انواع قطع سررسید|چاپخانه مجریان

چاپ سررسید ۱۴۰۲ به صورت اختصاصی

چاپ سررسید ۱۴۰۲ میتواند یکی از لازم ترین امور جهت تبلیغات و بازاریابی باشد. از این رو باید در این زمینه برنامه ریزی های ویژه ای را در نظر گرفت. شما باید برای کسب و کار و یا برند تان یک کارشناس امور تبلیغاتی و بازاریابی داشته باشید تا بتواند روی این امور نظار کامل داشته باشد. شما به عنوان یک مدیر برند نیز میتوانید عهده دار این وظایف باشید.

یکی از بهترین روش های تبلیغات و بازاریابی همانطور که گفتیم استفاده از سررسید ها است. چاپ سررسید ۱۴۰۰ آن هم از نوع اختصاصی میتواند یکی از بهترین اقدامات در این زمینه باشد.

بهترین زمان جهت سفارش سررسید، از اوایل آبان ماه تا اواخر اسفند میباشد. از این رو بهتر است پیش از آنکه حجم سفارشات چاپخانه ها بالا رود سفارش خود را به ثبت برسانید.

شما میتوانید پیش از ثبت سفارش خود به سایت www.mojrian.net مراجعه کرده و بعد از دیدن نمونه کارها، جهت دریافت مشاوره با کارشناسان فروش این مجموعه تماس گرفته و مشاوره های لازم را نیز در این زمینه دریافت نمایید. بعد از کسب اطلاعات لازم در این زمینه میتوانید با خیال آسوده سفارش خود را به ثبت برسانید.

سررسید اختصاصی ۱۴۰۲

سفارش و چاپ سررسید اختصاصی میتواند یکی از بهترین انتخاب ها در جهت تبلیغات و بازاریابی دائمی با استفاده از سالنامه ها باشد. بدین صورت که سررسید اختصاصی ها را میتواند از نوع کاغذ گرفته تا طراحی لت های آن کاملا سفارشی بوده و در انتخاب تک تک آیتم های آن نقش خواهید داشت.

ادامه مطلب
آفتابگیر تبلیغاتی ماشین یک بیلبرد تبلیغاتی متحرک

بنابراین واضح است که سفارش سررسید اختصاصی بسیار بهتر از سررسید های معمولی است.

در این میان در کنار چاپ سالنامه میتوانید به طراحی و چاپ انواع تقویم های رومیزی یا دیواری نیز فکر کنید و در این باره نسبت به بودجه اختصاصی خودتان و نوع و هدف تبلیغات تصمیم نهایی را بگیرید.

سررسید1400

چاپ سررسید ۱۴۰۲

چاپ سررسید یکی از مراحل مهم این اقدام است. بنابراین باید در انتخاب یک چاپخانه مطمئن و باسابقه نهایت بررسی را داشته باشید. چرا که کیفیت چاپ سررسید ها در نتیجه نهایی تبلیغات روی ذهن استفاده کننده ها و مشتری های سررسید ها تاثیری مستقیم دارد. اگر شما سالنامه ای که طی چند روز برگ برگ شده و دیگر قابل استفاده نباشد را به مخاطبان خود ارائه کنید قطعا در این مسیر تبلیغاتی شکست خورده و برند یا کسب و کار و یا سازمان شما متحمل ضرر و زیان های زیادی خواهد شد.

چاپخانه مجریان با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه چاپ و تبلیغات و بروز نگه داشتن تجهیزات و ماشین آلات خود توانسته است سوابق درخشانی را در زمینه چاپ سالنامه نیز برای خود به ثبت برساند.

از همکاری با برند های کوچک و کسب و کار های نوپا گرفته تا همکاری با برند های معروف و شناخته شده و یا سازمان ها بزرگ!

بنابراین همکاری با مجریان میتواند گزینه مناسبی برای آغاز تبلیغات و امور چاپی برای کسب و کار و یا برند شما باشد.

این نکته را نیز یادآور شویم که چاپخانه مجریان طی سالهای اخیر و بصورت پیاپی توانسته است بالاترین میزان رضایتمندی مشتری را در میان رقبا و همکاران خود داشته باشد.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *