تقویم رومیزی اختصاصی M513|چاپخانه مجریان

یک تقویم رومیزی ارزان میتواند هدیه ای موثر باشد

تقویم رومیزی ارزان چیست ؟

تقویم رومیزی ارزان چیست ؟ یکی از هدایای تبلیغاتی ارزان و پرکاربرد برای اکثر شرکت ها و موسسات به حساب می آید. تقویم رومیزی ۱۴۰۲ یکی از کاربردی ترین روش های موجود برای تبلیغات است و از این رو در تمام شرکت ها و ادارات، یک تقویم رومیزی تبلیغاتی مشاهده خواهید کرد. با نزدیک شدن به سال جدید، زمان سفارش تقویم رومیزی ۱۴۰۲ فرا رسیده است. اگر قصد دارید امسال، تقویم رومیزی سفارش دهید، پیشنهاد می کنیم این مقاله را مطالعه کنیدک

چرا تقویم رومیزی هدیه تبلیغاتی مناسبی است ؟

امروزه با افزایش قیمت تمام هدایای تبلیغاتی، تقویم رومیزی را می توان یکی از مقرون به صرفه ترین، کارآمد ترین و مفید ترین هدیه ای است که می توان از آن استفاده کرد. تقویم های رومیزی درست مانند سالنامه و سررسید، تقریبا برای تمام افراد قابل استفاده هستند و می توان گفت، تقریبا تمام میز کارها یک تقویم رومیزی نیاز دارند. با درج لوگو و طرح تبلیغاتی خود بر روی تقویم رومیزی ۱۴۰۲ می توانید تبلیغاتی موثر داشته باشید و برند خود را در طی سال در جلوی چشم مخاطب نگهدارید. تقویم رومیزی ارزان میتواند یک گزینه مناسب برای بازاریابی و تبلیغات ارزان برای کسب و کارهای نوپا و یا حتی قدیمی تر باشد. با استفاده از تقویم رومیزی که با طرح خلاقانه و اختصاصی به چاپ رسیده باشد میتوان به مدت یک سال نام و برند خود را در منازل، مغازه ها ، اداره ها و مدارس و… به مخاطبان یادآور شد.

ادامه مطلب
با تاثیر تبلیغات چاپی در دنیای دیجیتال آشنا شوید !

ویژگی های یک تقویم رومیزی ارزان

همانطوری که هر یک از تقویم ها ویژگی های خاص خود را دارند تقویم رومیزی ارزان هم ویژگی های خاصی دارد که بهتر است با آنها آشنایی پیداکنید.

  • یکی از ویژگی های مهم و اساسی این تقویم ها، این است که شما می توانید آن را در دو نسخه اختصاصی و عمومی طراحی کنید و هر یک از آنها زیبایی خودشان را دارند. سفارش هر یک از آنها هزینه زیادی ندارد و شما نیازی نیست هزینه بالایی را پرداخت کنید.
  • صفحاتی که روی تقویم قرار می گیرد را می توانید هر گونه که تمایل دارید سفارش دهید، برخی از این صفحات هفت و برخی دیگر از آنها سیزده صفحه ای هستند. قیمت هر یک از آنها با یکدیگر تا حدودی متفاوت است، شما اگر می خواهید هزینه کمتری را پرداخت کنید می توانید هفت صفحه ای آن را سفارش دهید.
  • یکی دیگر از ویژگی های این تقویم ها که بسیاری از افراد به این دلیل آن را انتخاب می کنند این است که شما می توانید جنس، رنگ و طراحی آن را به هر سبکی که مایل هستید انتخاب کنید، برخی از افراد آن را به گونه ای انتخاب می کنند که هزینه کمتری را پرداخت کنند. به همین جهت این انتخاب میتواند یک نتیجه بسیار موثر و در عین حال کم هزینه را به دنبال داشته باشد.

انواع تقویم رومیزی ۱۴۰۲

تقویم رومیزی نیز دارای انواع مختلفی است که در ادامه به آن میپردازیم؛

  • تقویم رومیزی یادداشتی

این نوع تقویم  که شامل برگه های یادداشت نیز میباشد، از محبوبیت خاصی بین دانشجویان و کارمندان برخوردار است، حتی در منازل نیز خانم های خانه دار برنامه های روزانه خود را در تقویم رومیزی یادداشتی مینویسند. درواقع از این طریق نام و برند شما روی تقویم با برنامه های روزانه مخاطبان تلفیق شده و شما یک گام به سوی برندسازی برداشته اید.

  • تقویم رومیزی اختصاصی

این نوع تقویم ها میتواند یکی از انواع تقویم ها باشد، پایه دار ، اداری ، یادداشتی و یا زیر دستی. تفاوت تقویم رومیزی اختصاصی با دیگر تقویم ها در انتخاب طرح و صفحات و جنس آن است. که همه این آیتم ها بنا به درخواست و سلیقه مشتری طراحی میشوند. درنهایت به یک تقویم خاص یک برند تبدیل شده و اگر در طراحی آن خلاقیت به خرج داده باشید میتواند به یک ابزار بازاریابی قدرتمند برای شما تبدیل شود.

  • تقویم رومیزی پایه دار

این تقویم که به تقویم رومیزی اداری نیز شناخته میشود یکی از تقویم های پر استفاده و پرطرفدار در بین مردم و کارمندان است.

  • تقویم زیردستی

تقویم زیردستی چیست ؟ این نوع تقویم ها  با زیردستی بودنشان توانسته اند به یک تقویم جذاب برای دانشجویان و کارمندان بویژه منشی ها تبدیل شوند. با قابلیت ها و کاربرد های زیادی که این تقویم ها دارند با حک آرم و لوگوی خود روی آن و ارائه به مخاطبان و مشتریان خود میتوانید در دپذهن مخاطبین جایگاه ویژه ای را کسب کنید.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *