نیز برروی مخاطبان شما خواهد داشت.
ادامه مطلب
چاپ سالنامه اروپایی 1401

چاپ برروی هدایای تبلیغاتی خاص

بعد از آنکه ایده پردازی و طراحی هدایای تبلیغاتی الکترونیکی انجام شد نوبت به چاپ لوگو برروی این هدایا میرسد. قطعا میدانید که لازم است تمامی هدایای که از طرف شما تهیه میشود باید خصوصی سازی شوند. یعنی برروی تک به تک هدایا نام و برند تجاری شما حک شده باشد. با دادن این سبک هدیه ها شما علاوه بر اینکه مشتری یا کارمند خود را حسابی خوشحال کرده اید به شکلی کاملا حرفه ای کسب و کار خود را نیز تبلیغ کرده اید. دادن هدایای تبلیغاتی یکی از رایج ترین سیاست های کمپانی ها و بیزینس ها مختلف است که از آن در جهت رسیدن به اهداف خود بهره میگیرند. با دادن هدیه تبلیغاتی میتوانید تاثیر بسیار خوب و مثبتی بر مخاطب خود داشته باشید و همین امر به شما کمک شایانی میکند.

 

خرید هدایای تبلیغاتی خاص

برای طراحی و سفارش هدایای تبلیغاتی خاص لازم است به فروشگاه ها یا چاپخانه های معتبر مراجعه کنید. یک مرکز خرید باید دارای امکانات لازم جهت طراحی هدیه مدنظر شما باشد. همیچنین این مرکز باید داری متخصصین ماهر در زمینه ایده پردازی و ظراحی هدیه شما باشند. پس اگر میخواهید واقع یک هدیه خاص را داشته باشید به یک مرکز خاص مراجعه کنید. شما میتوانید قبل از هرگونه اقدام، نمونه کارهای مراکز مورد نظر خود را ببینید. سپس با مشاورین و متخصصین مجموعه صحبت کنید. سپس در نهایت اگر از توان و تخصص آن مجموعه مطمعن شدید سفاراشات خود را ثبت کنید.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *