دفتر تلفن تبلیغاتی چیست|چاپخانه مجریان

چگونه چاپ دفتر تلفن تبلیغاتی میتواند به یک کسب و کار رونق ببخشد

دفتر تلفن تبلیغاتی چیست ؟ یکی از اقلام تبلیغاتی موثر است که میتواند به عنوان یک روش عالی برای بازاریابی انتخاب شود به گونه ای که حتی ممکن است از سررسید نیز سودمند تر و موثر تر جلوه کند . شرکت ها و کسب و کارها میتوانند دفتر تلفن را به عنوان یک هدیه تبلیغاتی ارزان و خاص خود برای هدیه تبلیغاتی سال نو و یا دیگر روزهای سال انتخاب کنند و به مشتری ها و کارمندان خود هدیه دهند تا به نوعی نام و برند خود را به افراد بیشتری معرفی کنند و یا حتی مشتری های قبلی خود را نیز نگهدارند.

چگونه چاپ دفتر تلفن تبلیغاتی میتواند به یک کسب و کار رونق ببخشد

قطعا یک دفتر تلفن تبلیغاتی با کیفیت و دارای جنس خوب میتواند به مراتب چندین سال توسط مخاطب مورد استفاده قرار گیرد ، با وجود اینکه تکنولوژی های جدید و بروز ، روز به روز به داشته های ما اضافه میشود اما باز هم نمیشود به تکنولوژی اطمینان کرد ، تصورش را کنید که به یکباره تلفن همراهتان از کار بیافتند و تمامی اطلاعات و داده های موجود در آن پاک شود !!! بعد از این اتفاق حتما به شماره تلفن های ذخیره شده در موبایلتان نیاز پیدا خواهید کرد ، اگر شماره تلفن های ضروری و مهم را در یک دفتر تلفن یادداشت کنید دیگر نگرانی این گونه مسائل را نخواهید داشت. علاوه بر این در شرکت ها ، کارمندان یک شرکت و سازمان ها نیز بسیاری از شماره تماس هایی که روزانه استفاده میکنند و یا به طور مداوم به آنها نیاز دارند را در دفتر تلفن یادداشت میکنند. حال تصور کنید که دفتر تلفن هایی که توسط مردم مورد استفاده قرار میگیرند حاوی نام و برند شما باشد !!! به همین راحتی با چاپ دفتر تلفن تبلیغاتی میتوانید هزاران مخاطب را به سمت خود سرازیر کنید و آنها را به مشتری های دائمی تبدیل کنید.

ادامه مطلب
معرفی برترین تولیدکنندگان هدایای تبلیغاتی

دفتر تلفن تبلیغاتی چیست|چاپخانه مجریان

انواع دفتر تلفن تبلیغاتی

انواع مدل های مختلف دفتر تلفن کاغذی درجه یک توسط کارخانه های تولید کننده این محصولات به مرحله تولید میرسند. برخی از این مدل ها عبارت اند از:

  • دفتر تلفن کش دار
  • دفتر تلفن سیمی

علاوه بر این موارد دفتر تلفن های تبلیغاتی میتوانند در قطع های دفتر تلفن اروپایی ، دفتر تلفن وزیری و دفتر تلفن پالتویی تولید شوند. با مراجعه به این مرکز ها می توانید نمونه های مختلف این کالا ها را از نزدیک مورد بررسی قرار دهید و این نمونه ها را با نوع و درجه های کیفی بسیار خوب و بالا تهیه نمائید. این محصولات در رنگ های متنوع به بازار فروش راهی می گردند. شما می توانید بنا بر سلیقه و میل شخصی تان رنگ مورد علاقه تان را برای خرید انتخاب کنید. با روش های مختلف می توانید این کالا ها را خریداری نمائید. برای مثال اگر نمی توانید به هر دلیلی در محل فروش حضور یابید می توانید از شیوه خرید غیر حضوری برای انجام این کار استفاده کنید و بهترین نمونه های مد نظر خود تان را به این طریق تهیه کنید.

دفتر تلفن تبلیغاتی چیست|چاپخانه مجریان

سفارش و چاپ دفتر تلفن تبلیغاتی

برای سفارش و چاپ دفتر تلفن تبلیغاتی می توانید به شرکت های تولید کننده این نمونه از کالا ها مراجعه نمائید و این کالا های مرغوب را به طور مستقیم و بدون هیچ گونه واسطه ای سفارش دهید ، یکی از بهترین های شرکت هدایای تبلیغاتی و سررسید که بسیاری از برند ها با چاپخانه آن آشنایی دارند آژانس تبلیغاتی و چاپخانه مجریان است. این روش خرید دارای مزیت های ویژه ای می باشند که برخی از آن ها به شرح زیر می باشند:

  • مشتری ها می توانند به تعداد دلخواه شان این روند را به پیش برند.
  • آن ها می توانند این کالا ها را با نرخ های بسیار مناسب و ارزان برای خرید سفارش دهند.
ادامه مطلب
تی شرت تبلیغاتی چیست و چرا از آن به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کنیم؟

این راه کار برای خود فروشنده ها هم بسیار سودمند می باشد.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *