کلاه آفتابی تبلیغاتی چیست|چاپخانه مجریان

آیا امکان چاپ برروی کلاه آفتابی تبلیغاتی وجود دارد؟

کلاه آفتابی تبلیغاتی چیست ؟ امروزه تولیدکنندگان زیادی در زمینه‌های گوناگون فعالیت می‌کنند که روزبه‌روز هم به تعداد آن‌ها اضافه می‌شود. تولیدکننده‌ای موفق است که بتواند برند خود را به شکل امروزی و به‌روز به مصرف‌کنندگان معرفی کند. به همین دلیل بازاریابی و تبلیغات دارای اهمیت زیادی شده است و می‌توان با روش‌ها و ایده‌های خلاقانه به آن پرداخت. از روش‌های رایج هدایای تبلیغاتی مانند: دفترچه، خودکار، بادبزن، تیشرت، کلاه و… هستند. مشتری در طول روز این هدایا را با خود جابه‌جا و حمل می‌کند که موجب می‌شود در معرض دید افراد زیادی قرار بگیرند و مانند یک بنر متحرک هستند. در این مقاله می‌خواهیم بدانیم کلاه آفتابی تبلیغاتی چیست و آیا می‌توان روی آن برند یا لوگویی را چاپ کرد؟

کلاه آفتابی تبلیغاتی چیست؟

این هدیه تبلیغاتی یکی از کم‌هزینه‌ترین و بهترین نوع از تبلیغات محسوب می‌شود که به‌راحتی می‌تواند سرمایه بالای مصرف شده را برگرداند. به دلیل این که محصول را معرفی می‌کند و تقاضا برای این محصول تبلیغ شده هم بیشتر می‌شود. پس توزیع این هدایای تبلیغاتی در فصل‌های گرم بسیار مهم است.

در پاسخ به این سوال که کلاه آفتابی تبلیغاتی چیست می‌توان گفت که پوششی برای سر است که بیشتر اوقات لبه دارد تا صورت افراد را از نور مستقیم خورشید حفظ کند. البته این کلاه را فقط برای تبلیغات استفاده نمی‌کنند و در بیشتر کسب‌وکارها برای هماهنگی بین کارکنان از این پوشش استفاده می‌شود. پمپ‌بنزین‌ها، رستوران‌ها و… دیگر مشاغل از آن استفاده می‌کنند.

نقش کلاه تبلیغاتی در بازاریابی

در دنیای امروزی با کسب‌وکارهای مختلفی که وجود دارد، بازاریابی و تبلیغات بیشتر از گذشته نیاز است. چرا که لازمه ماندگاری و دوام بیشتر کسب‌وکارها محسوب می‌شود. برای شرکت‌هایی که تازه ‌پا به عرصه فعالیت گذاشته‌اند، تبلیغات دارای هزینه زیادی است و نمی‌توانند بدون بازاریابی و تبلیغات برندسازی را انجام دهند؛ به همین دلیل به دنبال روش‌هایی برای تبلیغ هستند که هزینه کمتری داشته و موردتوجه قرار بگیرد.

اینجا کلاه تبلیغاتی ایفای نقش می‌کند. حالا می‌خواهیم بدانیم نقش کلاه آفتابی تبلیغاتی چیست؟ این کلاه مانند دیگر هدایای تبلیغاتی مثل تیشرت بسیار جذاب و کاربردی است و مخصوصا در فصل‌های گرم سال بیشتر مورداستفاده قرار می‌گیرد. می‌خواهید بدانید.

تاثیر کلاه آفتابی تبلیغاتی

روشی مستقل برای تبلیغ‌های موفق است و می‌توان در کنار دیگر روش‌های تبلیغاتی هم از این روش موثر استفاده کرد. این کلاه‌ها روی علاقه مشتری برای خرید اثرگذار خواهند بود؛ اما زمانی بازدهی این هدایا بیشتر و بهتر می‌شود که در مکان و زمان‌های مناسب اجرا شوند، در غیر این صورت معکوس عمل می‌کنند. از ویژگی دیگر این هدایا این است که در سریع‌ترین زمان ممکن آماده می‌شود و درصد هزینه خیلی پایینی نسبت به بیلبورد تبلیغاتی نیاز دارد.

ادامه مطلب
آشنایی با اصول طراحی لوگو 1402

انواع روش‌های چاپ روی کلاه آفتابی تبلیغاتی

یکی از روش‌های بسیار جذاب و کاربردی تبلیغ با کلاه تبلیغاتی است. اما پرفروش‌ترین نوع کلاه آفتابی تبلیغاتی چیست؟ می‌توان این‌طور پاسخ داد که یکی از رایج‌ترین نوع تبلیغ روش چاپ روی کلاه به رنگ‌های سفید است که در تیراژ بالا سفارش و تولید می‌شوند.

روی این کلاه‌ها به روش سابلیمیشن چاپ انجام می‌شود و به روش مستقیم رنگ به خورد پارچه می‌رود. اما اگر کلاه موردنظر مشکی باشد از روش لیبلی در چاپ استفاده می‌شود که کمی مقاومت آن کمتر است. انواع روش‌های چاپ عبارت‌اند از:

  • روش سابلیمیشن

ویژگی چاپ سابلیمیشن در کلاه آفتابی تبلیغاتی چیست؟ می‌توان گفت این روش چاپ روی کلاه آفتابی سفید با تیراژ کم انجام می‌شود و نسبت به روش گل‌دوزی چاپی ساده‌تر دارد. محدودیتی برای طرحی که روی کلاه چاپ می‌شود، وجود ندارد؛ اما اگر به‌صورت گل‌دوزی باشد، باید تک‌رنگ و یا رنگ‌های جداگانه استفاده شود.

  • روش لیبلی

این روش چاپ روی کلاه‌های مشکی انجام می‌شود این روش دارای طرح‌هایی با تنوع رنگی بسیار زیاد است. روش چاپ لیبل ای کلاه آفتابی تبلیغاتی چیست که می‌توان گفت در این روش می‌توانید حتی برای یک عدد کلاه هم سفارش داده و استفاده کنید و همین دلیل موجب تفاوت با روش گل‌دوزی شده است. در روش چاپ تبلیغاتی لیبلی محدودیتی برای طرحی که روی کلاه چاپ می‌شود وجود ندارد.

  • روش کاتری

روش دیگر چاپ تبلیغاتی روی کلاه آفتابی است. در پاسخ به این سوال که روش چاپ کاتری کلاه آفتابی تبلیغاتی چیست می‌توان توضیح داد که در این روش چاپ تبلیغاتی روی کلاه می‌توان لوگو یا آرم انتخابی را به روش تک‌رنگ روی کلاه چاپ کرد. به دلیل همین چاپ تک‌رنگی که روی کلاه انجام می‌شود، این روش نسبت به روش لیبلی بادوام‌تر است.

  • روش گل‌دوزی

از سخت‌ترین روش‌های چاپ محسوب می‌شود و برای کلاه‌هایی که با تیراژ بالا سفارش می‌دهند، اجرا می‌شود. برای این نوع چاپ باید از یک‌رنگ یا رنگ‌های جداسازی شده استفاده کرد. این روش، روشی صنعتی بوده و مناسب چاپ کلاه‌های تبلیغاتی و کارگاهی است. این روش به دلیل استفاده‌کردن از نخ‌های رنگی، دوام و ماندگاری بیشتری نسبت به روش سابلیمیشن دارد.

زمان تهیه و خرید کلاه تبلیغاتی چه نکات مهمی را باید توجه کرد؟

افرادی که خواهان تبلیغ با این روش تبلیغاتی یعنی با کلاه تبلیغاتی هستند، باید مواردی را در نظر بگیرند تا بهترین تبلیغ را انجام دهند. در پاسخ به این که نکات مهم خرید کلاه آفتابی چیست می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • خرید کلاه از کارخانه‌ها

برای اینکه سفارش و خرید کلاه تبلیغاتی را انجام دهید، می‌توانید واسطه‌های بین این خرید را حذف کنید. برای اینکه خرید مناسب با قیمت ارزان داشته باشید، می‌توانید از درب کارخانه آن را تهیه کنید. به این طریق می‌توانید کلاه تبلیغاتی باکیفیت و ارزان را تهیه کنید.

  • قیمت مناسب و ارزان

مدیریت‌کردن هزینه‌ها از مهم‌ترین رکن اصلی در تمام شرکت‌ها و تولیدی‌ها محسوب می‌شود. تهیه و خرید کلاه تبلیغاتی با قیمت مناسب هم از جمله نکاتی است که باید به آن توجه کرد.از دیگر محصولات ارزانی که می توانید استفاده کنید، سالنامه تبلیغاتی میباشد.

  • کیفیت عالی

اگر از این کلاه‌های تبلیغاتی در بازاریابی و تبلیغات لوگو و برند استفاده می‌کنید، ابتدا باید پاسخ سوال این که تاثیر جنس و کیفیت در تبلیغ کلاه آفتابی تبلیغاتی چیست را بدانید. زیرا اگر کالاهای بی‌کیفیت و ضعیفی برای تبلیغ استفاده کنید، موجب زیر سوال رفتن برند و اعتبار خود خواهید شد.

  • سفارش کلاه تبلیغاتی با تیراژ بالا

باید به مجموعه‌هایی مراجعه کنید که توانایی دوخت و تولید انواع کلاه‌های تبلیغاتی با تعداد بالا را داشته باشند تا بتوانید لوگوی انتخابی خود را آن گل‌دوزی یا چاپ کنید.

ادامه مطلب
نکات مهم برای طراحی و چاپ کلاسور سفارشی و تبلیغاتی

کلاه تبلیغاتی برای هدیه

بعضی از مدیران و کارفرمایان شرکت‌ها یا تولیدی‌ها این کلاه‌ها را به‌عنوان هدیه به مخاطبین خود عرضه می‌کنند. افراد کلاه‌ها را در سمینارها و نمایشگاه‌های مختلف برای اینکه برند خود را به دیگران هدیه دهند عرضه می‌کنند و برند را معرفی کرده و تاثیر زیادی روی تبلیغ آن می‌گذارند. پس یکی از تاثیرگذارترین روش تبلیغاتی محسوب می‌شود.

مزایای خرید کلاه تبلیغاتی چیست؟

گفته شد که یکی از روش‌های مهم و کاربردی در تبلیغ و بازاریابی استفاده از این کلاه‌ها است. حالا می‌خواهیم بدانیم مزایای خرید کلاه آفتابی تبلیغاتی چیست؟ در جواب به این سوال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد که عبارت‌اند از:

  • این محصول مورداستفاده بیشتر افراد از زن و مرد و دختر و پسر قرار می‌گیرد.
  • چاپ بر روی این کلاه‌های تبلیغاتی موجب جلب‌توجه همه افراد می‌شود.
  • قیمت این کالاها نسبت به دوام و ماندگاری که دارند ارزان است.
  • می‌توان گل‌دوزی و چاپ لوگو یا برند را روی آنها انجام داد.
  • کلاه‌های تبلیغاتی مانند بیلبوردها متحرک هستند و موجب دیده‌شدن برند در نگاه افراد زیادتری هستند.

سخن پایانی

از بهترین راهکارهای افزایش درآمد تبلیغات است. خرید سررسید و کلاه تبلیغاتی از ارزان‌ترین روش‌های تبلیغات محسوب می‌شود که موجب می‌شود، برند و لوگو را افراد زیادی مشاهده کنند. در این مقاله در مورد کلاه آفتابی تبلیغاتی چیست صحبت شد و مشخص گردید که به‌راحتی می‌توان روی این کلاه‌ها برند و لوگو را به روش‌های مختلف چاپ کرد.

جهت دریافت خدمات مشاور تبلیغاتی، خدمات دیگر مجموعه مجریان نظیر هدایای تبلیغاتی مانند : خودکار تبلیغاتی، پاوربانک تبلیغاتی، لیوان حرارتی، خرید تقویم رومیزی، خرید سررسید و … می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در بخش تماس با ما، با مشاوران و کارشناسان مجموعه مجریان در ارتباط باشید.

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *