چاپ لوگو روی تقویم دیواری 1401

چاپ لوگو روی تقویم دیواری ۱۴۰۲

مقدمه: در روز های پایانی ۱۴۰۱ اکثر کارفرما ها در پی چاپ لوگو روی تقویم دیواری ۱۴۰۲ هستند. چرا که هر کار فرمای با تجربه ای میداند این فصل مناسب ترین فصل جهت تهیه هدیه تبلیغاتی است و یکی از بهترین هدایا تقویم دیواری است. به همین منظور این روز ها چاپخانه با شدت و سرعت بیشتری در حال چاپ لوگو روی تقویم دیواری ۱۴۰۲ هستند.

حال اگر شما هم به عنوان یک کارفرما، مدیر یا صاحب کسب و کار اینجا هستید و قصد چاپ لوگو روی محصول را دارید این مقاله دقیقا در راستای هدف شما طراحی و نوشته شده است. پس اگر مایل هستید تا انتها با ما همراه باشید.

انواع تقویم

تقویم ها تنوع بسیار زیادی دارند و در شکل ها و کاربرد های مختلف طراحی و تولید میشوند. از این رو هر کسی بسته به نیاز خود و نوع کاربرد آن یک کدام را انتخاب و خریداری میکند‌. مثلا یک کارمند یا مدیر همواره لازم دارد که یک تقویم رومیزی داشته باشد تا به صورت مکرر برنامه ها را با تاریخ هماهنگ کند. یا مثلا یک مادر خانه دار احتیاج دارد که روی دیوار آشپزخانه یک تقویم دیواری داشته باشد تا در حین کار تاریخ را چک کند. یا مثلا یک دانشجو یا دانش آموز به تقویم جیبی احتیاج دارد تا همواره آن را به همراه خود داشته باشد و برنامه ریزی های لازم را انجام دهد.

با این اوصاف میبینید که همه افراد جامعه اعم از زن، مرد، پیر، جوان، کارمند، مدیر، دانش آموز و دانشجو روزانه به تقویم احتیاج دارند . پس در کل میتوان نتیجه گرفت تقویم یک وسیله کاربردی است و میتواند یک هدیه تبلیغاتی عالی و هوشمندانه است. از این رو در حال که به پایان سال نزدیک میشویم چاپ لوگو روی تقویم دیواری بهترین انتخاب و تصمیم خواهد بود.

ادامه مطلب
مهم ترین نکات در خرید فلش مموری تبلیغاتی⚡️

هدیه تبلیغاتی چیست؟

اما هدیه تبلیغاتی به هر محصول یا کالایی گفته میشود که به منظور تبلیغات طراحی و تولید شده باشد به طوری که روی آن چاپ لوگو یا برند تجاری اعمال میشود. حال این هدیه میتواند هر چیزی باشد. این هدیه ها میتوانند شامل ماگ، تقویم، سررسید، جاکارتی، جاکلیدی، خودکار و غیره باشد. هدایای تبلیغاتی معمولا توسط کارفرما و صاحبان کسب و کار سفارش داده میشود تا به مشتریان هدیه داده شود.

با این روش علاوه بر تبلیغات باعث انتقال یک حس خوب به مشتری میشود. هدیه تبلیغاتی یکی از آن روش هایی است که سالهاست در همه جای دنیا در حال انجام است و یکی از کاربردی ترین و ارزان ترین روش های تبلیغاتی محسوب میشود. به همین دلیل حتی کسب و کار های نو پا با کمترین هزینه میتوانند از این روش برای تبلیغات استفاده کنند.

چاپ لوگو روی تقویم دیواری ۱۴۰۲

همانطور که گفته شد محصولات زیادی میتوانند به عنوان هدیه تبلیغاتی مورد استفاده قرار بگیرند ولی کار درست آن است که این هدیه بر اساس شرایط و نیاز محصول انتخاب شود. مثلا در حال حاظر که نزدیک به روز های پایانی سال هستیم انتخاب تقویم و چاپ لوگو روی تقویم  یک انتخاب بسیار درست و هوشمندانه است که کارفرما های عزیز میتوانند در این شرایط از آن بهره ببرند.

اما دقت کنید که اگر قصد چاپ لوگو دارید به یکی از معتبر ترین چاپخانه های شهر و محل زندگیتان مراجعه کنید. چرا که کیفیت چاپ و کاغذ مورد استفاده در تولید تقویم در اعتبار شما و کسب و کارتان بسیار موثر است. پس حتما در انتخاب چاپخانه دقت کنید.

چاپخانه تهران

اگر در تهران هستید قطعا میدانید که چاپخانه های بیشماری در حال فعالیت هستند و همین زیاد بودن چاپخانه ها باعث سردرگمی ما برای انتخاب میشود. در واقع ما چاپخانه ای را میخواهیم که علاوه بر کیفیت دستگاه های چاپ و محصولات، از کادر با تجربه، با صداقت و خوش قولی برخوردار باشد. به طوری که سفارشات را در اولین در کمترین زمان به دست مشتریان برساند. پیدا کردن چنین چاپخانه ای قطعا کار سختی خواهد بود ولی ما اینجا هستیم تا یکی از معتبر ترین، با تجربه ترین و خوش قول ترین چاپخانه تهران را به شما عزیزان معرفی کنیم تا بتوانید با خیال راحت اقدام به چاپ و طراحی لوگو روی تقویم دیواری ۱۴۰۱ کنید. پس تا انتها با ما همراه باشید.

ادامه مطلب
چاپ سالنامه اروپایی سال 1401

چاپخانه مجریان

چاپخانه مجریان یکی از بهترین و با سابقه ترین چاپخانه های تهران در تولید و عرضه و چاپ هدایای تبلیغاتی ارزان است. این چاپخانه دارای جدید ترین و بروز ترین دستگاه های چاپ دنیاست. که این چاپخانه با بهره گیری از آن ها میتواند بر روی تمامی اجناس چاپ با کیفتی داشته باشد.

مسئولیت پذیری و مهارت کادر چاپخانه مجریان سبب شده که تمامی سفارشات را در کمترین زمان به دست مشتریان برساند. لازم به ذکر است که بر خلاف دیگر چاپخانه ها، چاپخانه مجریان تا ۲۸ اسفند فعالیت دارد و تمامی سفارشات را به موقع تحویل میدهد. از این رو اگر تا کنون موفق به ثبت سفارش نشده اید اصلا نگران نباشید و همین حالا با شماره موجود در سایت تماس بگیرید و سفارشات خود را ثبت کنید‌

فروشگاه اینترنتی مجریان

اما اگر محل فعالیت شما تهران نیست و نمیتوانید به صورت حضوری مراجعه کنید میتوانید به سایت چاپخانه مجریان مراجعه کرده و محصول مورد نظرتان را از میان تنوع بالای محصولات انتخاب کنید و به صورت عمده سفارش دهید. سپس با شماره تماس موجود در سایت تماس بگیرید و نحوه چاپ لوگو یا برند تبلیغاتی خود را توضیح دهید تا در اولین فرصت سفارشاتتان آماده و ارسال گردد. در صورت تمایل نیز میتوانید اقدام به سفارش و چاپ لوگو روی تقویم کنید تا بیشترین نتیجه را از هدایای تبلیغاتی خود در این روز ها داشته باشید.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *