چاپ سالنامه جیبی 1401

چاپ سالنامه جیبی ۱۴۰۱

مقدمه: اکنون داریم به روز های پایانی سال نزدیک میشویم و سفارشات مربوط به چاپ سالنامه جیبی ۱۴۰۱ بسیار زیاد شده است. کمپانی ها و موسسات مختلف برای سال آینده برنامه ریزی کرده اند و روند کاری خود را مشخص کرده اند‌. تمامی بیزینس ها برای تبلیغ و معرفی خود اقدام به چاپ سالنامه جیبی ۱۴۰۱ کرده اند و چاپخانه ها بسیار پر شور تر ار همیشه در حال فعالیت هستند. علاوه بر سررسید ۱۴۰۱ محصولات مختلف دیگری نیز توسط کسب و کار ها به عنوان هدیه تبلیغاتی انتخاب شده اند و در دست چاپ هستند.

اگر چه حدود ۴۵ روز تا عید باقی مانده است ولی برای نماندن در صف چاپ اکثر بیزینس ها سفارشات خود را ثبت کرده اند و البته کار بسیار هوشمندانه ای انجام داده اند‌. علت این فعالیت ها و تلاش ها بسیار ساده است و ما در این مقاله تمام جزئیات مربوط به چاپ سالنامه جیبی ۱۴۰۱ را شرح خواهیم داده ایم و به طور مفصل به معرفی هدایای تبلیغاتی میپردازیم پس اگر مایل هستید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

هدیه تبلیغاتی

همانطور که احتمالا میدانید همه کسب و کار ها و بیزینس ها برای دیده شدن نیاز به تبلیغات دارند آنقدر که حتی بزرگ ترین و مشهور ترین برند های دنیا چون ورساچه، ویکتوریا سکرت و حتی نایک و آدیداس همچنان در حال گسترش تبلیغات خود هستند و سالانه میلیون ها دلار خرج تبلیغات میکنند. در واقع در دنیای پر از رقابت امروز هیچ کسب و کاری بدون تبلیغات دیده نمیشود و پیشرفت نمیکند‌.

از این رو لازم است برای دیده شدن سریعا دست به اقدام زد. شاید کسب و کارهای کوچک و کمپانی های نو پا توانایی پرداخت میلیون ها دلار هزینه را نداشته باشند ولی میتوانند از قدم های کوچکی چون هدیه های تبلیغاتی استفاده کنند. هدیه تبلیغاتی جز ساده ترین و در عین حال پر بازده ترین روش های تبلیغاتی است که میتوان با یک هزینه اندک پیشرفت چشم گیری در تبلیغات برند خود ایجاد کرد. حتی همه کمپانی های معروف دنیا در کنار تبلیغات مختلف خود همواره هدیه تبلیغاتی را به عنوان پایه ثابت تبلیغات نگه میدارند تا از بازدهی آن بی بهره نمانند. بنابراین چاپ سالنامه جیبی ۱۴۰۱ یک روش هوشمندانه تبلیغاتی است که یک کارآفرین کاربلد حتما از آن استفاده میکند.

ادامه مطلب
بهترین شرکت غرفه سازی نمایشگاه

چاپ سالنامه جیبی ۱۴۰۱

سالنامه جیبی یکی از آن وسایلی است که همه افراد جامعه اعم از زن و مرد و پیر و جوان و کودک به آن احتیاج دارند و برای برنامه ریزی های روزانه خود از آن استفاده میکنند. از این رو تولید محصول کاربردی چون سالنامه جیبی میتواند بسیار پرفروش باشد.

حال تصور کنید اگر روی این محصول پرفروش لوگو یا آرم یک برند حک شود و حتی رزومه کاری آن برند در صفحات این سالنامه نوشته شود، چقدر میتواند در معرفی و گسترش نام آن برند موثر باشد! بله دقیقا به همین دلیل است که همه ساله در روز های پایانی سال کسب و کار های مختلفی اقدام به چاپ سالنامه سفارشی میکنند تا به پیشرفت کار خود کمک کنند.

سررسید پالتویی

علاوه بر چاپ سالنامه جیبی ۱۴۰۱ محصولات بسیار زیادی دیگری به این منظور طراحی و تولید میشوند. محصولاتی چون سررسید پالتویی، ماگ، خودکار، جاکلیدی، جاکارتی و غیره میتوانند کاندیدی باشند برای هدیه تبلیغاتی که هر کارآفرین بسته به بودجه و تشخیص خود یک کدام از آن ها را انتخاب و سفارش میدهد. برای انتخاب محصول شما باید نیاز مشتری خود را تشخیص دهید و با هدیه دادن محصول مورد نظر گام بزرگی در معرفی کسب و کار خود داشته باشید. پس قبل از سفارش به خوبی فکر و تحقیق کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

سفارش چاپ سالنامه جیبی ۱۴۰۱

حال لازم است کسب و کار های مختلف قبل از رسیدن به روز های پایانی سال دست به اقدام بزنند و سفارشات خود را ثبت کنند. چرا که ممکن است اگر دیر اقدام کنند سفارشات به موقع حاظر نشوند. به همین دلیل است که چاپخانه ها معمولا تاکید میکنند که سفارشات خود را به روزهای پایانی سال موکول نکنید و هر چه زودتر برای چاپ سالنامه جیبی ۱۴۰۱ اقدام کنید.

ادامه مطلب
مزیتهای چاپ لوگو روی فلاسک تبلیغاتی

چاپخانه مجریان

چاپخانه مجریان یکی از با سابقه ترین چاپخانه ها در تولید محصولات تبلیغاتی است. این چاپخانه دارای تنوع بالایی از محصولات است که کسب و کار های مختلف میتوانند بسته به نیاز خود یک کدام از آن ها را سفارش دهند. اما خبر خوب اینکه چاپخانه مجریان تا لحظات پایانی سال یعنی ۲۸ اسفند سفارشات شما را میپذیرد و به موقع تحویل میدهد. پس اگر تا حالا ثبت سفارش انجام نداده اید اصلا نگران نباشید شما میتوانید محصول مورد نظر خود را از سایت فروشگاهی چاپخانه مجریان انتخاب کرده و سفارش دهید و در اسرع وقت تحویل بگیرید.

سررسید ۱۴۰۲

در کل سررسید یک وسیله کاربردی است که دارای ۳۶۵ صفحه معادل ۳۶۵ روز از سال است که در آن تمامی مراسمات و رویداد ها و حوادث تاریخی، سیاسی و اقتصادی ثبت شده است. به همین دلی میتوان تمام برنامه ریزی های خود را در آن نوشت و برای تمام روز های سال یادداشت نوشت تا کار و برنامه خود را فراموش نکنیم.

همچنین در سررسید ها روز و ساعت دقیق تحویل سال نوشته شده است و همین موضوع هیجان انگیز سبب میشود افراد برای خرید سالنامه یا سررسید اقدام نمایند. تمامی محصولات موجود در سایت فروشگاهی مجریان با قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالا با متریال درجه یک هستند پس همه کسب و کارها با هر بودجه ای میتوانند برای خرید هدایای تبلیغاتی مورد نظر خود اقدام نمایند‌.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *