جاکارتی چرم ترمو O324.5|چاپخانه مجریان

مزایای استفاده از جاکارتی تبلیغاتی ارزان

جاکارتی تبلیغاتی ارزان به دلیل مقرون به صرفه بودن و قیمت مناسبی که دارد میتواند یک هدیه تبلیغاتی ارزان باشد، و به این دلیل که کاربرد های زیادی دارد میتواند یک هدیه تبلیغاتی پربازده و موثر باشد و با استفاده از جاکارتی تبلیغاتی به نتایج مناسبی در تبلیغات و بازاریابی رسید.

شما میتوانید با استفاده از جاکارتی تبلیغاتی کارت ویزیت، کارت بانکی و انواع و اقسام کارت ها را در مکان مشخصی نگهداری کنید و در مواقع نیاز به راحتی از هر یک از آنها استفاده کنید.

معرفی جاکارتی تبلیغاتی

جاکارتی از جمله هدایای تبلیغاتی می باشد که هر شخص در لحظه آشنایی می تواند اطلاعات شخص یا شرکت را به مخاطب ارائه دهد و به عنوان یک هدیه تبلیغاتی خاص و کاربردی مورد استقبال قرار گرفته است. اهدای جا کارتی تبلیغاتی در حالیکه نام، لوگو و مشخصات ما بطور دائم بر روی آن حک شده نه تنها ذهنیت و تاثیر بسیار مثبتی را بر روی مخاطبین ما می گذارد بلکه به دفعات و در هر استفاده باعث تکرار و ماندگاری نام و برند ما در ذهن آنها می شود.

جاکارتی تبلیغاتی از لحاظ فرم، شکل، قیمت، جنس و اندازه دارای انواع مختلفی هستند. جاکارتی تبلیغاتی در جنسهای چرمی، آلومینیومی، فلزی، استیل و پلاستیکی تولید میشود. از لحاظ شکل و نوع نیز در اشکال مستطیل به صورت کیفی، دکمه دار، آلبومی، آویز گردنی و مدلهای مختلفی تولید میشود. جاکارتی میتواند از جهت کاربرد و قیمت مناسب، یک از هدایای تبلیغاتی ارزان مقرون به صرفه میباشد.

ادامه مطلب
راهکار های جذاب تر کردن تابلو فروشگاهی + نکات مهم

مزایای استفاده از جاکارتی تبلیغاتی

از کاربرد های جاکارتی تبلیغاتی میتوان به استفاده در صنعت تبلیغات اشاره نمود. هدایای تبلیغاتی یکی از ابزارهایی هستند که جهت تبلیغات به افراد مختلفی داده میشود. در صورتی که هدایای تبلیغاتی قیمت مناسبی داشته باشد و نیاز مشتریان و مخاطبان را رفع نماید، میتواند تأثیر زیادی در فروش محصولات داشته باشد.

معرفی و فروش کالاها، برندها، شرکتها، خدمات و محصولات از طریق یک جاکارتی تبلیغاتی میسر میباشد. مخاطبان جاکارتی تبلیغاتی از تمام اقشار جامعه میباشند. با افزایش کارتهای اعتباری، کارتهای مترو، کارتهای شناسایی، کارتهای کتابخانه و موارد دیگر، جاکارتی یکی از لازمه های زندگی روزمره شده است.

نظم بخشیدن به تمام کارتهایی که فرد دارد، میتواند با ارائه یک جاکارتی به عنوان هدایای تبلیغاتی صورت گیرد.

چاپ جاکارتی تبلیغاتی

چاپ روی جاکارتی تبلیغاتی را می توان بوسیله دستگاه طلاکوب و نقره کوب و چاپ لیزری روی جاکارتی انجام داد . چاپ طلاکوب روی جاکارتی تبلیغاتی زیبایی خاصی به جاکارتی تبلیغاتی میدهد و اگر کسی جاکارتی تبلیغاتی برای کارت ملی خود به همراه داشته باشد ، همه افراد لوگویی که روی جاکارتی چاپ شده است را به راحتی دیده و بخاطر می سپارند.

چاپ روی جاکارتی چرمی اغلب بوسیله دستگاه طلاکوب انجام می شود و مشتری باید به این نکته توجه داشته باشد که کیفیت فایل طراحی شده تاثیر مستقیم روی کیفیت چاپ طلاکوب روی جاکارتی تبلیغاتی خواهد داشت. برای اینکه چاپ روی جاکارتی تبلیغاتی از کیفیت بالایی برخوردار باشد باید به ریز و درشتی فونت ها و لوگو در فایل طراحی شده توجه ویژه ای کنیم .علاوه بر این به این نکته نیز توجه داشته باشید که باید در انتخاب چاپخانه مورد نظر و تولید کننده هدایای تبلیغاتی دقت لازم را داشته باشید تا در نهایت یک هدیه تبلیغاتی با کیفیت را با خیال آسوده به مخاطبان خود ارائه دهید.

ادامه مطلب
تولید کننده ماسک تبلیغاتی

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *