طراحی لوگو ارزان|چاپخانه مجریان

نقش کیفیت در طراحی لوگو ارزان و حرفه ای

نقش کیفیت در طراحی لوگو حرفه ای

لوگو چیست ؟ طراحی لوگو ارزان چیست ؟ لوگو عنصر بسیار مهمی است که یک برند را در معرض دید عموم قرار می دهد. به همین دلیل می توان گفت که لوگو جنبه ای از استراتژی بازاریابی هر کسب و کاری است. لذا برندهای بزرگ زمان و هزینه خود را صرف طراحی لوگو می کنند. امروزه اکثر ما برندها را با لوگوی آنها می شناسیم. هدف اصلی لوگو شناسایی و به خاطر سپردن بهتر هویت برند است. در این مقاله از وبسایت مجریان وب در مورد نقش کیفیت در طراحی لوگو حرفه ای صحبت به میان خواهیم آرود.

عوامل موثر بر هزینه طراحی لوگو

یکی از فاکتورهای مهم در طراحی لوگو ، هزینه طراحی لوگو است. هزینه طراحی لوگو به عوامل مختلفی بستگی دارد. دو عامل مهم در تعیین قیمت طراحی لوگو عبارتند از:

  • مدل لوگو

انواع مختلفی از لوگوها مانند لوگوهای مونوگرام، لوگوهای تایپوگرافی، لوگوهای بصری، لوگوهای انتزاعی، آرم های طلسم و آرم های ترکیبی وجود دارد. هر نوع لوگو هزینه متفاوتی دارد. بنابراین، قبل از درخواست پیشنهاد برای طراحی لوگو، باید نوع لوگوی خود را تعیین کنید.

  • میزان تسلط و سابقه یک گرافیست

مهمترین عامل در تعیین هزینه طراحی لوگو، دستمزد طراح گرافیک است. دستمزد یک گرافیست سرشناس قطعا بیشتر از یک مبتدی خواهد بود. برخی از افراد علاقه ای به کار با طراحان جدید ندارند. اما نباید فراموش کرد که بسیاری از طراحان جدید به دلیل خلاقیت و استعداد خود می توانند لوگوهای بسیار حرفه ای طراحی کنند.

مشاهده نمونه طراحی لوگو 

 

طراحی یک لوگو با هزینه مناسب

یکی از چالش هایی که اکثر افرادی که تصمیم به طراحی لوگو برای یک برند دارند این است که آیا طراحی لوگوی کم هزینه کیفیت مد نظر را دارد؟ یا خیر. بسیاری ازگرافیست های  تازه کار ممکن است در ابتدای کار خود نسبت به سایر رقیبان خود مشتری کمتری داشته باشند. اما در برخی موارد متوجه می شویم که طراحی لوگوی ارزان به معنای لوگوهای آماده ای است که با کمی تغییرات به مشتری ارائه می شود. این برندهای غیرحرفه ای یکی از مهم ترین عواملی هستند که می توانند آسیب جدی به برند وارد کنند. متاسفانه برخی از افراد به دلیل نداشتن اطلاعات کافی و صرفه جویی در هزینه، طراحی لوگوی ارزان را انتخاب می کنند. توجه داشته باشید که برای دیده شدن در بازار رقابتی امروز باید حرفه ای عمل کنید.

ادامه مطلب
کاربرد جاکلیدی تبلیغاتی در معرفی کسب و کار

ویژگی های طراحی لوگوی مقرون به صرفه و در عین حال حرفه ای

در این میان شرکت هایی وجود دارند که طراحی لوگو را با قیمتی مناسب انجام می دهند تا رضایت مشتریان خود را جلب کنند. بهترین راه برای تصمیم گیری، مرور نمونه کارهای آنها است. حتی وقتی در مورد “اهمیت طراحی لوگو” برای برندسازی صحبت می کنیم، به آن توجه زیادی داشته باشید. ویژگی های یک لوگوی حرفه ای که می تواند هویت بصری برند را منعکس کند:

  • سادگی :

    یکی از مهم ترین ویژگی های یک لوگوی خوب، سادگی آن است. برخی افراد به اشتباه بر این باورند که هرچه یک لوگو پیچیده تر باشد، تأثیر بیشتری بر روی مخاطب خواهد گذاشت. اما در واقع، این یک نشانه ساده است که مردم به یاد دارند. یک لوگوی پیچیده نه تنها تشخیص لوگو را دشوار می کند، بلکه مخاطب را به خوبی با محصول یا خدمات شما مرتبط نمی کند.

  • منحصر به فرد بودن :

    ساده بودن به معنای تکرار یک لوگوی موجود نیست. در بازار امروز تنها راه برجسته شدن و رقابت، متمایز شدن است. یک لوگوی منحصر به فرد باعث می شود مشتریان به راحتی شما را از سایر برندها متمایز کنند. طراحی یک لوگوی چشمگیر نیاز به درک بازاریابی دارد.

  • هدف :

    مهمترین هدف لوگو شناسایی برند است. یک لوگو باید بتواند هویت برند شما را در معرض دید عموم قرار دهد. برای این منظور طراح لوگو باید اطلاعات کافی در مورد برند و ماموریت آن داشته باشد. در غیر این صورت نمی توانید لوگو را به طور موثر طراحی کنید.

  • ارتباط :

    یک لوگو اگر مستقیماً با خود کسب و کار مرتبط باشد مؤثرتر خواهد بود. به عنوان مثال، اگر فروشگاه شما یک فروشگاه اسباب بازی باشد، اگر لوگوی شما از تصویر کلاه ایمنی استفاده کند، عجیب به نظر می رسد. یک طراح لوگو باید از خود بپرسد که ویژگی های مخاطبین هدف این کسب و کار از نظر سن، درآمد، جنسیت و سلیقه چیست؟ آیا لوگوی طراحی شده با مخاطب هدف ارتباط برقرار می کند یا خیر؟

  • استفاده از معانی جدید :

    استفاده از معانی جدید در لوگو نشان دهنده مهارت طراح لوگو است. بهترین مثال از این ویژگی لوگوی آمازون است که یک بار آن را دیدیم. فلشی که از نقطه A به Z زیر لوگو می رود نشان می دهد که آمازون محصولات زیادی را به مشتریان خود ارائه می دهد. به طور کلی، از شیر مرغ گرفته تا جان انسان را می توانید دریافت در این فروشگاه پیدا کنید.

  • از رنگ های مناسب استفاده کنید :

    یکی از مهمترین موارد در طراحی یک لوگوی خوب، انتخاب رنگ است. برای انتخاب رنگ، طراح باید با روانشناسی رنگ آشنا باشد. زیرا هر رنگ در تبلیغات معنای خاصی دارد که موضوعی کلیدی در طراحی آرم و نشان به حساب می آید. به عنوان مثال، قرمز نشان دهنده انرژی و شجاعت است، در حالی که آبی حس اعتماد به نفس و آرامش را به مخاطب منتقل می کند.

طراحی لوگو با کیفیت و ارزان

یکی از اصول ایجاد هر کسب و کاری است لوگو شناسنامه و هویت برند شماست. بنابراین به راحتی می توان تشخیص داد که اساس استراتژی شرکت باید در لوگو منعکس شود اهمیت طراحی لوگو با تاثیر آن بر فرآیند تولید محصول مشخص می شود پس در این شرایط نیاز به طراحی لوگو حرفه ای به چشم می خورد. اگرچه طراحی آرم یا نشان به تخصص و تجربه نیاز دارد، اما فکر نکنید که برون سپاری طراحی به یک تیم حرفه ای برای صاحبان برند بسیار گران تمام می شود. تاثیر لوگو بر سود بسیار قابل توجه است. بنابراین علامت مناسب می تواند شما را یک قدم به سود نزدیکتر کند. مزایای یک لوگوی خوب برای کسب و کار شما بیشتر از هزینه طراحی برند است. بنابراین، با تحقیق و یافتن تیم طراحی مناسب، اجازه دهید یک برند مقرون به صرفه ایجاد کنند. شاید باور نکنید، اما وقتی نوبت به مشتریان می رسد، اولین چیزی که توجه آنها را جلب می کند کیفیت محصول شما نیست. این برند شماست پس بهتر است این مشکل را برطرف کنید و طراحی لوگوی خود را به طراحان حرفه ای بسپارید و با داشتن یک لوگوی حرفه ای مشتریان بیشتری را برای خرید محصول خود جذب کنید.

سخن آخر

لوگو یکی از موثر ترین المان ها در کسب وکار شما است که باید به آن توجه کنید امروزه لوگوهای بسیار زیادی طراحی می شوند که هر کدام شکل و شمایل خاص خود را دارند. اگر به دنبال طراحی لوگو هستید باید این نکته را بدانید که لوگو ارزان ممکن است در هزینه شما صرفه جویی کند، اما کیفیت و پیام خاصی را به مخاطبان هدف کسب وکار شما ارائه نکند. به همین جهت باید برای انتخاب لوگو عقاقلانه تصمیم بگیرید. همچنین اگر قصد چاپ سررسید و یا چاپ لوگو برروی دیگر هدایای تبلیغاتی را دارید، میتوانید با مشاوران و کارشناسان مجموعه مجریان ، شرکت هدایای تبلیغاتی ، در تماس باشید

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *