چاپ و سفارش سررسید اختصاصی 1402

چاپ سررسید اختصاصی ۱۴۰۲

چاپ و سفارش سررسید اختصاصی ۱۴۰۲ یکی از متداولترین روش های بازاریابی و معرفی خدمات شرکت ها، کارخانجان، برند ها و کسب و کارهای دیگر است. بنابراین طراحی و چاپ سررسید از جمله سررسید اختصاصی ۱۴۰۲ اهمیت بالایی دارد.

سالنامه اختصاصی معمولا باید بگونه ای سفارشی سازی شده و با معرفی کامل و واضح یک کسب و کار همراه باشد. در سررسید های سفارشی یا اختصاصی نام تجاری روی جلد سررسید و یا پلاک سررسید حک میشود. همچنین اینکه لت های سفارشی نیز برای ابتدای سررسید ها طراحی و چاپ میشوند که در فرآیند صحافی آنها به سالنامه افزوده میشوند.

بهترین نوع سالنامه برای تبلیغات استفاده از سالنامه های سفارشی و اختصاصی بجای سررسید های معمولی است.

 

تفاوت سررسید معمولی با سررسید اختصاصی ۱۴۰۲

در واقع اگر شما قصد تبلیغات با استفاده از سالنامه و چاپ سررسید را دارید، بهترین گزینش سفارش سررسید اختصاصی ۱۴۰۲ است و نه سررسیدهای معمولی!

در سررسید های معمولی بدون در نظر گرفتن سلایق مشتری تنها با حک آرم روی جلد آن با هر نوع جلد وجنسی که باشد کار به پایان میرسد.

اما در سررسید های سفارشی این مشتری است که نوع جلد، نوع کاغذ، جنس جلد، نوع صحافی و چاپ و حتی شمارش تقویم سررسید را نیز انتخاب میکند.

دار سررسید های معمولی مشتری میتواند از میان سالنامه های موجود در قطع و جنس های موجود یک نوع را انتخاب و جهت چاپ سفارش دهد.

ادامه مطلب
خودکار تبلیغاتی فلزی ارزان چه انواعی دارد؟

بنابراین هر کسب و کاری که در این زمینه اطلاعات لازم را داشته باشد باید بداند که سررسید سفارشی ۱۴۰۲ یکی از بهترین نوع معرفی یک برند و یا خدمات و محصولات است!

سفارش سررسید اختصاصی

شما جهت سفارش سفارش سالنامه اختصاصی و سفارشی باید ابتدا فاکتور هایی را مد نظر بگیرید، به عنوان نمونه، تعداد سفارش، بودجه اختصاصی تان، انتخاب نوع سررسید اعم از نوع جلد، نوع سررسید ( سررسید روزشمار، سررسید هفته شمار، سررسید ماه شمار) نوع چاپ، نوع کاغذ و حتی نوع صحافی سررسید.

شما باید این مورد را مد نظر داشته باشید که بودجه اختصاصی شما اولین فاکتور مهمی است که دیگر فاکتور های ذکر شده را نیز تحت تاثیر خود قرار میدهد.

بنابراین همه گزینش ها شما طبق بودجه تبلیغاتی تان انجام میگیرد.

شما میتوانید از طریق سایت www.mojrian.net و از طریق قسمت سررسید ها اقدام به سفارش آنلاین نموده، اگر چه بهتر است قبل از ثبت سفارش آنلاین نیز با مشاوران فروش شرکت تماس گرفته و از موجودی و قیمت آن سررسید با خبر شوید.

اگر برای خرید و چاپ سررسید دچار ابهاماتی هستید و در این زمینه آگاهی های لازم را ندارید، بهترین روش استفاده از امکانات مشاوره رایگان کارشناسان فروش و کارشناسان تبلیغاتی شرکت است.

آنها میتوانند در این زمینه مشاوره های لازم را به شما ارائه دهند و شما را در این زمینه آگاه سازند.

چاپ سررسید اختصاصی

علاوه بر فاکتور های لازم جهت سفارش یک سالنامه، فاکتور هایی نیز برای انتخاب چاپخانه و در نهایت داشتن سررسید و سالنامه ای باکیفیت لازم است.

ادامه مطلب
سفارش ست مدیریتی جدید

شما باید با دیدن نمونه کارها و بررسی و تحقیق در مورد تجهیزات و دستاگاه های یک چاپخانه و همچنین سابقه رضایتمندی آن یک چاپخانه را جهت چاپ سررسید ۱۴۰۲ انتخاب نمایید.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *