چاپ زونکن تبلیغاتی|چاپخانه مجریان

راهنمای مراحل چاپ تبلیغات برروی زونکن + مزایا

چاپ زونکن تبلیغاتی چه شرایطی دارد؟ کاربردهای زونکن برای تبلیغات چیست؟ استفاده از زونکن تبلیغاتی چه مزایایی دارد؟ زونکن بیشتر برای تبلیغات چه مشاغلی استفاده می‌شود؟ تفاوت زونکن با دیگر محصولات تبلیغاتی چیست؟ اگر به فکر تبلیغات کسب و کار خود از طریق چاپ لوگوی خود روی محصولات تبلیغاتی مختلفی هستید و زونکن انتخاب شما است، قطعا سوالات زیادی دارید که در این مطلب به آ‌ن‌ها پاسخ داده خواهد شد. در این مطلب از مجریان قصد توضیح در مورد نحوه چاپ زونکن تبلیغاتی + مزایا آن را داریم. اگر متقاضی سفارش این محصول هستید، با ما همراه باشید.

چاپ زونکن ، یکی از روش‌های جدید تبلیغات

چاپ زونکن تبلیغاتی، یکی از روش‌های جدید تبلیغات روی محصولات مختلف است. چاپ لوگو یا اسم برند روی محصولات مختلف یک روش نسبتا قدیمی تبلیغات است. در گذشته شرکت‌ها، کسب و کارها یا برندهای معروف برای معرفی هر چه بهتر خود به مشتریان از چاپ سررسید، تقویم، جاکلیدی و موارد مشابه دیگر استفاده می‌کردند که بعضی از آن‌ها واقعا کاربردی نبودند و نام برند را در ذهن مشتری ثبت نمی‌کردند. امروزه اما این کار تفاوت زیادی با قبل پیدا کرده و یکی از مهم‌ترین آن‌ها، تنوع محصولاتی است که چاپ اسم یا لوگوی برند روی آن‌ها انجام می‌شود. برای مثال زونکن‌ها یکی از محصولاتی هستند که امروزه برای تبلیغات استفاده می‌شوند و البته که جز کاربردی‌ترین محصولات برای تبلیغ نیز می‌باشند.

 

 

مزایای چاپ زونکن به منظور تبلیغات

قبل از صحبت در مورد مزایای چاپ زونکن به منظور تبلیغات نیاز است که با خود این محصول آشنا باشید. زونکن یکی از محصولات کاربردی است که بیشتر در شرکت‌ها و اداره جات استفاده می‌شود اما مصرف خانگی هم دارد. زونکن یک پوشه یا کلاسور بزرگ و ضخیم است که امکان گذاشتن مدارک، دفاتر، پوشه‌ها و هر سند کاغذی دیگری در آن وجود دارد. زونکن در انواع، اندازه‌ها، رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی تولید می‌شود و به دلیل کاربرد زیاد آن در اداره جات و سازمان‌های مختلف یکی از بهترین محصولاتی است که می‌توان برای چاپ از آن‌ استفاده کرد و تبلیغ خود را با کمک آن انجام داد.

۱. کاربردی بودن

از مزایای چاپ زونکن به منظور تبلیغات می‌توان به موضوع گفته شده یا کاربردی بودن آن اشاره کرد. در اداره جات کاغذها و مدارک به مقدار زیاد استفاده می‌شوند و این مدارک باید نظم درست و مشخصی داشته باشند تا در زمان نیاز امکان استفاده از آن‌ها وجود داشته باشد. این نظم با کمک زونکن به سادگی برقرار می‌شود، بنابراین هر اداره تعداد زیادی از این محصول را دارد. همین مسئله زونکن را به کالایی خوب برای تبلیغات تبدیل کرده است. با چاپ لوگو یا اسم برند خود روی زونکن و استفاده از آن به عنوان هدایای تبلیغاتی و ارائه آنها به یه مجموعه می‌توان نام برند خود را همیشه در معرض نمایش افرادی که به آن مجموعه می‌روند، قرار داد.

۲. ماندگاری

برخلاف بسیاری از محصولات تبلیغاتی که طول عمر نسبتا زیادی ندارند، زونکن‌ها از جنس مقواهای ضخیم تولید می‌شوند که این موضوع باعث ماندگاری بالای آن‌ها می‌شود. زونکن‌ها سال‌ها عمر می‌کنند و تا زمانی که قابل استفاده باشند، نام برندی که تبلیغات خود را با کمک زونکن انجام داده نیز دائما مشاهده شده و در خاطر می‌ماند.

ادامه مطلب
چاپخانه تهران برای چاپ سررسید اختصاصی

۳. تنوع مصرف

تنوع مصرف و کاربرد زونکن‌ها از دیگر مزایای چاپ زونکن تبلیغاتی است. علی‌رغم اینکه اصلی‌ترین کاربرد این وسیله نگهداری کاغذ با کمک گیره‌های مخصوص آن است اما انواع پوشه و مدارک کاغذی دیگر هم در آن قابل نگهداری هستند، بنابراین محدودیتی در استفاده از آن وجود ندارد.

۴. تبلیغی هوشمندانه

یکی دیگر از مزایای استفاده از زونکن تبلیغاتی، هوشمندانه بودن این شیوه تبلیغ است. گاهی‌اوقات محصول یا خدمت در یک کسب و کار به گونه‌ای است که برای معرفی هر چه بهتر آن نیاز به ارائه تعداد زیادی برگه، کاغذ و بروشور به مشتریان خود دارد. گاهی ممکن است مشتری یکی از این برگه‌ها را گم کرده و آشنایی با کسب و کار به درستی انجام نشود. در چنین شرایطی استفاده از زونکن علاوه بر راحتی ارائه توضیحات محصول به مشتریان، تبلیغی هوشمندانه هم خواهد بود. در واقع به جای ارائه چندین کاغذ و بروشور صرفا یک زونکن به مشتری ارائه می‌شود تا در فرصت مناسب اقدام به مطالعه آن‌ها کند و مشکلی برای نگهداری یا جابجایی آن‌ها نداشته باشد.

 

 

مراحل چاپ زونکن 

برای چاپ زونکن تبلیغاتی مراحلی که طی می‌شود در بیشتر مجموعه‌ها یکسان هستند. به عبارت دیگر مراحل چاپ زونکن تبلیغاتی در اکثر مجموعه‌هایی که کار تبلیغات و چاپ لوگوی برند روی وسایل را انجام می‌دهند مشابه است و بسته به سیاست‌های مجموعه ممکن است چند مرحله فرعی به مراحل اصلی این کار اضافه شود. مراحل اصلی چاپ زونکن‌های تبلیغاتی به شرح زیر هستند.

۱. صحبت با مشتری

صحبت با مشتری اولین مرحله برای چاپ زونکن‌های تبلیغاتی است. طبیعتا تا زمانی که نیاز مشتری و درخواست او به طور واضح مشخص نباشد، امکان چاپ زونکن وجود ندارد. علاوه بر نیاز و آشنایی با طرح مورد نظر مشتری در این مرحله باید مواردی مانند نوع زونکن، کیفیت و اندازه آن هم با مشتری هماهنگ شود. در صورت عدم انجام هماهنگی، مسئولیت نارضایتی مشتری از زونکن‌های تولید شده با مجموعه‌ است. نشان دادن چند نمونه کار آماده به مشتری برای آشنایی بهتر با انواع زونکن، به سفارش بهتر و راحت‌تر کمک زیادی می‌کند. این مرحله مهم‌ترین مرحله چاپ زونکن هم هست و نتایج و سرعت دیگر مراحل به آن بستگی دارد.

۲. آماده‌سازی طرح اولیه و گرفتن تایید از مشتری

دومین مرحله از چاپ زونکن تبلیغاتی، آماده‌سازی طرح اولیه و گرفتن تایید از مشتری است. در این مرحله طرح مشتری ابتدا در سیستم اجرا شده و به تایید او می‌رسد، سپس طرح روی یک زونکن مطابق با سفارش مشتری پیاده شده و مجددا تایید او گرفته می‌شود. در صورتی که مشتری در هر دو مرحله زونکن را تایید کرد، زونکن‌ها برای چاپ در تیراژ بالا آماده می‌شوند.

۳. چاپ و تحویل به مشتری

آخرین مرحله از چاپ زونکن‌های تبلیغاتی، چاپ و تحویل به مشتری است. در صورتی که دو مرحله قبلی به درستی طی شده باشند، این مرحله زمان چندان زیادی نخواهد برد.

 

 

 

گزینه‌های مختلف برای چاپ زونکن تبلیغاتی

همان‌طور که گفته شد در اولین مرحله از چاپ زونکن برای تبلیغات وضعیت سفارش با مشتری هماهنگ شده و نوع درخواست او به طور دقیق مشخص می‌شوند. در این مرحله مشتری باید به نکات مختلفی توجه داشته باشد. یکی از نکات مهم در چاپ زونکن تبلیغاتی، دقت به گزینه‌های مختلف برای چاپ زونکن تبلیغاتی است. اولین مورد از گزینه‌های چاپ زونکن، مشخص کردن نوع قفل آن است. قفل زونکن در دو مدل ۲ تایی و ۴ تایی و در انواع مختلف ایرانی و خارجی وجود دارد که هر کدام از آن‌ها کیفیت متفاوتی دارند. برای استفاده از این محصول برای تبلیغات بهتر است نوع قفل مرغوب‌تر را انتخاب کرد تا طول عمر بیشتری داشته باشد. همچنین سایز زونکن هم موضوع مهمی است که مشتری باید در زمان سفارش به آن دقت داشته باشد. هر سایز زونکن برای نگهداری اندازه مشخصی از کاغذ و مدارک چه از نظر گنجایش و چه از نظر ابعاد مناسب است، بنابراین اگر به دنبال محصولی خاص با کاربری مشخص هستید به این موضوع هم توجه داشته باشید.

ادامه مطلب
تفاوت مشاور تبلیغاتی و بازاریاب

 

 

 

هزینه چاپ زونکن تبلیغاتی

هزینه چاپ زونکن تبلیغاتی هم مانند دیگر محصولاتی که برای تبلیغات استفاده می‌شوند، به مسائل مختلفی بستگی دارد. نوع زونکن از نظر جنس جلد و سختی آن، نوع قفل از نظر کیفیت، سایز و ضخامت جلد زونکن و ابعاد زونکن از مواردی هستند که هزینه چاپ زونکن تبلیغاتی به آن‌ها بستگی دارد. به علاوه مسائلی مانند تعداد زونکن درخواستی مشتری نیز در قیمت این محصول موثر است. طبیعتا هزینه با خرید تعداد بالاتر کمتر می‌شود تا فشار زیادی به مشتری وارد نشود. همچنین نوع طرحی که برای چاپ روی زونکن استفاده می‌شود هم در هزینه چاپ این محصول تاثیرگذار است. هر چقدر طرح پیچیده‌تر باشد و برای کشیدن آن نیاز به جوهر و رنگ بیشتری باشد، قیمت نهایی زونکن هم افزایش پیدا می‌کند. نوسانات بازار ارز و قیمت مواد اولیه تولید زونکن از دیگر مواردی است که هزینه چاپ زونکن تبلیغاتی به آن بستگی دارد.

 

 

 

نتیجه‌گیری 

چاپ زونکن تبلیغاتی یکی از جدیدترین روش‌هایی است که امروزه برای تبلیغ از طریق محصولات انجام می‌شود. این محصول بسیار کاربردی است بنابراین استفاده از آن برای تبلیغات هم کاربردهای زیادی دارد و با ارائه آن به مشتریان، به خوبی آن‌ها را جذب می‌کند. این محصول تبلیغاتی در مجموعه‌های مختلف با قیمت‌ها، شرایط و کیفیت‌های مختلفی چاپ می‌شود اما در مجموعه مجریان بهترین کیفیت زونکن تبلیغاتی با مناسب‌ترین قیمت برای مشتریان عرضه می‌شود. برای آشنایی با نحوه سفارش از مجموعه ما و مشاهده سایر خدمات و طراحی و چاپ سررسید اختصاصی و یا تهیه هدایای تبلیغاتی نظیر: ماسک سه بعدی ، سررسید، ست رومیزی تبلیغاتی، پاوربانک، فلش مموری، ست مدیریتی چرم  و محصولاتی دیگر که برای تبلیغ می‌توان از آن استفاده کرد، کافی است به سایت ما مراجعه کرده و از طریق اطلاعات تماس موجود در سایت، با ما در ارتباط باشید.

 

 

سوالات متداول

۱. چاپ زونکن تبلیغاتی چه مزایایی نسبت به دیگر روش‌ها دارد؟

زونکن وسیله‌ای کاربردی است و طول عمر بالایی دارد به همین دلیل با چاپ لوگو یا اسم برند روی آن، تبلیغ تا زمان بیشتری در معرض دید افراد قرار خواهد داشت.

۲. سرعت و کیفیت چاپ زونکن به کدام مرحله این کار بستگی دارد؟

اولین مرحله یعنی صحبت با مشتری و بررسی نیازهای او، مهم‌ترین مرحله در چاپ زونکن است.

۳. به منظور سفارش چاپ زونکن تبلیغاتی باید به چه نکاتی توجه کرد؟

نوع قفل و ابعاد زونکن‌های مختلف، متفاوت است و در زمان سفارش چاپ این محصول باید به این موضوع دقت داشت.

۴. چاپ زونکن تبلیغاتی چقدر هزینه دارد؟

هزینه چاپ زونکن تبلیغاتی به طور دقیق مشخص نیست و فاکتورهایی مانند جنس زونکن، ضخامت و ابعاد آن، نوع طراحی و پیچیدگی طرح مورد نظر و نوسانات ارزی روی قیمت این محصول تاثیرگذار هستند.

 

 

 

 

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *