جاکلیدی تبلیغاتی

جاکلیدی تبلیغاتی یک هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت

استفاده از هدایای تبلیغاتی به امری مهم در بین شرکت ها و موسسات و مدیران کسب و کار ها تبدیل شده است، چرا که دیگر روش های تبلیغاتی یا هزینه های زیادی را میطلبند و یا اینکه دیگر مخاطب های خود را از دست داده اند، مانند مجلات و روزنامه ها…

اما بحث هدایای تبلیغاتی بحثی جدانشدنی از کسب و کار ها در هر زمینه ای خواهد بود. هدیه های تبلیغاتی به دلیل ماندگار بودن و همچنین حس خوبی که به مخاطب القا میکنند میتوانند جایگزین خوبی برای انواع تبلیغات رسانه ای و چاپی باشند.

هدیه های تبلیغاتی در انواع مختلفی طبقه بندی میشوند که میتوان بسته به نوع کسب و کار و شناخت مخاطبان، یکی از آنها را انتخاب و با چاپ ناو و لوگو بر روی آن میتوان به تعداد مورد نیاز آنها را در بین مخاطبان مورد نظر اهدا کرد، که عموما این کار را هنگام نمایشگاه ها و همایش ها و کنفرانس ها انجام میپذیرد.

در این مقاله قصد داریم به جاکلیدی تبلیغاتی که یکی از انواع هدایای تبلیغاتی ارزان است بپردازیم، جاکلیدی تبلیغاتی یا جاسوئیچی تبلیغاتی به دلیل کاربردی بودن آن میتواند هد یه مناسبی برای رونق بخشیدن به یک کسب و کار باشد.

انواع جاکلیدی تبلیغاتی

یکی از هدایای تبلیغاتی که کاربرد زیادی دارد، جاکلیدی است. این هدیه در میان سایر هدایای تبلیغاتی یکی از ارزان‌ترین‌ها است و از نظر جنس و شکل، فرم و رنگ تنوع زیادی دارد.

ادامه مطلب
ساعت تبلیغاتی چوبی چیست و مناسب چه کسب و کارهایی است؟

شما می‌توانید با توجه به سلایق مخاطبان خود، انواع مختلف جاکلیدی تبلیغاتی را سفارش دهید. این جاکلیدی‌ها می‌توانند در طرح‌های مختلف باشند و برند، لوگو، محصول و خدمات شما را به مشتریان‌تان معرفی کنید.

با استفاده از طرح‌های خلاقانه و منحصر به فرد، می‌توانید به‌صورت هوشمند، روی جاکلیدی‌ها برندتان را تبلیغ کنید.علاوه بر این می‌توانید طرح جاکلیدی را بسته به شغلی که دارید انتخاب کنید تا فرم جاکلیدی، معرف شغل و حرفه شما نیز باشد؛ این روش خود می‌تواند به انتقال پیام شرکت‌تان در زمینه محصولات و خدمات‌تان، کمک زیادی کند.

جاکلیدی انواع مختلفی دارد و از جمله آن‌ها می‌توان به جاکلیدی چرمی، جاکلیدی با در بطری باز کن، جاکلیدی زنجیردار، جاکلیدی چراع قوه دار، جاکلیدی فلزی، جاکلیدی پلاستیکی، جاکلیدی پلی استر و جاکلیدی چوبی اشاره کرد.

پس گزینه زیادی برای انتخاب انواع جاکلیدی و تبلیغ در اختیار دارید. همان‌طور که گفته شد، این وسیله ارزان است و شما می‌توانید تعداد زیادی از آن‌ها را سفارش دهید و در اختیار طیف گسترده‌ای از مخاطبان قرار دهید. جاکلیدی وسیله‌ای است که هر کسی از هر طبقه‌ای از جامعه از آن استفاده می‌کند، پس می‌توانید محصول خود را در میان تمام اقشار جامعه تبلیغ کنید.

در میان انواع جاکلیدی های تبلیغاتی سه نوع از آنها طرفدار بیشتری دارند که در ادامه به معرفی هر یک میپردازیم.

جاکلیدی تبلیغاتی فلزی

جاکلیدی یکی از پراستفاده ترین محصولات در بخش هدیه تبلیغاتی می باشد. استفاده این محصول به دلیلی عمومیت بالا بسیار کاربردی می باشد و می تواند راندمان بسیار مناسبی برای شما به همراه داشته باشید. جاکلیدی فلزی تبلیغاتی مدل پرکاربردتر این هدیه تبلیغاتی می باشد که می توانید نام برند و لوگو خود را بر روی آن چاپ نمایید.

ادامه مطلب
سفارش جدیدترین تقویم تبلیغاتی

جاکلیدی تبلیغاتی چرم

جاکلیدی چرمی مدل گران قیمت تر نسبت به جاکلیدی فلزی می باشد که طرح های جذاب تر را شامل می شود.

جاکلیدی چرم تبلیغاتی می تواند برای مشتریان شما بسیار جذاب باشد و ماندگاری طولانی مدت را نزد آنها داشته باشد.

جاکلیدی تبلیغاتی چوبی

جاکلیدی چوبی تبلیغاتی نیز یکی از انوع جاسوئیچی های تبلیغاتی پرطرفدار است که با ظاهری زیبا و ساده میتواند نظر مخاطبان را به خوبی به خود جلب کند.

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *