چاپ سررسید اروپایی1401،قیمتسررسید اروپایی

چاپ سررسید اروپایی۱۴۰۱

چاپ سررسید اروپایی۱۴۰۱ اولین بار در قاره اروپا انجام شد به همین دلیل آن را سالنامه اروپایی نامیده اند .در سال های اخیر به دلیل طرح منحصربه فرد این نوع سالنامه مورد استقبال اکثر چاپخانه های ایرانی قرار گرفته است و با تبدیل میلادی به شمسی تولید خود در از عرضه سررسید به بازار کرد.
سررسید به دفترچه یاداشتی گفته میشود که تمام صفحات آن از تاریخ داشته و میتوان آن را برای تبلیغات استفاده کرد.
سررسید اروپایی اولین بار در ابعاد ۲۲*۱۲ ساخته می شود. این سالنامه به دلیل خوش دست بودن و قیمت مناسب خود مورد استقبال طرفدارانش گرفت

صحافی سالنامه اروپایی

سررسید اروپایی رو می توان با انواع روش های ته درخت، فنری،چسبی، و کلاسوری صحافی کرد.
اخیرا سازندگان سررسید. صحافی نه درخت را برای ارائه محصولات خود انتخاب می کنند. در این روش کاغذ ها را دسته های ۱۶برگی در کنار هم دوخته می شوند و همچنین برای محکم شدن برگه ها از چسب نیز استفاده می شود.

تولید کننده سررسید اروپایی:

معمولا در چاپ سررسید اروپایی، از ورقه کرم استفاده می کند که این امر باعث زیبایی دو چندان سالنامه می شود. هممچنین اکثر سازندگان ، از بدرقه های فانتزی و خاص در صحافی این سررسید استفاده می کنند و سعی دارند حدالقدر، جلد سالنامه را بدرقه چاپ سررسید اروپایی۱۴۰۱را ،ست کنند. مثال در تولید سالنامه چرمی، بدرقه از طرح چرم و به رنگ های قهویی ای انتخاب می شود تا به محض باز کردن سررسید، یک توازن رنگی در جلد و داخل سررسید ۱۴۰۲ به چشم بخورد. همچین یکی از موارد دیگری که باعث تمایز سررسید اروپایی از دیگر مدل ها شده، بکار بردن کش در جلد ایت نوع سالنامه ها می باشد که ضمن کاربردی بودن ، زیبایی خاصی هم به سررسید اروپایی می دهد.

ادامه مطلب
چاپ افست بهتر است یا چاپ دیجیتال؟

در طراحی سررسید، صفحات داخلی طبق ثبت تاریخ، چهار نوع است:

روزانه

در هر صفحه این سالنامه (سررسید) ، تاریخ یک روز از سال نوشته میشود.

روز شمار

در صفحاتی جداگانه، تمام روز ها چاپ شده به غیر از روز های پنجشنبه و جمعه که هر دو در یک صفحه قرار میگیرند. برای اکثر مشاغل این نوع طراحی مناسب است به این علت که در روز های جمعه بیشتر افراد تعطیل هستند و نیازی به یاداشت برداری در این روز نمیباشد.

دو روز شمار

در این نوع طراحی، هر صفحه مخصوص دو روز در هفته بوده و برای مشاغلی که یادداشت برداری کمی در طی روز دارند، مناسب است.

هفتگی

در این مدل سالنامه، تمام روز های هفته در دو صفحه روبرو یکدیگر ثبت میشود.

انواع سررسید اروپایی از نظر جنس جلد
. سالنامه اروپایی سلفون
. سالنامه اروپایی چرمی
. سالناممه اروپایی ترمو
. سالنامه اروپایی گالینگور و ….

چرا چاپ سررسید اروپایی۱۴۰۱در بازار مورد توجه قرار گرفته است:

قطع مناسب سررسید اروپایی موجب خوش دستی و شیک بودن سالنامه در بین سالنامه ها شده است.
سررسید اروپایی به جهت جمع و جور بوددن فضای کمی را اشغال می کند.
در عین جمع و جور بودن سالنامه اروپایی فضای کافی برای یاداشت برداری دارد.
استفاده ار متریال های جدید و زیبا و قطع جدید سررسید اروپایی موجب استقبال بیشتر شده است.
قیمت سالنامه اروپایی نسبت به سایر قطع ها، خصوصیات در سالنامه اختصاصی ۱۴۰۱ بسیار مناسب تر است.

سررسید بعد از اروپا در چاپخانه های تهران مورد توجه قرار گرفت.که تونستند از میلادی به شمسی از خود عرضه کنند و بهترین متریال و طراحی های خاص و شیک اراعه بدهند.

ویژگی های چاپ سررسید اروپایی۱۴۰۱

چاپ سررسید اروپایی۱۴۰۱ واحد سالنامه برگ دارای ویژگی های خاص خود می باشد.محصولات امسال نیز مانند سال های گذشته از متریال های مرغوب و با کیفیت تهیه شده و متناسب با سلیقه های مختلف طراحی و تولید شده اند . جلد چاپ سررسید اروپایی۱۴۰۱ این مجموعه اکثر از چرم مصنوعی می باشد و در کاغذ هاای داخل آن از رنگ سفید و کرم (بنا به خواست مشتری) استفاده شده است.

ادامه مطلب
چاپ آرم روی سررسید تبلیغاتی

تقویم هجری قمری

با فتح ایران توسط اعراب تقویم هجری قمری اعمال شد . برای سال ها تقویم رسمی کشور، تقویم عربی_اسلامی بود که ماه های عربی داشت داشت و امدا آن هجری پیغمبر اسلامی از مکه به مدینه بود.

تقویم خورشید جلالی

حدود ۴۰۰ سال بعد از فتح ایران به وسیله اعراب، جلال الدین ملکشاه سلجوقی به قدرت رسید و در زمان وی ایران به بزرگ ترین اندازه خوش بعد از اسلام رسید . ملکشاه از افراد کا آمد و لایقی نثل خواجه نظام المللک طوسی و عمر خیام در پیش برد مسائل استفاده می کرد .
در تایخ ۳رمضان ۴۷۱ هجری قمری، زیر نظر مجمعین و ریاضیدان های مجرب اصفهان، تقویم جلالی در ایران تنظیم شد که مبدا آن نیز ۹ محرم ۴۷۱ هجری قمری قردادی می باشد.این تقویم خورشیدی و با ماه های فارسی بوده است.

تقویم هجری خورشید

بعد از گذشت حدودا ۹۰۰ سال از اولین تدوین تقویم جلالی، با تصویب مجلس شورای ملی در ۱۱ فروردین۱۳۰۴، گاه شماری هجری خورشیدی تغییراتی کرد . (به عنوان مثال تعداد روز های هر ماه از حالت نا منظم داشتن ۲۹ الی ۳۲ روز در آمد) و این ویرایش به عنوان تقویم رسمی کشور اعلام شد و تا به امروز در ایران استفاده می شود .

شما دوستان عزیزز میتوانید در صورت داشتن هر گونه سوال در مورد چاپ سررسید اروپایی  با کارشناسان ما در بخش فروش تماس گرفته و سوالات خود را مطرح کنید.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *