فلاسک تبلیغاتی چیست|چاپخانه مجریان

تاثیر فلاسک در تبلیغات و برندینگ کسب و کار ها

تاثیر فلاسک در تبلیغات

فلاسک تبلیغاتی چیست ؟ وجود روش های تبلیغاتی مختلف موجب رقابت بین کسب و کار ها از این جهت شده است ، به همین دلیل استفاده از هدایای تبلیغاتی به عنوان یک روش پربازده بازاریابی میان کسب و کارهای موفق رواج یافته است. هدایای تبلیغاتی جدید بسیاری نیز وجود دارند که بسته به نوع کسب و کار ها مورد استفاده قرار میگیرند . فلاسک تبلیغاتی ، شامل انواع فلاسکها و بطریهای ورزشی میباشد که هدیه ای ارزان و کاربردی جهت امور تبلیغاتی، مورد استفاده قرار میگیرد. فلاسک تبلیغاتی را میتوان به همه اشخاص جامعه هدیه داد و هدیه ای بسیار جذاب بشمار می آید. با استفاده از فلاسک همیشه و همه جا نوشیدنی تان را چه گرم و چه سرد در کنارتان داشته باشید زیرا این فلاسک ها نوشیدنی شما را برای مدت طولانی گرم یا سرد نگه می دارند. فلاسک های تبلیغاتی به دلیل استفاده میان وزشکاران، رانندگان، کوه نوردان و مسافران، یکی از کاربردی ترین هدایای تبلیغاتی میباشد. تبلیغات روی فلاسکهای تبلیغاتی به صورت درج و چاپ لوگو، نام و نشان شرکت و خدمات میباشد. فلاسک چای تبلیغاتی که شامل جنس فلزی و پلاستیکی می باشد و مخصوص نگهداری چای ، آب جوش یا آب سرد به مدت ۲۴ ساعت می باشد و به عنوان هدیه تبلیغاتی ارزان بسیارمناسب است. برای چاپ تبلیغات روی فلاسک چای، باید از حک لیزر استفاده شود با توجه به نوع چاپ آن به هیچ وجه چاپ روی بدنه در طولانی مدت پاک نمی شود و این یکی از مزیتهای این نوع کالای تبلیغاتی می باشد. فلاسک تبلیغاتی در میان هدایای تبلیغاتی از جایگاه ویژه ای برخودار است.میتوان یکی از دلایل این امر را کاربردی بودن و حجم بزرگ آنها نسبت به خودکار یا جاکلیدی دانست. حجم بزرگتر این محصول سبب میشود تا تبلیغات بر روی آن جلوه ی بهتری داشته باشد.

ادامه مطلب
مناسب ترین پرچم تبلیغاتی جلوی مغازه و فروشگاهها

فلاسک تبلیغاتی چیست|چاپخانه مجریان

انواع فلاسکهای تبیلغاتی

فلاسک تبلیغاتی یکی از انواع هدایای تبلیغاتی میباشد که دارای انواع مختلفی میباشد. نوع و شکل فلاسک، جنس و کیفیت فلاسک، رنگ فلاسک از مولفه های انواع مختلف این کالا میباشد. فلاسک استیل، دو جداره، بند دار، لیوان دار، دمنوش و شیشه ای که هر کدام میزان مشخصی از آب را داخل خود قرار میدهند از انواع مختلف فلاسکهای تبلیغاتی میباشد. فلاسکها از انواع هدایای تبلیغاتی میباشد که شرکتها و کمپانیها جهت هدیه دادن به گروه خاصی از افراد، به خرید این نوع کالا مراجعه میکنند. مهم است که مخاطب فلاسکهای تبیلغاتی چه افرادی باشند که بر طبق آنها، انواع فلاسکها با قیمتهای مختلف به عنوان هدایای تبلیغاتی ارائه گردد.

فلاسک تبلیغاتی چیست|چاپخانه مجریان

مزایای استفاده از فلاسکهای تبلیغاتی

از مزایای فالسک های تبلیغاتی میتوان به حفظ گرما و حرارت مایع درون فلاسک اشاره نمود. با توجه به اینکه برخی از افراد به دلیل شغلی که دارند، نیاز دارند برای مدت طولانی از خانه یا محل کار دور باشند، جهت استفاده از مایع داغ مانند آب، شیر، قهوه، نسکافه و موارد دیگر، از فلاسک استفاده مینمایند. شرکت های تبلیغاتی با توجه به نیاز افراد مختلف جامعه، با چاپ عنوان لوگو و نام و نشان شرکت و محصولات، به تبلیغ محصولات مورد نظر میپردازند.

فلاسک تبلیغاتی چیست|چاپخانه مجریان

فلاسکهای تبلیغاتی از جمله هدایای تبیلغاتی هستند که دارای انواع مختلف از لحاظ جنس و اندازه میباشند که جهت استفاده افراد مشخصی هدیه داده میشود. فلاسکهای تبلیغاتی میتوانند با کاربرد مناسبی که دارند، وسیله ای مناسب جهت دیده شدن نام برند و کالای تبلیغاتی باشد. به این نکته توجه داشته باشید که هنگام سفارش فلاسک تبلیغاتی در انتخاب شرکت هدایای تبلیغاتی مورد نظر دقت لازم را داشته باشید تا یک هدیه با کیفیت و مرغوب را به مخاطبان خود ارائه دهید.جهت دریافت خدمات مشاور تبلیغاتی، خدمات دیگر مجموعه مجریان نظیر هدایای تبلیغاتی مانند : خودکار تبلیغاتی، پاوربانک تبلیغاتی، لیوان حرارتی، خرید تقویم رومیزی، ست مدیریتی زنانه و … می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در بخش تماس با ما، با مشاوران و کارشناسان مجموعه مجریان در ارتباط باشید. 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *