کاربرد سررسید وزیری|چاپخانه مجریان

کاربرد سررسید وزیری ۱۴۰۲در تبلیغات چیست +نکات مهم درباره قطع آن ها

کاربرد سررسید وزیری چیست ؟ قبل از اینکه به کاربرد سررسید وزیری در تبلیغات پرداخته شود، مهم است که سررسید را به صورت کلی شناخت. سررسید چیست و چرا محصول کاربردی بسیار مهمی تلقی می شود. سررسید به صورت کلی ترکیبی از دفترچه ای برای یادداشت و تقویم است. در واقع متناسب با نوع سررسید برای تاریخ ها و روزهای مختلف فضایی برای یادداشت وجود دارد و در کنار این مساله اطلاعات دیگری نیز مانند تعطیلات و مناسبت های مهم نیز در سررسید می آید. با توجه به این مساله که تاریخ ها و فضایی برای نوشتن در سررسید وجود دارد، سررسیدها بهترین دفتر برای برنامه ریزی و نظم دادن به کارها می باشند. مثلا به عنوان یک کارمند، منشی یا دستیار و حتی به عنوان یک دانشجو یا معلم همه نیاز به یک سررسید برای برنامه ریزی دارند. عموما در انتهای سررسیدها نیز فضایی وجود دارد که شماره تلفن ها و آدرس های مهم را نیز می توان در آن یادداشت کرد.

در ابتدای سررسیدها نیز عموما تمام روزها و ماه و فصل ها در یک صفحه وجود دارد تا بتوان به صورت کلی به تاریخ یک سال نگاه کرد. عموما در طراحی سررسید ها هر روز فضای خالی برای خود دارد و پنجشنبه و جمعه بخاطر اینکه عموما تعطیل هستند در یک صفحه قرار داده می شوند. به این نوع طراحی روزشمار می گویند. سررسید و سالنامه کاربرد کاملا یکسانی دارند و فقط در برخی از مواقع سررسید تنوع بیشتری در طرح و شکل دارد. سررسید انواع و اقسام مختلف دارد و در قطع های مختلف تولید می شود. از کوچک ترین سررسید که سررسید جیبی نامیده می شود تا سررسید رقعی. غیر از این مساله جلد سررسیدهای ۱۴۰۲ امکان تولید و چاپ با جنس های مختلف را نیز دارد. سررسید تقریبا برای تمام افراد دفترچه ای بسیار کاربردی و مناسب است چرا که افراد برای برنامه ریزی و یادداشت خود چه در محیط کار و چه در محیط شخصی و یا حتی در محیط آمزشی نیاز به سررسید دارند و همین مساله سررسید را گزینه‌ی خوبی برای یک محصول تبلیغاتی می کند.می توانید در کنار این محصول از خودکار تبلیغاتی هم استفاده کنید و در قالب ست های مدیریتی به مخاطبان اهدا کنید.

کاربرد سررسید وزیری در تبلیغات:

سررسید ها و سالنامه ها همانطور که در پاراگراف های پیشین گفته شد ابزار مهمی برای تبلیغات محسوب می شوند. این کاربرد سررسید وزیری در تبلیغات به این صورت است که می تواند به شکل سررسید اختصاصی باشد که همراه طراحی منحصر به فرد سازمان و اطلاعات مهم مانند لوگو، آدرس و شماره تلفن تولید و چاپ می شوند و به دست مخاطبان و مشتری ها می رسند. عموما سازمان ها این نوع سررسیدهای تبلیغاتی را به مخاطب خود هدیه می دهند. و در واقع در استراتژی های تبلیغاتی یک سازمان جز هدایای تبلیغاتی قرار می گیرند. کاربرد سررسید وزیری به این خاطر برای تبلیغات بسیار مهم است که این محصول تبلیغاتی در بین افراد بسیار پر کاربرد و مهم است. و اساسا هر محصولی که افراد در زندگی خود به وفور استفاده می کنند انتخاب خوبی برای هدایای تبلیغاتی یک سازمان می باشد. اما با نزدیک شدن به سال نو کاربرد سرسید وزیری بیشتر از تمام محصولات تبلیغاتی می شود.

ادامه مطلب
ست مدیریتی نفیس یک هدیه تبلیغاتی به مدیران ارشد

این محصول یکی از نیازهای مهم افراد در سال نو می باشد. سررسید، ابزاری است که در طول سال افراد به آن نیاز دارند و متداوم به آن مراجعه می کنند. با توجه به مناسبت ها، اعیاد و روزهای تعطیل برنامه ریزی کرده و کارهای خود را پیش می برند. و به همین دلیل سررسیدی با لوگو و طراحی سازمان در طول سال جلوی چشم آن ها قرار می گیرد و همین مساله موجب برند سازی برای سازمان می شود. پس به صورت خلاصه کاربرد سررسید وزیری در تبلیغات برای سازمان، این چند مورد را شامل می شود.

  • برند سازی و آشنایی مخاطبان با سازمان سفارش دهنده.
  • هر سررسید نشانی از هویت کلی سازمان است.  در نتیجه کیفیت، خلاقیت، نوآوری را از طریق سررسید می توان به مخاطبان منتقل کرد.
  • سررسید وزیری، هدیه ای شیک و لاکچری به حساب می آید و ابزار خوبی برای نشان دادن قدردانی و تشکر از مخاطبان و مشتریان سازمان می باشد.
  • سررسید وزیری ۱۴۰۲ ابزار فوق العاده ای برای معرفی سازمان می باشد. چرا که با توجه به سایز بزرگ این سررسید فضای بیشتری را برای معرفی سازمان، خدمات و یا محصولاتش می تواند در خود جای دهد. در نتیجه اطلاعات بیشتر یعنی می تواند همزمان هم به عنوان سررسیدی تبلیغاتی و هم به عنوان بروشور عمل کند و کلیت ساختار یک سازمان را معرفی کند.
  • کاربرد سررسید وزیری در تبلیغات به این صورت جواب می دهد که حتما وسیله ای کاربردی برای مخاطب نیز باشد. سررسید وزیری تبلیغاتی، وسیله ای بسیار حیاتی و مهم برای هر فرد به حساب می آید.
  • تنوع و خلاقیت در سررسید وزیری ۱۴۰۲ می تواند ویژگی مهمی باشد که سازمان ها می توانند از آن استفاده کنند تا طراحی بی نظیری را برای سررسید انجام دهند. در سررسید وزیری حتی می توان در محتوای متنی نیز تغییرات گسترده ای ایجاد کرد تا مخاطب و مشتری بتوانند بهتر با سررسید ارتباط برقرار کنند. مثلا می توان سررسید وزیری مختص تاریخ هنرهای تجسمی طراحی کرد تا مخاطبان هنرمند سازمان به بهترین حالت بتوانند با سازمان ارتباط برقرار کنند.
  • سررسید وزیری برای تمام افراد یک جامعه پر کاربرد می باشد و همه در هر سن و طبقه‌ی اجتماعی  و شغلی می توانند از سالنامه وزیری ۱۴۰۲ استفاده کنند. هیچ محدودیتی وجود ندارد از بچه ۱۰ ساله تا پیرمردی ۸۰ ساله. همه از داشتن سررسید وزیری خوشحال خواهند بود. بخاطر همین مساله است که در بین مخاطبان و افراد مختلف سررسید وزیری سررسیدی محبوب و پر استفاده قلمداد می شود و عموما سازمان ها و ارگان های مختلف از این سررسید به عنوان هدیه‌ی تبلیغاتی محبوب استفاده می کنند تا مشتریان و مخاطبان خود را خوشحال کنند.
ادامه مطلب
اهمیت طراحی بسته بندی حرفه ای محصول

سرررسید وزیری ۱۴۰۲ چیست؟

این مقاله در ارتباط با یکی از محبوب ترین و پر کاربردترین سررسیدها می باشد که از خیلی زمان پیش مورد استفاده قرار می گرفته است و در حال حاضر نیز با توجه به نزدیکی به سال جدید یکی از پر سفارش ترین سررسیدها محسوب می شود. در نتیجه سررسید وزیری ۱۴۰۲ یکی از مهم ترین سررسیدهای تبلیغاتی محسوب می شود که سازمان ها و ادارات مختلف از آن به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده می کنند. این سررسید نسبت به سایر سررسیدهای موجود سایز بزرگ تری دارد و بخاطر همین مساله فضای خوبی نیز برای نوشتن دارد. سررسید وزیری ۱۴۰۲ با اینکه سایز نسبتا بزرگی دارد بسیار خوش دست است و وزن زیادی ندارد.

عموما اگر افراد بخواهند از سایز کوچک تری از سررسید استفاده کنند به سراغ سررسید اروپایی می روند که نسبت به سررسید وزیری سایز  کمتری دارد و بخاطر همین مساله حمل و نقل آن نیز راحت تر است. همانطور که در پاراگراف پیشین گفته شد سررسید وزیری یکی از بهترین گزینه ها برای تبلیغات سازمان ها و ادارات می باشد. با نزدیک شدن سال جدید بسیاری از ارگان ها برای سفارش سررسید وزیری اقدام می کنند. سررسیدهای وزیری می توانند با جلد های مختلف و طرح های مختلف سفارش داده می شوند و هیچ محدودیتی در انتخاب طرح مورد نظر وجود ندارد. این مساله بسیار به بودجه ارگان ها بستگی دارد که از جلد گالینگور، چرمی، ترمو یا جنس های دیگر در سالنامه وزیری ۱۴۰۲ استفاده کنند و این محصول را سفارش دهند.

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *