M1215 ماسک تبلیغاتی رنگی

چاپ ماسک تبلیغاتی

چاپ ماسک تبلیغاتی یکی از هوشمندانه ترین انتخابها به عنوان هدیه تبلیغاتی است. هر کسب و کار و برندی در دنیا باید بطور مداوم برنامه تبلیغاتی خاص و منظمی برای خود و مجموعه اش داشته باشد. با کمی مشورت با کارشناسان بازاریابی و تبلیغات میتوانید به نتایج مثبتی از این قبیل برسید. دراین مقاله میخواهیم به موضوع چاپ هدیه های تبلیغاتی بپردازیم، و اینکه این امر تا چه میزان میتواند روی کسب و کار و برند ما تاثیرات مثبتیبه همراه داشته باشد. بهتر بگویم، در این مقاله قرار است پاسخ بسیاری از سوالاتی که تا کنون در این زمینه داشته اید را دریافت نمایید.

طبق گفته های کارشناسان امور تبلیغاتی و بازاریابی، تبلیغات باید در مکان های در معرض دیدتر، پرترددتر و تاثیرگذارتر صورت گیرد. حال باید به شرحِ بیشتر هر یک از این گفته ها بپردازیم. دو مورد در معرض دید بودن و پر تردد بودن که بصورت کاملا واضحی در ذهن همه کاسبان و مدیران برند ها و سازمانها جای گرفته است. حال باید به شرحِ بیشتر مهمِ تاثیرگذار بودن روش تبلیغاتی بپردازیم.

تاثیرگذارترین استراتژی تبلیغاتی

اینکه مکانی پرتردد و در معرض دید را برای تبلیغات و شناساندن برند و کسب و کر خود انتخاب نماییم کار ساده تری نسبت به میزان تاثیرگذاری تبلیغات روی ذهن مخاطب است. اگر بخواهیم به این موضوع بیشتر بپردازیم باید از این دید شروع کنیم، که ابتدا برای این امر باید شرایط و جو جامعه را بسنجیم، با این دید که چه چیزی در زمان حال برای مردم مهمتر و حیاتی تر است؟ چگونه میتوان به دغدغه های مردم توجه نمود و به آنها حائز اهمیت بودنشان را برای برندمان اعلام نماییم؟

با این دید که شرایط فعلی جامعه ما درگیری با ویروس مرگبار کرونا است به شرح بیشتر این موضوع میپردازیم، به عنوان نمونه اگر شما در میان مردم ماسک توزیع نمایید، تا چه حد مردم از آن ابزار استفاده میکنند؟ وسیله ای را که دریافت کرده اند برایشان تا چه میران مهم و کاربردی است؟ قطعا یکی از لازمترین وسایلی که در این روزها در میان مردم اهمیت دارد، ماسک است! اینکه برند شما به سلامت مردم و مشتریانش اهمیت دهد، موضوع قشنگی است، بحث بر انگیزی این مطلب برمیگردد به جنبه جلب اعتماد مردم نسبت به خودمان با فهماندن به آنها که ما به سلامتشان اهمیت میدهیم.

ادامه مطلب
ست هدایای تبلیغاتی مدیریتی و نقش موثر آن در تبلیغات برند

تا اینجای مطلب مفهوم تاثیرگذاری را بصورت کلی مورد بررسی قرار دادیم، اگر چه این نوع ابزار در عین تاثیرگذار بودن بالا، در معرض دید نیز هست! حال در ادامه به شرح و معرفی انواع ماسک هایی که میتوان از آنها به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده نمود میپردازیم.

انواع ماسک تبلیغاتی

ماسک های بهداشتی دارای انواع مختلفی از حیث نوع استفاده و جنس متریال آن هستند. در ادامه به معرفی بیشتر هر یک از این انواع میپردازیم. که البته انتخاب هر یک از این موارد به عنوان هدیه تبلیغاتی میتواند انتخابی درست در جایگاه خود باشد!

ماسک سه لایه چیست ؟

ماسک های سه لایه یکی از متداول ترین و پرمصرف ترین ماسک ها در میان مردم هستند. خصوصا با شیوع بیماری های ویروسی چون کووید ۱۹ یا همان کرونا ویروس در سراسر جهان، استفاده از ماسک ها به گونه ای اجباری و الزامی میباشد. این نوع ماسک ها معمولا از لایه های اسپان باند و یا ملت بلوند تولید میشوند. معمولا لایه های بیرونی این ماسک ها از جنس اسپان باند و لایه میانی آن گاها از جنس ملت بلوند است.

معرفی ماسک سه بعدی

این نوع ماسک ها که دارای برش های سه بعدی برای راحت تر قرارگرفتن روی صورت طراحی شده اند در انواع سه لاسه، چهار و پنج لایه به تولید میرسند، این نوع ماسک ها نیز در جنس های اسپان باند و ملت بلوند تولید میشوند، با توجه استفاده فراوان و مداوم از ماسک در این روزها بهترین گزینه برای راحت تر بودن، استفاده از ماسک های سه بعدی است.

ادامه مطلب
هدایا در تبلیغات چگونه موثر هستند؟ + انواع هدایای نفیس تبلیغاتی

جنس ماسک پارچه ای نانو

همانطور که از اسم این نوع ماسک پیداست، از جنس پارچه ای میباشد،معمولا پارچه هایی که دارای خاصیت کشسانی هستند در متریال این نوع ماسک ها استفاده میشوند. عموما این نوع ماسک ها نمیتوانند به اندازه ماسک های بهداشتی مانند ماسک های سه لایه و سه بعدی یا فیلتر دار که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت موثر واقع شوند.

ماسک فیلتر دار

ماسک فیلتردار میتواند گزینه مناسبی به عنوان چاپ ماسک تبلیغاتی تبلیغات نیز باشد. این نوع ماسک ها با داشتن فیلتر برای تسویه و عبور و خروج هوای ماسک، از سایر ماسک ها متمایز شده و تا پیش از تولید و روی کار آمدن ماسک های سه بعدی، مردم به این نوع ماسک ها اعتماد بیشتر داشته و به نوعی استفاده از آن را نیز راحت تر میدانستند.

انواع دیگری نیز از ماسک ها موجود هستند که ما به شرح مهمترین و پرکاربردترین آنها پرداختیم. در ادامه قصد بر این است که نحوه استفاده از این ابزار ها را به عنوان هدیه تبلیغاتی معرفی نماییم.

چاپ ماسک تبلیغاتی – هدیه تبلیغاتی

چاپ ماسک تبلیغاتی به این صورت است که بعد از طراحی لوگو و یا جانمایی لوگو روی طرح ماسک، طرح به چاپخانه ارسال و در نهایت لوگوی تجاری برند روی ماسک چاپ میشود. که البته هزینه چاپ ماسک تبلیغاتی بستگی به متریال ها و نوع روش چاپ و تعداد رنگ در چاپ آن دارد. البته برای داشتن کیفیت بالای چاپ باید این مهم را به یک چاپخانه مطمئن بسپاریم.

در مقاله بعد به بحث هزینه چاپ ماسک تبلیغاتی میپردازیم.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *