چاپ سررسید پالتویی ۱۴۰۱

چاپ سررسید پالتویی ۱۴۰۱

واحد چاپ سررسید پالتویی  ۱۴۰۱ مجریان  با تجربه دو دهه و کار با نیروهای مجرب و متخصص خود در امر تولید و چاپ سررسید،  و سالنامه و تقویم ۱۴۰۱،  امسال هم از محصولات خود رو نمایی نموده است.

قیمت و کاتالوگ محصولات، چاپ سررسید پالتویی ۱۴۰۱، را در قسمت سررسید سایت مشاهده نمایید.

چاپ سررسید پالتویی ۱۴۰۱ همانطور که از اسمش پیداست طوری طراحی شده که در جیب پالتوی شما جا می شود و میتواند از هر جنسی طراحی شود، و هر مدل لوگو یا آرم مختلف میتوان چاپ یا داغ کوب کرد. و گاهی یک روان نویس یا خودکار ست به همراه است. سررسید پالتویی به دلیل اندازه کوچک و وزن مناسب براحتی می توان آن را حمل کرد و هر زمان که به یاد داشت احتیاج داشتین در دسترس و اختیار شماست.

چاپ سررسید پالتویی ۱۴۰۱ یک امتیاز برای شما عزیزان به شمار می رود. امیدوارم توانسته باشیم با چاپ سررسید پالتویی ۱۴۰۱ یک خدمت هر چند کوچک به شما در عرصه تبلیغات کرده باشیم .

ویژگی های سررسید ۱۴۰۱

چاپ سررسید پالتویی ۱۴۰۱، که به صورت کامل مطابق با سلیقه مشتری وبا ویژگی ها و مشخصات مورد نظر آن طراحی و تولید میشود که شامل انتخاب ابعاد سررسید: سررسید اروپایی، رقعی، وزیری و انتخاب جنس جلد سررسید: چرمی، پارچه ای، چرم ترمو و چاپ پلاک روی جلد سررسید اختصاصی و فرمت مناسب: روز شمار، دو روز شمار، هفته شمار، ماه شمار و رنگ کاغذ: کاغذ تحیر سفید، کاغذ تحریر  کرم ی،  و افزودن صفحات رنگی: ۴ صفحه ی رنگی، ۸ صفحه ی رنگی، ۱۶ صفحه ی رنگی، ۳۲ صفحه ی رنگی، و درج لوگو در صفحات به صورت تک رنگ یا چند رنگ و درج ترام در صفحات و حک لیزر و یا داغ کوب است.

چاپ سررسید پالتویی ۱۴۰۱ یک انتخاب بسیار مناسب برای سال جدید یا همان سال ۱۴۰۱ است،

برنامه ریزی در امور کارهای روزانه از اهمیت ویژه ای در زندگی روزمره افراد برخوردار است، طبق همه پرسی و تحقیقی که از افراد موفق به عمل آمده است استفاده یاد داشت برنامه های روزانه کمک زیادی برای آنها تلقی میشود، چه بسا این دفتر تقویم یا همان چاپ سررسید پالتویی ۱۴۰۱ باشد.

ادامه مطلب
بهترین نوع ماسک تبلیغاتی

مزیت های سررسید جیبی

چاپ سررسید جیبی ۱۴۰۱ یکی از بهترین انتخاب برای افرادی که زمان زیادی  خارج از منزل هستند .

کوچک بودن این نوع سالنامه یکی از دلایل محبوبیت آن بین سفارش دهندگان است .

چون این مدل به راحتی در کیف یا جیب پالتو یا کت و مانتو ی شما جا می شود،

اندازه استاندارد تقویم جیبی یا سررسید جیبی ۱۰× ۱۴سانتی متر است. که خوش دست ترین و مناسب ترین نوع برای انتخاب شما می باشد.

سررسید جیبی ۱۴۰۱ یا همان تقویم جیبی که می توان آن را نت هم نامید، یکی دیگر از ویژگی های آن مناسب بودن قیمت آن نسبت به سررسید های دیگر است.

طبق تحقیقات و گزارشاتی ک در طی سال های گذشته از افراد سر شناس و موفق شده است، با توجه به موارد ذکر شده ی بالا نوشتن برنامه ریزی های روزانه زندگی و نوشتن اهداف روزانه، هفتگی، ماهانه، و سالانه کمک زیادی به آنها کرده است، و از آنجا که به همراه داشتن یک دفترچه یادداشت که تقویم هم در آن درج شده باشد نیاز اساسی این افراد است چه بسا دفترچه یا تقویم همراه همان سررسید جیبی است. که ما سال ها است که در تلاش هستیم که نمونه های بهتر و متنوع تری از آن را به شما ارائه دهیم.

چاپ سررسید پالتویی ۱۴۰۱ میتواند یک هدیه بسیار مناسب برای دانش آموزان و دانشجویان باشد، و همچنین تبلیغ بسیار خوبی برای برند و کار شما است از آن جهت که این سررسید به مدت یک سال همراه هر فرد است، این خود نوعی باز خورد تبلیغاتی محسوب میشود

تفاوت چاپ سررسید پالتویی ۱۴۰۱ با سررسید های دیگر ۱۴۰۱

چاپ سررسید پالتویی ۱۴۰۱ معمولا در ابعاد ۱۰ × ۱۷ یا ۱۱.۵ × ۲۰.۵ سانتی متر تولید میشود، ابعاد بزرگ این سالنامه نسبت به سررسید جیبی باعث می شود تا بتوانیم یادداشت یا اطلاعات بیشتری را درآن بگنجانیم . و همینطور مشتری ها میتوانند فضای بیشتری را برای برنامه ریزی روزانه ی داشته باشند.

ادامه مطلب
آشنایی کامل با اصول طراحی لوگو تایپ + مزایا و معایب

سررسید جیبی قابل حمل از مدل خودکار همراه میتواند همراه خوبی برای شما دوست عزیزی که بسیار منظم و برنامه ریزی در هر زمان و مکانی برای شما حائز اهمیت است بی شک بهترین انتخاب است.

سررسید پالتویی در مقایسه با سررسید های خشتی  بسیار کوچک تر است . و این بهترین و بارز ترین  مزیت این نوع سررسید است از آن جهت که از لحاظ هزینه هم قابل تامل تر است، و محتوای سررسید جیبی با سررسید های خشتی تفاوتی ندارد .

چاپخانه مجریان

اگر به دنبال یک چاپخانه با سابقه کار بالا هستین برای چاپ سررسید پالتویی ۱۴۰۱، به شما چاپخانه ی مجریان را پیشنهاد میکنم با سابقه ی بیش از دو دهه و ارائه خدمات تبلیغاتی بی نقص مطابق با متد و کار کرد روز و همچنین نیروهای با سابقه و متخصص که همواره پاسخ گو و مشاور شما عزیزان در زمینه های چاپ هر گونه سررسید پالتویی ۱۴۰۱ یا سررسید جیبی ۱۴۰۱ یا هر گونه تبلیغات  دیگر بر روی شی مورد نظر شما آماده هستند.

برای سفارش و دیدن نمونه کار های این مجموعه و مقایسه ی انواع سررسید های تبلیغاتی با یک دیگر و تنوع زیاد سررسید ها شما برای انتخاب گزینه های زیادی را دارید و با خیال راحت از کیفیت سررسید ها میتوانید به چاپخانه و شرکت تبلیغاتی مجریان اعتماد کنید و به سایت این مجموعه عظیم مراجعه نمایید .

در این عرصه رقابت زیادی بین شرکت های مختلف به چشم میخورد که اعتبار شرکت مجریان به اعتماد و رضایت مشتریان این مجموعه است. با یک مقایسه ی ساده میتوان به این مهم پی برد. این مجموعه با تنوع بالا در امر تبلیغات برای هر نوع سلیقه و کار و محصول و شغل و میزان توان در هزینه کردن شما مناسب است .

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *