انواع کلاه تبلیغاتی|چاپخانه مجریان

کلاه تبلیغاتی یک هدیه تبلیغاتی تاثیرگذار

کلاه تبلیغاتی یک هدیه تبلیغاتی تاثیرگذار

امروزه استفاده از کلاه در به روزترین استایل های مد و فشن مرسوم و محبوب می باشد. خیلی از هنرمندان بزرگ در طراحی های لباس خود، ست هایی را طراحی می کنند که همراه با آن از انواع کلاه استفاده می کنند. استفاده از کلاه چند سالی است که در ایران نیز محبوب شده و در استایل های خاص و جذاب به کار می رود. در نتیجه کلاه مانند کفش یا کیف وسیله ای مهم برای ست کردن می باشد. همین امر موجب شده است که با بروز شدن تبلیغات سازمان ها و استفاده از استراتژی هدایای تبلیغاتیی کلاه نیز به عنوان محصول تبلیغاتی مهم برای معرفی و برند سازی استفاده شود. در واقع سازمان هایی که از کلاه به عنوان محصول تبلیغاتی استفاده می کنند خلاق و مبتکر به حساب می آیند.

 

معرفی کلاه تبلیغاتی:

همانطور که در پاراگراف پیشین توضیح دادیم کلاه در انواع و اقسام خود محصولی مناسب برای یک هدیه تبلیغاتی شده است. چرا که استفاده افراد در طول زندگی خود از این محصول زیاد شده است. و همین مساله‌ی مهم کلاه تبلیغاتی را در سبد هدایای تبلیغاتی سازمان ها جا داده است. کلاه تبلیغاتی کلاهی است که آرم یا لوگو برند روی آن حک شده است و به وسیله سازمان و شرکت به مخاطب هدیه داده شده است. کلاه یک اکسسوری خاص برای کسانی است که به استایل خود اهمیت ویژه ای می دهند. برندها برای این که شناخته بشوند و افراد بیشتری را با سازمان خود درگیر کنند سراغ این محصول برای تبلیغات می روند. استفاده از هدایای تبلیغاتی بودجه‌ی کمتری را از سازمان به نسبت تبلیغات دیگر مانند تبلیغات محیطی می گیرد. قطعا خرید هدایای تبلیغاتی برای یک سازمان ارزان تر از تبلیغات محیطی و اجاره کردن بیلبورد یا مثلا ساخت تیزر در می آید. و اگر به خوبی اجرا شود حتی بازدهی بسیار بالاتری نسبت به تبلیغات محیطی برای سازمان ایجاد می کند. کلاه تبلیغاتی طرفدار زیادی دارد و همچنین مورد استقبال مخاطب نیز قرار می گیرد. چرا که کلاه تبلیغاتی ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد.

  • جذابیت و زیبایی :

    انواع کلاه تبلیغاتی هر کدام جذابیت و زیبایی خود را دارند. و به به عنوان یک اکسسوری جذاب به افراد اضافه می شوند. هدیه ای که افراد را جذاب تر نشان می دهد و در زیبایی آن ها اثر گذار است یکی از مهم ترین ویژگی های کلاه تبلیغاتی است که دیگر هدایای تبلیغاتی به ندرت این ویژگی را دارند.

  • کاربردی بودن کلاه تبلیغاتی :

    کلاه تبلیغاتی محصولی بسیار کاربردی محسوب می شود. همه‌ی افراد در فصل سرما و گرما نیاز به کلاه دارند تا بتوانند در برابر آن از خود محافظت کنند.

  • دوام و ماندگاری :

    این محصول اگر با کیفیت خوبی تولید تولید شود می تواند تا  سال ها در کمد افراد قرار بگیرد و در مواقع نیاز از کلاه تبلیغاتی استفاده کند. در واقع یک کلاه تاریخ انقضا ندارد. و این ویژگی نیز او را محصول ویژه ای بین هدایای تبلیغاتی قرار می دهد.

 

کلاه تبلیغاتی محصولی تاثیر گذار در تبلیغات:

خیلی از استراتژی های متفاوت تبلیغات و کمپین های مهم همراه با محصول های خاص و ویژه انجام می شود که به عنوان هدیه به مخاطب داده می شوند. بسیاری از برندها به سوی سفارش و چاپ هدایای خاص مخصوصا پوشاک تبلیغاتی  می روند چرا که پوشاک تبلیغاتی مانند ژاکت، تی شرت، کلاه، لباس از محصولات بسیار محبوبی هستند که مخاطبان از هدیه گرفتن آن احساس خوبی خواهند داشت. و به ندرت می توان کسی را پیدا کرد که از دریافت هدیه پوشاک خودداری کند. در عین حال افراد همیشه از هدیه گرفتن یک کلاه احساس خوبی نیز خواهند داشت. استفاده از کلاه به فصل خاصی ربط ندارد و کلاه های متفاوت را می توان در فصل های متفاوت استفاده کرد. در نتیجه این محصول همیشه می تواند گزینه خوبی برای هدایای تبلیغاتی یک سازمان باشد. مساله‌ی مهم دیگری که در ارتباط با کلاه تبلیغاتی وجود دارد این است که هدایای تبلیغاتی دیگر عموما به استفاده شخصی فرد و محیط اطراف او خلاصه می شود. مثلا یک تقویم رومیزی در دفتر کاری افراد قرار می گیرد، یا مثلا یک ماگ یا سررسید، اما کلاه تبلیغاتی در تمام خیابان و کوچه و مراسم ها و جلسه های مختلف با افراد حضور پیدا می کند و همین مساله در برند سازی بسیار مهم است. چرا که این گردش کلاه در سطح شهر می تواند به نوعی تبلیغاتی را برای سازمان ایجاد کند تا برند سازی سازمان را گسترش دهد و افراد بیشتری را با نام و لوگو سازمان درگیر کند. و این ویژگی بسیار مهمی است که محصول خاصی مثل کلاه تبلیغاتی آن را دارد. و اینکه انتخاب کلاه از بین پوشاک تبلیغاتی انتخاب بسیار هوشمندانه ای به حساب می آید چرا که تی شرت یا ژاکت را عموما افراد به تعداد زیاد در کمد خود دارند و شاید بیش از اندازه سلیقه ای محسوب بشود.

 

انواع کلاه تبلیغاتی:

  • کلاه کپ تبلیغاتی:

یکی از محبوب ترین کلاه ه در بین مردم کلاه کپ محسوب می شود و این نوع کلاه برای تبلیغات سازمان ها و شرکت ها نیز بسیار مناسب است و خیلی از کسب و کار ها برای تبلیغات از این کلاه استفاده می کنند . می توان با استفاده از یک جنس با کیفیت مانند کتان، کلاه بسیار جذابی را به عنوان هدیه تبلیغاتی به مخاطبان و مشتریان سازمان هدیه داد.

  • کلاه فلت تبلیغاتی:

یکی از جذاب ترین کلاه های تبلیغاتی کلاه فلت محسوب می شود که ممکن است نقاب داشته باشد و بخاطر همین مساله بسیار کاربردی می باشد. مخصوصا در هوای گرم که نقاب کمک می کند در مقابل نور خورشد از صورت خود محافظت کرد.

  • کلاه بیسبال تبلیغاتی:

کلاه بیسبال به نوعی کلاه ورزشی محسوب می شود. اما در حال حاضر به عنوان یک اکسسوری جذاب با بعضی از استایل ها نیز از این کلاه استفاده می کنند. بخطر همین موضوع کلاه بیسبال نیز انتخاب خوبی برای تبلیغات می باشد. و بعضی از سازمان ها برای تبلیغات خود از این کلاه اتفاده می کنند.

  • کلاه  باکت تبلیغاتی:

کلاه باکت که به آن کلاه سطلی نیز می گویند یکی از محبوب ترین کلاه هایی است که بانوان از آن استفاده می کنند این کلاه در فصل سرد سال مانند پاییز یا زمستان استفاده می شود و رنگ های مختلف آن نیز هر کدام جذابیت مخصوص به خودش را دارد. این هدیه را می توان به عنوان یک هدیه جذاب برای بانوان در تبلیغات سازمان ها در نظر گرفت و در مراسمات و مناسبت های مختلف کلاه باکت را با اسم و لوگو سازمان به آن ها هدیه داد.

  • کلاه نیوز بوی تبلیغاتی:

این کلاه کلاه بسیار خاصی برای تبلیغات به حساب می آید و از نمونه کلاه هایی است که بسیار برای هدایای تبلیغاتی مناسب می باشد. با پخش سریال های مختلف این نوع کلاه بسیار در بین افراد محبوب شده است و در واقع جز مد روز محسوب می شود که هر کسی از دریافت این کلاه به عنوان هدیه می تواند خوشحال بشود.  به کلاه نیوز بوی کلاه کارگردانی نیز می گویند. اگر قرار است هدیه ای خاص و جذاب به مشتری و مخاطب سازمان هدیه داده شود و او را شگفت زده کند کلاه نیوز بوی یک انتخاب مناسب است که بین انواع کلاه تبلیغاتی می درخشد.

  • کلاه فلامنت نقابدار تبلیغاتی:

از بین انواع کلاه تبلیغاتی که در بالا ذکر شد کلاه دیگری نیز وجود دارد که بیشتر از زیبایی و جذابیت کاربردی بودن آن ملاک است. چرا که این کلاه نیز مانند کلاه فلت می تواند به افراد در فصل های گرم کمک کند تا نور خورشید کمتر آن ها را اذیت کرده و از نور مستقیم خورشید جلوگیری می کنند. این نوع کلاه ها عموما سبک می باشند و بخاطر همین مساله از کاربردی ترین هدایای تبلیغاتی محسوب می شوند که علاوه بر زیبایی و استایل کردن با این نوع کلاه ها می توان از آن ها بهترین استفاده را کرد و مراقب پوست و چشمان خود نیز بود. به اضافه این کلاه ها ترکیب جذابی را با عینک آفتابی خواهند داشت و استایل جذابی را برای افراد به ارمغان خواهند آورد.

چاپ لوگو روی انواع کلاه تبلیغاتی

فرایند حک کردن لوگو روی کلاه تبلیغاتی بخش مهم کار است که به دو صورت سیلک ( چاپی ) و یا گلدوزی شده (برجسته) انجام میشود.فراموش نکنید که اولین هدف در دادن هدیه تبلیغاتی دیده شدن لوگو و برند مورد نظر بنابراین در انتخاب یک چاپخانه خوب و تولید کننده حرفه ای هدایای تبلیغاتی دقت کنید.

انتخاب تولید کننده مناسب

همه میدانیم که در تمام زمینه ها کیفیت حرف اول را میزند. اگر شما کلاه تبلیغاتی بی کیفیت را به مشتریان خود هدیه دهید نه تنها تبلیغ کسب و کار شما موثر نخواهد بود بلکه موجب سلب اعتماد مشتریان شما می شود. پس در انتخاب تولید کننده هدایای تبلیغاتی مورد نظر نهایت دقت را داشته باشید و حتما قبل از انتخاب هدیه تبلیغاتی و تولید کننده مورد نظر با مشاور تبلیغاتی در این زمینه صحبت و مشورت لازم را داشته باشید. همانطور که میدانید میزان رضایت افراد از هدیه تبلیغاتی رابطه مستقیم با اثربخشی تبلیغات شما دارد.بنابراین انتخاب تولید کننده هدایای تبلیغاتی ای که این تضمین کیفیت را به شما بدهد بسیار حائز اهمیت است.همچنین مجموعه مجریان با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه تبلیغات و چاپ برروی انواع هدایای تبلیغاتی نظیر چاپ خودکار تبلیغاتی، ست مدیریتی و یا لیوان تبلیغاتی و … و همچنین طراحی اوراق اداری، وسایر خدمات طراحی و چاپ ، و نیز چاپ تقویم رومیزی چوبی درخدمت شما عزیزان است . برای انتخاب و خرید و سفارش خود می توانید با کارشناسان و مشاوران این مجموعه از بخش تماس با ما ، در ارتباط باشید.

 

نتیجه گیری:

امروزه کلاه تبلیغاتی هدیه‌ای بسیار خاص  و ویژه محسوب می شود که سازمان ها و شرکت ها از آن برای تبلیغ و گسترش برند خود استفاده می کنند. انواع کلاه تبلیغاتی هر کدام ویژگی و زیبایی منحصر به فرد خود را دارند و انتخاب اینکه کدام کلاه تبلیغاتی برای سازمان مناسب است کاملا به هدف و استراتژی هر سازمان برمی گردد. بهتر است که سازمان ها در هنگام سفارش به این مساله دقت کنند که کیفیت و برند کلاهی که سفارش می دهند مناسب و مطلوب باشد چرا که اگر کیفیت محصول تبلیغاتی ما مناسب نباشد مخصوصا در محصولی مانند کلاه از زیبایی و جذابیت آن کاسته می شود و غیر از این مساله مخاطب نیز این عدم کیفیت و ماندگاری پایین کلاه تبلیغاتی را با سازمان گره می زند. در نتیجه سازمان ها در هنگام سفارش بهتر است که حتما کیفیت و جنس خوبی را برای محصولات تبلیغاتی خود در نظر بگیرند. چرا که قرار است مخاطب از داشتن کلاه تبلیغاتی لذت ببرد و از آن استفاده کند تا تبلیغات به شکل موفقی جواب بدهد.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
ادامه مطلب
آشنایی کامل با انواع استند لایت باکس و کاربرد های آن ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *