نکات خرید فلش تبلیغاتی|چاپخانه مجریان

مهم ترین نکات در خرید فلش مموری تبلیغاتی⚡️

فلش تبلیغاتی چیست ؟ ما در این مقاله قصد داریم که شما را با نکات خرید فلش مموری تبلیغاتی آشنا کنیم. همانطور که به احتمال زیاد می دانید فلش مموری ابزار ذخیره سازی اطلاعات هستند. که بر خلاف سایر انواع حافظه های بسیار پر سرعت که در داخل کیس کامپیوتر و برروی مادر برد نصب می شوند، سرعت نسبتا پایین اما قابل قبولی دارند. اما این حافظه ها بدلیل کاربردی و قابل حمل بودن می توانند گزینه یا انتخاب خوبی به عنوان هدیه تبلیغاتی باشند. هدایای تبلیغاتی برای نشان دادن و یادآوری برند شما به مشتریانتان داده می شود تا به صورت مستمر برند و نام تجاری شما را در معرض دید آن ها قرار دهند. تا به مشتریان شما این مفهوم را القا کنند که در خرید های احتمالی آینده بهتر است که از برند شما خرید کنند.  همین امر باعث افزایش میزان فروش و موفقیت کسب و کار شما می شود. در ادامه به نکته های کلیدی که در خرید فلش مموری تبلیغاتی باید رعایت کنید خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

اهمیت فلش مموری تبلیغاتی

بهتر است بدانیم که آیا هدف ما از خرید فلش مموری استفاده شخصی است یا اهدای آن به صورت یک هدیه تبلیغاتی است؟ بله مانند یک سررسید که در تبلیغات موثر است چرا که معیار های خرید در این دو هدف با یکدیگر متفاوت هستند. حالا می خواهیم که با ذکر یک مثال این قضیه را روشن کنیم. فرض کنید که قرار است برای ذخیره سازی اطلاعات یک فلش مموری تهیه کنید. مطمئنا برخی از ویژگی های فلش مموری مانند شکل ظاهری و متنی که روی آن حک شده برای شما چندان اهمیتی ندارند. پس مهم ترین خصیصه ها برای این کاربرد میزان سرعت انتقال اطلاعات و حداکثر فضای ذخیره سازی هستند. در حالی که همین دو ویژگی در خرید فلش به عنوان هدیه تبلیغاتی تا این حد ضروری نیستند و بیشتر شکل ظاهری فلش برای مشتری مهم است و از طرفی لوگوی برندتان برای شما اهمیت زیادی دارد که حتما نام تجاری شما را هرروز به مشتری نشان دهد. اکنون که با تفاوت اهمیت ویژگی های فلش مموری آشنا شدید نوبت به آن می رسد تا تمامی نکات ضروری در خرید فلش مموری تبلیغاتی را بدانید پس ادامه مطلب را با دقت بیشتری مطالعه کنید.

ادامه مطلب
بهترین مرکز فروش تقویم رومیزی 1402

 

 

حداکثر فضای ذخیره سازی

یکی از نکات خرید فلش تبلیغاتی دقت به اندازه فضای ذخیره سازی فلش مموری است. رایج ترین اندازه های فلش تبلیغاتی عبارت اند از ۱۶ یا ۳۲ یا به صورت خیلی محدود ۶۴ گیگابایت. در این میان فلش مموری ۳۲ گیگابایتی کاربرد بیشری دارد. علت این امر آن است که فایل هایی که امروزه تولید و به اشتراک گذاشته می شوند حجم زیادی دارند. بطوری که حافظه های کمتر از ۳۲ گیگابایت دیگر کاربرد چندانی ندارند. یعنی ممکن است که حتی مشتریان مورد نظر شما فلش های با ظرفیت پایین را کنار بگذارند و به همین ترتیب نام تجاری شما هم از ذهنشان محو خواهد شد.

 

 

شکل ظاهری فلش مموری

شکل ظاهری از اهمیت ویژه ای در بین انواع فلش تبلیغاتی برخوردار است. چرا که مشتری را در همان نگاه اول به خودش جذب می کند. اگر ظاهر این وسیله ذخیره سازی خیلی خاص باشد حتی ممکن است که تا همیشه لوگو و نام تجاری شما را در یاد مشتری ثبت کند. اما به شما پیشنهاد می شود که با توجه به رده سنی و موقعیت اجتماعی مخاطب، ظاهر فلش مموری هم تغییراتی داشته باشد. به عنوان مثال فلش مموری های فانتزی و عروسکی برای کودکان و دانش آموزان گزینه بسیار مناسبی هستند و از آن طرف اگر از فلش مموری هایی با ظاهری کلاسیک را انتخاب کنید می توانید کارمندان یک بخش از شرکت مورد نظر را تحت تاثیر قرار دهید.

 

 

سرعت انتقال فلش مموری

سرعت انتقال فایل فلش مموری یکی دیگر از نکات خرید فلش تبلیغاتی است. سرعت معمول و قابل قبول برای فلش چیزی در حدود ۸۰ تا ۱۶۰ مگابایت است. که قادر است یک فیلم سینمایی با کیفیت اچ دی در مدت زمان ۹۰ ثانیه انتقال دهد که سرعت منصفانه و کاربردی است اما باید توجه داشته باشید. سرعت های پایین تر از این ممکن است که رضایت مشتریان را جلب نکند و برند یا نام تجاری شما را در نگاه آن ها بد جلوه دهد. همین امر باعث می شود که میزان فروش کالا یا خدماتتان به جای افزایش، کاهش خواهد پیدا کند و هزینه ای که صرف شده کاملا بیهوده واقع شود.

ادامه مطلب
چاپ لوگو روی پاوربانک تبلیغاتی

 

 

ابعاد فلش مموری

در میان تمامی معیار های خرید فلش مموری این معیار از بقیه آن ها از اهمیت کمتری برخوردار است. اما لازم دانستیم تا آن را نیز بیان کنیم. از آن جایی که قابل حمل بودن فلش مموری هم مهم است پس ابعاد آن نباید بخاطر زیبایی از حد خارج شود و از میزان کارایی آن بکاهد. بنابراین پیشنهاد می شود که ابعاد فلش مموری چیزی در حدود ۱ و نیم سانتی متر در نهایتا ۴ سانتی متر باشد. این ابعاد بیشترین کارایی را دارد. البته بهتر است این نکته را هم مد نظر قرار دهیم که فلش مموری هایی که بزرگ تر از این اندازه هستند و در عین حال طرح عروسکی و فانترزی دارند از این رو که بیشتر برای دانش آموزان و کودکان استفاده می شوند. چندان مشکلی نیست که حتی ابعاد بزرگتری هم داشته باشند. چون برای این دسته از مشتریان و مخاطبان زیبایی اهمیت بیشتری دارند.

سخن آخر

در این مقاله به نکات خرید فلش تبلیغاتی به طور نسبتا کاملی پرداختیم. دانستیم که برای رده های سنی و افراد و کاربرد های مختلف باید فلش مموری مناسبی را از نظر ظاهر، فضای ذخیره سازی، ابعاد و سرعت انتقال انتخاب کنیم و به کار بگیریم. هدیه تبلیغاتی تاثیر زیاد و مستمری روی ذهن مخاطب دارد چرا که هر بار مشتری از آن استفاده می کند لوگوی برند شما را می بیند و اگر هدیه شما کاربردی و بی نقص باشد، در خرید های آتی اش به احتمال زیاد به سراغ شما خواهد آمد و به این فروش شما بیشتر و موفقیتتان تا حدودی تضمین می شود.

شما می توانید برای تهیه وخرید فلش مموری تبلیغاتی و دیگر هدایای تبلیغاتی ارزان نظیر تقویم رومیزی تبلیغاتی، لیوان تبلیغاتی،کلاه تبلیغاتی و…  با کارشناسان و مشاوران ما در مجموعه مجریان در تماس باشید.

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *