چاپ سالنامه اروپایی سال 1401

چاپ سالنامه اروپایی سال ۱۴۰۱

چاپ سالنامه اروپایی سال ۱۴۰۲ بخاطر استقبال زیاد مشتریان از سالنامه یا سررسید اروپایی به تعداد زیاد انجام میشود . اکثر تولید کنندگان سالنامه هر ساله تعداد زیادی سررسید اروپایی تولید میکنند . با نزدیک شدن سال جدید برای چاپ سالنامه ۱۴۰۲ بهترین انتخاب به دلیل استقبال زیاد مخاطبان در سال های اخیر چاپ سالنامه اروپایی سال ۱۴۰۲ بهترین انتخاب میباشد . سررسید اروپایی همان طور که از اسمش پیداست مربوط به قاره اروپا می باشد که در کوتاترین زمان مخاطبان زیادی را جذب خودش کرد.

سررسید اروپایی در سال های گذشته خیلی  مورد توجه ایرانیان بوده است  و با تبدیل محتوای میلادی به شمسی، تولید و وارد بازار شده است. اندازه سالنامه اروپایی حدودا دوازده در دواده سانتی متر میباشد ، یکی از دلایل استفاده زیاد و محبوبیت این سر رسید وزن مناسب سر رسید اروپایی است.

مخاطبان مشتاق چاپ سالنامه اروپایی سال به تعداد زیاد میباشند سر رسید ۱۴۰۲ اگر وزن مناسبی داشته باشد مخاطبان میتوانند آن را در همه جا همراه داشته باشند به همین دلیل این سالنامه را انتخاب میکنند.

سررسید یا سالنامه چیست ؟

سررسید یا سالنامه، دفتری است که تاریخ و تمام مناسبت ها هر کدام در یک صفحه از آن درج شده است . چاپ سالنامه اروپایی سال  باید به یک چاپخانه درست و حسابی و حرفه ای سپرده شود تا چاپ با کیفیتی داشته باشد. انواع سر رسید شامل سر رسید رقعی ، سر رسید وزیری ، سر رسید رحلی ، سر رسید جیبی ،سر رسید پالتویی و سر رسید خشتی که در سایز های مختلف وجود دارد. چاپخانه مجریان یکی از مجهزترین  چاپخانه ها است که به چاپخانه با ماشین آلات روز مجهز میباشد همین امر در کیفیت سر رسید ها بسیار موثر میباشد .

ادامه مطلب
مشاور تبلیغاتی کیست و چه وظایفی دارد؟

همان طور که در بالا ذکر شد سررسید اروپایی یکی از معروف ترین و پر طرفدار ترین سر رسید ها است .

سالنامه برای تمام افراد جامعه قابل استفاد است و برای یادداشت و کار های مختلف استفاده می شود.

چاپخانه مجریان

چاپخانه مجریان یکی از بهترین و مجهزترین چاپخانه های کشور است که با مناسبترین قیمت و بهترین ماشینالات خدمات ارائه میکند. چاپخانه مجریان مجهز به شبکه توزیع یکپارچه هدیه های  تبلیغاتی بصورت آنلاین میباشد. سررسید میتواند یک هدیه تبلیغاتی حرفه ای و مناسب برای سال نو باشد چابخانه مجریان با خدمات آنلان توزیع هدیه های تبلیغاتی را آسان کرده اند.

ناظر های چاپخانه مجریان با تجربه وتجربه عملی بیشتر از بیست  سال بر روی تمام کارها لحظه به لحظه  نظارت دارند و  همه ی مراحل تولید و چاپ تا بسته بندی نظارت دارند . چاپخانه مجریان در بخش هدیه تبلیغاتی بصورت مستقیم و بدون واسطه نیاز های مشتریان را توانسته اند پاسخگو باشند و در سریعترین زمان تحویل مشتری دهند .

چاپ سالنامه اروپایی توسط چاپخانه مجریان و توزیع آن توسط مسولین و ناظرین چاپ مجریان یکی از بهترین پیشنهاد ها برای تولید سر رسید ۱۴۰۲ می باشد. چاپخانه مجریان توانسته است که با تولید سالنامه اختصاصی و تولید مستقیم هزینه ها را کاهش دهد و سر رسید را با بهترین قیمت توزیع کند.

چاپ مجریان مجهز به بروز ترین ماشین آلات روز میباشد که شامل دستگاه پنج و چهار دهم ورقی چهار رنگ پشت و رو زن دستگاه پنج و دو دهم ورقی هشت رنگ پشت و رو زن دستگاه پنج و دو دهم  ورقی پنج  رنگ ۲۰۱۲ و ….. است .

ادامه مطلب
تقویم رومیزی یادداشتی ۱۴۰۲ چیست؟و چه کاربردی دارد؟

نکات مهمی که در این قسمت آموختیم

سررسید یا سالنامه چیست؟ سررسید یا سالنامه، دفتری است که تاریخ و تمام مناسبت ها هر کدام در یک صفحه از آن درج شده است . چاپ سالنامه اروپایی باید به یک چاپخانه درست و حسابی و حرفه ای سپرده شود تا چاپ با کیفیتی داشته باشد. چاپ سالنامه اروپایی سال۱۴۰۱ بخاطر استقبال زیاد مشتریان از سالنامه یا سررسید اروپایی به تعداد زیاد انجام میشود . اکثر تولید کنندگان سالنامه هر ساله تعداد زیادی سررسید اروپایی تولید میکنند .

با نزدیک شدن سال جدید برای چاپ سالنامه بهترین انتخاب به دلیل استقبال زیاد مخاطبان در سال های اخیر چاپ سالنامه اروپایی  بهترین انتخاب میباشد . چاپخانه مجریان یکی از بهترین و مجهزترین چاپخانه های کشور است که با مناسبترین قیمت و بهترین ماشینالات خدمات ارائه میکند. چاپخانه مجریان مجهز به شبکه توزیع یکپارچه هدیه های  تبلیغاتی بصورت آنلاین میباشد.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *