تاثیر بازاریابی با سررسید 1402 | چاپخانه مجریان

تاثیرات شگفت انگیز بازاریابی با خرید سررسید تبلیغاتی ۱۴۰۲

سررسید تبلیغاتی ۱۴۰۲

سررسید چیست ؟ تاثیر بازاریابی با سررسید ۱۴۰۲ چگونه است؟ در میان انبوه هدایای تبلیغاتی موجود در بازار تقویم رومیزی جزو معدود هدایای تبلیغاتی است که جلوی دید مخاطب و مشتریان گیرنده این هدیه قرار دارد .اگر مشتریان شما هم جزوه افرادی هستند که میز کار دارند ، معجزه تبلیغات با تقویم رومیزی را دست‌ کم نگیرید .با توجه به این که استفاده از تقویم رومیزی ۱۴۰۲  در ادارات و سازمان‌ های دولتی و خصوصی بسیار مرسوم می باشد، تقویم گزینه خوبی برای شرکت‌ هایی است که با سازمان‌ ها و ادارات در ارتباط می‌باشند .تقویم رومیزی گاه‌ شماری است که همه تقویم‌ های شمسی، میلادی و قمری را در خود جا داده است و فضای مناسبی برای مشخص نمودن مناسبت ها و قرار های کاری در اختیار شما قرار می دهد.پایه تقویم رومیزی دارای تنوع بالا در سایز و جنس می‌باشد. نحوه درج تبلیغ تان بر روی پایه نیز به جنس پایه وابسته است. بعد از تقویم رومیزی ، تقویم دیواری یکی از پرطرفدارترین و البته مقرون به‌ صرفه ترین هدیه تبلیغاتی در شروع هر سال می‌باشد که مانند یک بیلبورد کوچک عمل می کند .تقویم دیواری مناسب کسب‌ و کارهای است که نیاز به معرفی بالا در سطح شهر دارند .

از آن‌ جایی که تقویم دیواری جزء هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت محسوب می‌شود ، میتوانید با هزینه ناچیزی به صورت گسترده محصول و خدماتتان را تبلیغ نمایید .تقویم دیواری نیز مانند دیگر کالاهای تبلیغاتی قابلیت اختصاصی سازی دارد. در روزهای پایان سال شاهد انبوهی از سررسید و تقویم در شرکت‌های دولتی و خصوصی هستیم که با چاپ لوگوی خود آنرا به عنوان هدیه عید برای مشتریان خود ارسال می‌کنند و به نظر میرسد حتی نوعی رقابت و چشم و هم چشمی نا محسوس نیز در آن دیده می‌شود و گویا هر شرکتی که تقویم و سررسید چاپ نکند از بقیه عقب میماند. علاوه بر دیدگاه تبلیغاتی و بازاریابی این هدیه که خودش جای بحث دارد، تولید یک سررسید ۱۰۰ تا ۱۵۰ برگ از کاغذ مرغوب بین ۸۰۰۰ تا ۴۰۰۰۰ تومان هزینه دارد، حال موضوع مورد بحث این است با حجم انبوهی از شرکت‌ها که بطور میانگین ۱۰۰۰ عدد از این سررسید ها را چاپ و توزیع می‌کنند تا چه حد در بحث برندینگ که حتی گاهی هدیه آنان به عنوان دفتر نقاشی کودکان خردسال مورد استفاده قرار می‌گیرد، موفق خواهند بود تا این مبلغ خروج ارز توجیح داشته باشد . سازمان های فروش  در روزهای آخر سال پر از تب و تاب است. برنامه های هماهنگی جهت فروش در روزهای آخر که معمولا حجم بالایی از فروش اتفاق می افتد و از طرفی وصول مطالبات، نکته مهمی است که در راس امور در اسفندماه اتفاق می افتد. همین دو موضوع بستر اعتراض و سوء تفاهم را شکل می دهد. سرپرستان فروش در سازمان های فروش حد اعلای مهارت های کلامی و ارتباطی خود را  به  منزله ظهور میرسانند.البته بیشترین ناراحتی یک سرپرست فروش هم در این روزها اتفاق می افتد.

ادامه مطلب
5 تا از مهمترین نکات چاپ بروشور تبلیغاتی منحصر به فرد !

 

سالنامه تبلیغاتی را چه زمانی هدیه دهیم؟

محصولات تبلیغاتی به‌عنوان هدایای سازمان، هنگامی که شما به اهداف بزرگتری از کسب‌وکار کوچک خود رسیدید، داده می‌شود. کارگزاران و مشتریان با سعی و تلاش هم جهت و کار، سهم بزرگی در دستیابی به اهداف دارند.

 

هدایای تبلیغاتی سال ۱۴۰۲

از گذشته تا به امروز استفاده از هدایای تبلیغاتی و تاثیر بازاریابی با سررسید ۱۴۰۲ به عنوان یک راه‌ کار تأثیرگذار و سودمند برای تبلیغات برند است.استفاده از این هدایا برای افراد خصوصاً گروه هدف برند، بسیار هیجان انگیز و خوشحال‌ کننده است و شناخت از برند را هم در میان سایر افراد افزایش خواهد داد.استفاده از این محصولات، سبب شناخته شدن برند شما در بین افرادی که به دنبال این نوع از محصولات و یا خدمات هستند، می‌شود و مشتریان شما را کم‌ کم افزایش خواهد داد.اما این سوال پیش می‌آید که بهتر است از چه نوع محصولی به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کنیم؟ و چه هزینه‌ ای باید برای این نوع از تبلیغات و بازاریابی کنار بگذاریم؟از خدمات چه فروشگاه هدایای تبلیغاتی استفاده کنیم که هم کیفیت محصولات خوبی داشته باشد و هم هزینه تبلیغات با این روش بالا نباشد؟

 

هدایای تبلیغاتی چیست؟

محصولات و هدایایی نظیر خودکار تبلیغاتی، لیوان تبلیغاتی، ست مدیریتی حافظ ، پاوربانک تبلیغاتی، سررسید و… هستند که لوگو برند و یا شرکت شما بر روی آن‌ها درج می‌شود و برای هدیه دادن به مشتریان پایدار و برای بازاریابی و تبلیغ محصولات و خدمات شما استفاده می‌شوند.این محصولات انواع مختلفی در فروشگاه هدایای تبلیغاتی دارند و از سالنامه و دیگر وسایل و محصولات کاربردی را شامل می‌شوند .

 

چرا دادن سالنامه تبلیغاتی به عنوان هدایای شرکتی و تجاری اهمیت دارد؟

تاثیر بازاریابی با سررسید ۱۴۰۲ در حدی است که سالنامه به عنوان ایده برای هدایای تبلیغاتی بهترین انتخاب است. چون قابل حمل است، برای چندین جهت مورد استفاده قرار می‌گیرند و به صورت کلی، یک انتخاب پر کاربرد برای هدیه دادن است.مجموعه سالنامه ها مزایای بسیاری از لحاظ هزینه، تبلیغاتی و سفارشی سازی در بین موارد مختلف دارند.

ادامه مطلب
ماسک سه بعدی چیست و چه تاثیری در تبلیغات کسب و کار دارد ؟

 

چاپ تقویم تبلیغاتی ۱۴۰۲

از دیرباز مردم برای مشخص کردن تاریخ دقیق از تقویم استفاده می‌کردند. توجه به اهمیت زمان و تاریخ در زندگی بشر ، تقویم را در زمره هدایای تبلیغاتی ارزشمند قرار داده است .

 

انواع سر رسید تبلیغاتی ۱۴۰۲ شامل :

تقویم رومیزی و تقویم دیواری از شناخته شده ترین  تقویم های تبلیغاتی می باشند .استفاده از چرم بی کیفیت ، صحافی چسب و کاغذ ضعیف ، منجر به تولید سررسید بی کیفیت و ارزان می‌شود .نقطه مقابل این موضوع ، شرکت های هستند که به دلیل معروفیت و شناخته شده بودن از قیمت های نامتعارف که هیچ توجیه اقتصادی ندارد در قیمت گذاری خود استفاده می کنند .بهترین انتخاب ، سررسید های با قیمت مناسب می باشد .

 

صرفه جویی در پرداخت هزینه

هر چه به روزهای پایانی سال نزدیک میشویم، چاپ سررسید پر هزینه خواهد بود. در این روزها به دلیل تقاضای زیاد، بیشتر مراکز چاپ اقدام به افزایش هزینه خدمات چاپ خود می‌کنند.به ویژه اگر کسب و کاری به دنبال سالنامه های خاص باشد، قیمت سررسید دوچندان نیز خواهد شد.اما اگر در ماه های قبل تر از سه ماهه چهارم اقدام به چاپ سررسید کنید، توانسته‌ اید در هزینه ‌های خود صرفه جویی کنید.به ویژه در فصل پاییز به دلیل تقاضای کمتر، بازار خدمات چاپی آماده گرفتن هرگونه سفارش های چاپی سالنامه با بهترین قیمت ممکن است.پس بهتر است زمان چاپ سررسید را به پاییز موکول کنید.

 

افزایش  کیفیت چاپ

موکول کردن زمان خرید سررسید به پایان سال، به معنای انتظار زیاد و پایین آمدن کیفیت کار است. هر چه مراکز خدمات چاپی سرشان خلوت باشد!بهتر میتوانید ایده های طراحی و نیازهای خود را پیاده سازی کنید. این مهم به ویژه در مورد سالنامه های اختصاصی بیشتر خودشان را نشان می‌دهند.چاپ به موقع سررسید به کسب و کارها کمک می‌کند تا در مورد نوع کاغذ، جلد و سایر جزئیات طراحی بتوانند به درستی تصمیم گیری کنند.در زمان شلوغی بازار، همه چیز با عجله انجام می‌شود. پس برای افزایش کیفیت کار چاپی بهتر است در کنار تاثیر بازاریابی با سررسید ۱۴۰۲ ، سررسید را در زمان مناسبش به دست خدمات چاپ بسپارید.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *