پک هدیه تبلیغاتی سازمانی|چاپخانه مجریان

از کدام پک هدیه برای سالگرد و افتتاحیه کسب و کار استفاده کنیم؟

پک هدیه مناسب برای سالگرد و افتتاحیه کسب و کار

پک هدیه تبلیغاتی سازمانی چیست ؟ جشن افتتاحیه و مراسم سالگرد، جز بهترین موقعیت هایی است که یک سازمان یا شرکت می تواند هم به وسیله‌ی آن از مشتری ها و کارمندان نمونه‌ی خود قدردانی و تشکر کند و همچنین بستر مناسبی است تا بتواند مخاطب های جدید برای سازمان خود ایجاد کند. برگزاری جشن های افتتاحیه در مدل ها و فرم های مختلف برگزار می شود. و تبلیغات نیز در آن به روش های گوناگون شکل می گیرد. بستگی به برنامه و بودجه ای که هر سازمان برای سالگرد شروع فعالیت خود کنار می گذارد، می تواند در بازدهی آن برای برند سازی سازمان تاثیر گذار باشد. باید پذیرفت که سالگرد و افتتاحیه از مهم ترین جشن های هر سازمانی می باشند و بخاطر همین موضوع حتما باید برای آن برنامه ریزی کرد و بودجه‌ی خوبی کنار گذاشت. یکی از روش هایی که برای برگزاری مراسم افتتاحیه یا سالگرد یک کسب و کار استفاده می شود استفاده  از پک هدیه تبلیغاتی است. در واقع مهم ترین روش تبلیغات  که کاربرد بسیار زیادی در مراسمات و جشنواره ها دارد.

مطلب پیشنهادی: پک تبلیغاتی چیست ؟

پک هدیه تبلیغاتی چیست؟

پک هدیه تبلیغاتی ترکیبی از چند محصول تبلیغاتی می باشد. به این نوع محصولات که برای تبلیغات سازمان استفاده می شوند هدایای تبلیغاتی می گویند. هدایای تبلیغاتی محصولاتی کاربردی هستند که افراد با توجه به نیازها و ضرورت هایشان در زندگی روزمره از آن استفاده می کنند. در نتیجه تاثیر خیلی بالایی برای تبلیغات سازمان دارند. این هدایای تبلیغاتی با محصولات عادی تفاوتی در ساختار و کارکرد ندارند تنها تفاوت آن ها این ست که در هدایای تبلیغاتی، لوگو، نشانه و اطلاعات سازمان قرار می گیرد، تا با استفاده‌ی مشتری از محصول، متداوم اسم و نشانه برند در ذهن او تکرار و ثبت شود تا در هنگام نیاز به خدمات و محصولات به سراغ سازمان بیاید.  هدایای تبلیغاتی در مناسبت ها و مراسمات مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. می توان به عنوان مثال به ماگ، خودکار فلزی یا پلاستیکی تبلیغاتی، تقویم، سالنامه، فلش و خیلی محصولات دیگر اشاره کرد. این نوع محصوولات عموما برای گستره‌ی بیشتری از مخاطبان طراحی می شوند تا مخاطبان بیشتری را با سازمان درگیر کنند. اما بعضی اوقات هدایای تبلیغاتی صرفا به قصد آشنایی مخاطب با سازمان هدیه داده نمی شوند. و مخصوص مخاطبان خاص، مشتریان وفادار و کارمندان یک سازمان تهیه می شوند. این نوع هدایای تبلیغاتی را عموما به شکل پک هدیه تبلیغاتی یا ست های هدیه طراحی می کنند و در مراسمات و جشن های مختلف به مخاطب خود هدیه می دهند. پس پک هدیه تبلیغاتی  قرار است که یک هدیه‌ی شیک و لوکس باشد که به نشانه‌ی قدردانی و تشکر از همراهی مشتری وفادار یا کارمندان به آن ها هدیه داده بشود.در پک هدیه تبلیغاتی می توان ۲ تا ۶ محصول را در آن قرارد داد که این پک هدیه باید تناسب  وهارمونی داشته باشد. بهتر است متناسب با نیاز مخاطب و مشتری که به صورت خاص مدنظر است طراحی شود تا آن ها را خوشحال کند.

 

افتتاحیه ای بزرگ با پک هدیه تبلیغاتی جذاب :

استفاده از پک هدیه تبلیغاتی در افتتاحیه، شروعی عالی برای یک کسب و کار جدید. استفاده از روش های مختلف و متنوع تبلیغات کمک می کند مشتری با بیزینس جدید ما ارتباط برقرار کند. این قدردانی از همراهی و تشکر از مشتری و مخاطب به وسیله‌ی هدایای تبلیغاتی باعث می شود مخاطبان بیشتری به سمت کسب و کار بیایند. روند برند سازی با سرعت بیشتری اتفاق بیافتد و هم اینکه مشتری ها تبدیل به مشتری وفادار بشوند. و در کنار این نوع تبلیغات قدردانی از کارمندان نیز باعث می شود آن ها احساس خوبی نسبت به سازمان داشته باشند و به آن به چشم یک خانواده نگاه کنند و در راستای پیشرفت و گسترش آن بیشتر تلاش کنند. پس پک هدیه تبلیغاتی گزینه ای بسیار پر بازده محسوب می شود. و هدایای تبلیغاتی کلید موفقیت سازمان در ابتدای راه است. مراسمی لوکس به همراه پک هدایای تبلیغاتی و پذیرایی منحصر به فرد می تواند همیشه در ذهن مخاطب با یک حس خوشایند بماند و همیشه از آن یاد کند و همچنین همواره مخاطبان بالقوه‌ی دیگری در اطراف خود را نیز با سازمان آشنا کنند.

ادامه مطلب
هدایای لوکس مدیریتی

حالا که تصمیم گرفتیم برای سالگرد یا افتتاحیه‌ی خود از پک هدیه تبلیغاتی استفاده کنیم و برای این برنامه ای که در نظر داریم، بودجه ای مناسب کنار گذاشتیم از چه محصولاتی باید در پک هدیه‌ی خود استفاده کنیم؟ و چه نوع ست هدایایی برای مراسم یا ایونت ما مناسب است؟

می توان از محصولات تبلیغاتی در مراسم افتتاحیه یا سالگرد کسب و کار استفاده کرد. و این روش نیز روشی بسیار تاثیرگذار محسوب می شود. در جشنواره ها مراسمات و سالگردها به وفور می بینیم که این هدایای تبلیغاتی به صورت گسترده بین مخاطبان پخش می گردند. و بخاطر وجود لوگو و نشانه های تبلیغات سازمان بر روی آن ها بهترین محصولات برای تبدیل مشتریان بالاقوه به بالفعل هستنند.  در این جا چند محصول را نام می بریم که بسیار هدایای تبلیغاتی مناسبی برای مراسمات مختلف هستند

  • شکلات تبلیغاتی :

شکلات تبلیغاتی یکی از محبوب ترین و مهم ترین هدایای تبلیغاتی برای اینگونه مراسمات  می باشد. شکلات تبلیغاتی می تواند روی میز پذیرایی قرار بگیرد. و یا به صورت پک شده به مخاطبان هدیه داده شوند. مزیتی که شکلات تبلیغاتی نسبت به  محصولات دیگر تبلیغاتی دارد این است که این محصول برای مخاطبان و مشتریان بسیار خوشایند است و بخاطر خوشمزه بودن و جذاب بودن این محصول تبلیغاتی مخاطبان عموما نسبت به دریافت آن استقبال می کنند. مثلا ممکن است که در جشنواره‌ای به سختی بتوان بروشور یا کاتالوگ را به تمام مخاطبان نمایشگاه داد. اما  شکلات تبلیغاتی جذابیت بسیار زیادی برای مخاطبان دارد و عموام نسبت به دریافت  آن گارد پایین تری دارند. شکلات تبلیغاتی عموما حاوی لوگو و نشانه‌ی سازمان است و این لوگو هم روی خود شکلات و هم روی جعبه‌ی آن می تواند چاپ بشود.

  • خودکار تبلیغاتی :

خودکار تبلیغاتی محصول مهم دیگری است که می تواند به عنوان یک هدیه تبلیغاتی مورد استفاده قرار بکیرد که در انواع خودکار پلاستیکی و فلزی قابل سفارش می باشند. هدیه ای به صرفه که برای مخاطبان، بسیار کاربردی می باشد. و به همین دلایل می توان این محصول را به افراد بیشتری هدیه داد و بازدیدکنندگان و مهمانان می توانند تماما مخاطب این نوع هدیه تبلیغاتی باشند.

  • تقویم تبلیغاتی :

    تقویم رومیزی یکی از محبوب ترین هدایای تبلیغاتی می باشد که در مناسبت های مختلف به مخاطبان هدیه داده می شود. این هدیه مخصوصا در اواخر سال و اوایل سال بسیار کاربردی می باشد. در نتیجه اگر سالگرد یا افتتاحیه در این زمان از سال اتفاق می‌افتد بهتر است که حتما این هدیه تبلیغاتی را با طراحی منحصر به فرد به مخاطبان هدیه بدهیم.

 

انواع پک هدیه تبلیغاتی:

پک هدایای تبلیغاتی مدل ها و نام های مختلفی دارد. هر سازمان به نوعی با توجه به هویت خود و مخاطب هدفی که در نظر دارد از مدل های مختلف پک هدیه تبلیغاتی استفاده می کند. بعضی از سازمان ها نیز خودشان پک هدیه تبلیغاتی را طراحی می کنند و متناسب با نیاز ها و انتظارات خود آن را به مخاطب خاص خود هدیه می دهند. ما می توانیم با توجه به برنامه و هدفی که در نظر داریم هم با توجه به پکیج هایی که در بازار موجود هستند ست هدایا را انتخاب کنیم و هم اینکه خودمان پکیجی را برای مخاطب طراحی کنیم. ولی با توجه به تجربه و افتتاحیه ها و سالگردهایی که تا به حال برگزار شده اند، می خواهیم بهترین پک هدایای تبلیغاتی را معرفی کنیم تا با استفاده از تجارب دیگران مسیر رشد سازمان را تسریع بخشیم.

پک هدایای تبلیغاتی می تواند با اسم های مختلفی مانند پک هدیه میریتی، پک هدیه اداری و پک هدیه نفیس ارائه شود. اسم پک هدایای تبلیغاتی متغیر است و هر سازمانی با توجه به مهمانان و مخاطبان خود پک های مختلفی را انتخاب می کند. عموما چاپخانه ها و موسسه های تبلیغاتی پک هدیه تبلیغاتی را با اسم های مختلف برای سفارش قرار می دهند. در نتیجه مساله‌ی مهم این است که مخاطب کیست و چه محصولاتی برای پک هدایای تبلیغاتی مناسب سازمان می باشد و می تواند به خوبی از پس معرفی سازمان بربیاید. در این مقاله چند محصول مهم که می تواند در این پک ها قرار بگیرد و به صورت مرسوم در مراسمات و افتتاحیه ها استفاده  شود را توضیح می دهی.  این محصولات عموما در هر نوع از پک هدایای تبلیغاتی‌ای می توانند قرار بگیرند و هدایای بسیار کاربردی‌ای می باشند. در واقع هر سازمانی باید برای هدیه دادن به مشتری و مخاطب خود این محصولات را در سبد هدایای تبلیغاتی خود داشته باشد.

  • فلش تبلیغاتی:

فلش تبلیغاتی از کاربردی ترین هدایای تبلیغاتی محسوب می شود که می تواند هدیه‌ی بسیار مناسبی برای تبلیغات سازمان نیز باشد با توجه به اینکه محصولاتی مانند فلش بسیار دست به دست می شوند و کارکرد مهمی در جریان زندگی افراد دارند در نتیجه با دست به دست شدن این محصول، لوگو و اسم برند نیز با آن دست به دست می شود و مخاطبان بیشتری را با سازمان آشنا می کند.

  • لیوان تبلیغاتی:

لیوان تبلیغاتی، ماگ یا فنجان تبلیغاتی تمام این محصولات در بین هدایای تبلیغاتی بسیار محبوب می باشند و هر سازمانی باید در پک هدیه‌ی خود این محصولات را به عنوان هدیه قرار بدهد. لیوان و فنجان جز محصولات تبلیغاتی‌ای هستند که در طول زندگی فرد همواره در کنار او هستند و افراد متداوم در حین کار، مطالعه کردن و باقی کارهای خود از این محصولات برای نوشیدن چایی، قهوه یا آب استفاده می کنند. در نتیجه چه کسی می تواند تاثیر بالای یک لیوان تبلیغاتی را انکار کند؟

  • تقویم رومیزی تبلیغاتی:

اساسا تقویم ها در هر نوع و شکل خود حصول بسیار محبوبی در سبد هدایای تبلیغاتی می باشند. تقویم، محصولی کاربردی است که مورد نیاز تمام افراد یک جامعه است. تقریبا هر کسی که در جامعه زندگی معمولی‌ای ئارد، سر کار می رود، دوستانش را می بیند نیاز دارد که تقویمی برای خودش داشته باشد. تقویم رومیزی تبلیغاتی برای افرادی که به نوعی کارمند هستند و در شرکت و سازمان‌های مختلف کار می کنند، هدیه‌ی بسیار مناسبی می باشد. چرا که تمام آن ها نیاز دارند یک تقویم رومیزی روی میزشان باشد تا تاریخ را چک کنند و برنامه هایشان را بنویسند . این محصول نیز علاوه بر کاربردی بودنش هدیه‌ی بسیار خوبی در جهت تبلیغات می باشد. فضای نسبتا خوبی برای معرفی و طراحی دارد. در نتیجه حتما باید از یکی از مدل های تقویم در پک هدایای تبلیغاتی برای سالگرد یا افتتاحیه سازمان استفاده کرد. تا نتایج درخشان آن را به مرور زمان در سازمان مشاهده کرد.

  • سررسید تبلیغاتی/ سالنامه تبلیغاتی :

از مهم ترین، پر طرفدار ترین و خاص ترین هدایای تبلیغاتی که همیشه افراد به نوعی دنبال آن بودند که این هدیه تبلیغاتی را از سازمان ها هدیه بگیرند. سررسید یا سالنامه تبلیغاتی علاوه بر کاربردی که برای مخاطب دارد، یکی از مهم ترین محصولات تبلیغاتی سازمان نیز محسوب می شود. چرا که نسبت به باقی هدایای تبلیغاتی، سررسید و سالنامه فضای بیشتری را برای تبلیغات سازمان دارند و در نتیجه غیر از لوگو، نشانه و اطلاعات مختصر سازمان می توان در آن ها اطلاعات بیشتری مانند معرفی خدمات و محصولات، یا مثلا عکس و تصویر را در آن قرار داد. در نتیجه ابزاری مهم برای مخاطبان و هم برای سازمان می باشد. سررسید و سالنامه در خیلی از پکیج های محبوب قرار دارند و تقریبا در تمام مناسبت ها و مراسم ها کاربرد دارند. حتما یک سررسید تبلیغاتی با طراحی جذاب می تواند قشر گسترده ای از مشتریان را به سمت سازمان بیاورد و بازدهی شرکت را بالا ببرد. پس اصلا در قرار دادن این محصول در پک هدایای تبلیغاتی نباید شک کرد.

 

نتیجه گیری:

در پاراگراف های بالا توضیح دادیم که  پک هدایای تبلیغاتی چیست و کدام پک و هدایای تبلیغاتی برای افتتاحیه و سالگرد یک کسب و کار مناسب هستند. اما تمام این محصولات هدایای محبوبی هستند که طبق تجربه بازخوردهای خوبی را به ارمغان آوردند. مهم است که در طراحی و تولید این محصولات حتما خلاقیت و کیفیت در نظر گرفته شود و اینکه همیشه می توان اندکی ریسک کرد و از محصولات دیگری نیز در پک ها کنار این هدایای تبلیغاتی محبوب استفاده کرد. هدایای ارزشمند مانند صنایع دستی، دستبند، محصولات دیجیتال ،ماسک سه بعدی تبلیغاتی و هر محصول دیگری که می تواند با توجه به هدف و بودجه‌ی سازمان برای پیشرفت و بازدهی بیشتر مناسب باشد.علاوه براین میتوانید برای مشاوره جهت دریافت قیمت طراحی جلد کتاب و سایر خدمات طراحی ، با مشاوران مجموعه مجریان ، از طریق شماره تلفن های موجود در سایت، در ارتباط باشید

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *