چاپ سررسید سفارشی سال 1401

چاپ سررسید سفارشی سال ۱۴۰۱

همه ساله شاهد این هستیم که وقتی به پایان سال جاری نزدیک میشویم، سررسید های سال آینده تولید میشوند. امسال هم به رسم هر سال، چاپ سررسید سفارشی سال ۱۴۰۱ آغاز شده است. از این رو شرکت ها و موسسات مختلف در حال اقدام به سفارش سررسید های جدید هستند تا این محصولات را با قیمتی ارزان تر و در زمانی کمتر دریافت کنند. در واقع روز های پایانی سال چاپخانه ها به شدت شلوغ هستند و اکثرا نمیتوانند سفارشات را به موقع تحویل دهند.

پس یک کار فرمای کاربلد در ماه های آذر و دی اقدام به ثبت سفارش میکند. بنابراین اگر شما صاحب یک بیزینس هستید و قصد سفارش چاپ سررسید سفارشی سال ۱۴۰۱ را دارید بهتر است در همین روز ها اقدام نمایید‌.

چاپ سررسید سفارشی ۱۴۰۱

سال هاست که در کشور عزیزمان ایران رسم است که قبل از شروع سال جدید، تقویم ها و سررسید های سال آینده تولید و به فروش برسند. همه ما هم همیشه منتظر هستیم تقویم جدید به دستمان برسد تا ساعت تحویل سال، تعطیلات مختلف و مناسبت ها را در سال آینده مشاهده کنیم. امسال هم به رسم هر سال چاپخانه ها شروع به چاپ سررسید سفارشی سال ۱۴۰۱ کرده اند. اگر چه تا پایان سال چند ماه باقی مانده است، ولی از آنجایی که در روز های پایانی، سفارشات زیاد میشوند میتوان گفت بهترین زمان برای ثبت سفارش در ماه های آذر و دی است.

چاپخانه مجریان

چاپخانه مجریان یکی از با سابقه ترین چاپخانه ها در تولید و عرضه هدایای تبلیغاتی از جمله سررسید هاست. این چاپخانه از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را شروع کرده است و یکی از بهترین چاپخانه ها در تولید سالنامه با کیفیت است. جالب است بدانید چاپخانه مجریان از ماه آذر تا ۲۸ اسفند سفارشات را میپذیرد و به موقع تحویل میدهد. همچنین این مجموعه میتواند سررسید های سفارشی شما را کاملا به صورت اختصاصی طراحی و تولید کند. از این رو اگر قصد سفارش چاپ سررسید سفارشی سال ۱۴۰۱ را دارید، چاپخانه مجریان بهترین انتخاب خواهد بود.

ادامه مطلب
سیر تا پیاز کاربرد هوش مصنوعی در صنعت چاپ ! + فواید آن

در کل مجریان در سه حوضه فعالیت دارد: فعالیت اول این حوضه مربوط به چاپخانه بوده به طوری این مجموعه دارای مجهز ترین ابزار آلات روز دنیاست.

فعالیت دوم این حوضه مربوط به آژانس تبلیغاتی است به طوری مجریان دارای یک مجموعه خلاق در طراحی لوگو و ایده پردازی است.

و سوم مجریان وب است که دارای سابقه طولانی معادل ۱۸ سال است.  از این رو این مجموعه دارای سابقه طولانی فعالیت در حوضله های مختلف است و مشتریان میتوانند با خیال راحت اقدام به همکاری نماییند.

چاپخانه تهران

اگر به دنبال با سابقه ترین چاپخانه تهران هستید ما اینجا هستیم که چاپخانه مجریان را به شما معرفی کنیم. این چاپخانه دارای بهترین و بروز ترین ابزار آلات جهت تولید سررسید های با کیفیت است. همچنین این مجموعه دارای یک تیم حرفه ای بازایابی جهت مشاوره و ثبت سفارشات است. سایت فروشگاهی مجریان دارای انواع هدایتی تبلیغاتی است که تمامی بیزینس ها میتوانند این محصولات را به صورت اختصاصی و عمده با نازل ترین قیمت ها سفارش دهند. همچنین این چاپخانه از همین روز ها، چاپ سررسید سفارشی سال ۱۴۰۱ را میپذیرد. پس اگر مایل به ثبت سفارشات خود هستید میتوانید با شماره تلفن موجود در سایت تماس بگیرد و از تیم حرفه ای این مجموعه مشاوره بگیرید و در نهایت سفارشات خود را ثبت کنید.

هدایای تبلیغاتی

همه شرکت ها و برند های مختلف دنیا برای دیده شدن نیاز به تبلیغات دارند. در واقع دنیای امروز ما دنیای رقابت هاست و پیشرفت بدون تبلیغات امکان پذیر نخواهد بود. به همین دلیل سالانه کمپانی های مختلف دنیا هزینه بسیار زیادی را خرج تبلیغات میکنند تا در این رقابت پیروز میدان شوند‌. در ایران هم روش های مختلفی برای تبلیغات وجود دارد که یکی از مهم ترین و ارزان ترین روش های تبلیغ استفاده از هدایای تبلیغاتی است.

ادامه مطلب
سیر تا پیاز کاربرد هوش مصنوعی در صنعت چاپ ! + فواید آن

به همین دلیل بیزینس های مختلف همواره اقدام به خرید هدایای تبلیغاتی میکنند. یکی از بهترین و پر طرفدار ترین این هدایا، سررسید ها هستند که عموما کارفرما ها اقدام به سفارش سررسید اختصاصی مینمایند. سررسید اختصاصی به این معنا است که؛ سررسید مورد نظر کاملا به صورت اختصاصی برای یک بیزنس خاص طراحی شده است به گونه ای که لوگو یا آرم شرکت مورد نظر روی جلد آن حک شده است و در صفحات داخلی آن به توضیح مختصری درباره‌ی رزومه بیزینس مورد نظر پرداخته شده است.

سررسید ۱۴۰۲

همانطور که گفته شد سررسید ها از پر طرفدار ترین هدایای تبلیغاتی هستند که کارفرما ها به صورت اختصاصی این محصول را سفارش میدهند. اما در این روز های پایانی سال یکی از هوشمندانه ترین کار ها برای سفارش سررسید ۱۴۰۲ آن است که این محصول را به چاپخانه ها سفارش بدهند. در واقع یک کارفرما هوشمند با این کار میتواند با یک تیر دو نشان بزند: اول اینکه سررسید مورد نظر به طور کاملا اختصاصی برای بیزینس مربوطه تولید میشود و کاملا جنبه تبلیغاتی خواهد داشت. دوما تولید سررسید در چاپخانه بسیار ارزان و قیمت مناسب و بصرفه خواهد بود.

انواع سررسید

سررسید ها دارای انواع مختلفی اعم از: سررسید اختصاصی، سررسید رقعی، سررسید وزیری، سررسید اروپایی، سررسید مدیریتی، سررسید پالتویی، سررسید جیبی، سررسید رومیزی، سررسید دیواری، سررسید کلاسوری و غیره است.

همچنین سررسید ها در مدل ها، رنگ ها و جنس های گوناگون قابل سفارش هستند. تنوع بالای سررسید ها این امکان را به مشتریان میدهد تا به آسانی و بر اساس نیاز و بودجه خود خرید کنند. پس لازم به ذکر است که چاپ سررسید سفارشی سال ۱۴۰۱ در مدل های مختلف قابل سفارش خواهد بود‌.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *