فلاسک تبلیغاتی

فلاسک تبلیغاتی به معرفی بیشتر برند کمک میکند

فلاسک تبلیغاتی یکی از انواع هدایای تبلیغاتی است که گروه و مخاطب خاصی ندارد و به نوعی مناسب تمام افراد با هر سنی است. از این رو کارشناسان تبلیغات و بازاریابی توصیه میکنند که مدیران و صاحبان کسب و کارها از فلاسک تبلیغاتی به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کنند.

فلاسک تبلیغاتی استیل و یا فلاسک تبلیغاتی پلاستیکی هر دو در جنس ها و کیفیت های متفاوتی به تولید میرسند که بسته به نوع انتخاب تهیه شده و به عنوان هدیه تبلیغاتی مورد استفاده قرار میگیرند.

فلاسک تبلیغاتی به معرفی بیشتر برند کمک میکند

همانطور که میدانید هدایای تبلیغاتی در معرفی برند و تبلیغات بسیار موثر هستند، فلاسک تبلیغاتی نیز به دلیل کاربردی بودن میتواند ابزار مناسبی برای تبلیغات باشد. همه ما اهل استفاده از نوشیدنی های گرم نظیر چای و یا دمنوش و … هستیم، پس هرکدام به یک یا چند فلاسک نیاز داریم.

قطعا همه افراد اگر یک هدیه تبلیغاتی خصوصا فلاسک تبلیغاتی یا کیفیت خوب دریافت کنند احساس رضایت کرده و حس خوبی نسبت به برند و  نام حک شده بر روی آن پیدا خواهند کرد.

اکثر مردم آخر هفته ها و تعطیلات را ترجیح میدهند به مسافرت بروند و یا حتی اگر برای ساعاتی هم شده در فضاهای سبز و یا گردشگری و تفریحی وقت خود را بگذرانند. آنجاست که با استفاده کردن از فلاسک تبلیغاتی شما برند و نام شما به افرادی که در آن اطراف هستن و فرلاسک را میبینند نیز معرفی خواهد شد.

انواع فلاسک، به مدل های مختلف در اندازه های مشخص تقسیم بندی می شود. همچنین برند و نوع فلاسک، رنگ ظاهری فلاسک، جداره های فلاسک از ویژگی هایی است که در مورد انتخاب یک فلاسک تقش مهی ایفا می کند. موسسات تبلیغاتی با در نظر گرفتن ویژگی های فلاسک، ترجیح می دهند از این کالا استفاده کرده و در شرایط مختلفی در قالب هدایای تبلیغاتی به افراد اهداء نمایند.

ادامه مطلب
سبک هدایای مدیریتی در سازمان ها و بهترین هدیه برای بانوان مدیر

در نظر گرفتن نوع چاپ روی فلاسک میتواند کمک زیادی به کیفیت چاپ نماید.

افرادی که در نمایشگاه وسایل منزل حضور دارند از مخاطبانی هستند که می توانند از فلاسک استفاده کرده و معرف نام برند و کالای روی آن به افراد دیگر شوند.

فلاسک میتواند گزینه ای مناسب جهت تبلیغات حرفه ای به شمار آید. در صورتی که یک هدیه در مکان و زمان مشخصی اهداء شود، تأثیر زیادی بر افراد خواهد گذاشت.

در واقع میتوان گفت فلاسک تبلیغاتی یک ابزار قدرتمند تبلیغات و بازاریابی به شمار می آید.

استفاده از هدایای تبلیغاتی موثر تر از سایر روش ها است

اگر بخواهیم بین میزان اثربخشی هدایای تبلیغاتی و سایر روش های پر هزینه تبلیغات مانند بیلبوردهای شهری و آگهی های تلویزیونی یک مقایسه ساده انجام دهیم به درستی به این نکته پی میبریم که واقعا کدام روش مناسب تر است؟

اگر بخواهیم اندکی با صداقت پاسخ دهیم حقیقت این است که تعداد بسیار معدودی از افراد هستند که در میان انبوه دغدغه های زندگی شهری و درگیری های شغلی به یک بیلبوردی که در یک گوشه از شهر نصب شده دقت کند و برای خواندن آن وقت بگذارد.

درمقابل تصور کنید اگر شخصی به شما یک هدیه تبلیغاتی بدهد شما ضمن آنکه به لوگو و به محتویات نوشته شده بر روی آن توجه میکنید، یک حس خوشایند مثبت نیز در شما ایجاد میکند. بنابراین این نکته حاکی از اهمیت یک هدیه تبلیغاتی در برندینگ سازی شماست.

چاپ فلاسک تبلیغاتی

چاپ فلاسک تبلیغاتی یکی از موثرترین شیوه های تبلیغاتی است که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد. از آنجا که فلاسک تبلیغاتی ابزاری برای گرم و سرد نگهداشتن نوشیدنی ها است و از جمله اشیائی است که به طور مکرر مورد استفاده قرار می گیرد پس نقش بسزایی در حک کردن برند شما در ذهن مخاطب ایفا می نماید.

ادامه مطلب
چگونه از سررسید استفاده کنیم تا یک برنامه ریزی درست داشته باشیم؟

پس می توان از فلاسک تبلیغاتی به عنوان ابزار تبلیغاتی قدرتمند در عرصه تبلیغات استفاده کرد. چاپ فلاسک تبلیغاتی با استفاده از بهترین و با ثبات ترین روش های چاپی صورت می گیرد و تا هنگامی که شخص از این فلاسک استفاده می نماید در واقع در حال تبلیغ برند شما می باشد.

البته یادآور این مهم نیز باید شد که کیفیت چاپ هدایای تبلیغاتی به اندازه کیفیت جنس آنها دارای اهمیت است، چرا که این کیفیت هدایای تبلیغاتی است که باعث ایجاد حس اعتماد میان یک برند و مشتری ها میشود.

پس بهتر است برای چاپ و خرید هدایای تبلیغاتی ،  چاپخانه مطمئن و باسابقه را انتخاب نموده و با خیال راحت به انجام امور تبلیغاتی خود بپردازید و از گرفتن نتایج مثبت از تبلیغات بذت ببرید.

جهت دریافت خدمات مشاور تبلیغاتی، خدمات دیگر مجموعه مجریان نظیر هدایای تبلیغاتی مانند : خودکار تبلیغاتی، پاوربانک تبلیغاتی، لیوان حرارتی، خرید تقویم رومیزی، ست مدیریتی زنانه و … می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در بخش تماس با ما، با مشاوران و کارشناسان مجموعه مجریان در ارتباط باشید.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *