چاپ روی آفتابگیر تبلیغاتی خودرو

چاپ روی آفتابگیر تبلیغاتی خودرو

چاپ روی آفتابگیر تبلیغاتی خودرو علاوه بر این که برای جلوگیری از تابش نور خورشید به فرمان و صندلی و داشبورد ماشین است تا موجب گرمای زیاد و داغ شدن وسایل خودرو، مخصوصا زمانی که خودرو متوقف است، استفاده می شود و می توان از آن برای معرفی و تبلیغ کسب و کار نیز استفاده نمود. برای تولید و تهیه آفتابگیر خودرو از نوعی پارچه که دارای جنس شمعی است استفاده می کنند که این پارچه ها دوام بالایی دارند و برای مقاومت بیشتر از فنر استفاده می کنند و سعی می کنند دوخت را به خوبی انجام دهند تا محصولی با کیفیت در اختیار مشتریان قرار دهند.

چاپ روی آفتابگیر تبلیغاتی خودرو به شرکت ها کمک می کند تا هدیه ای به مشتریان بدهند تا بتوانند آن ها را نسبت به برند خود وفادار کنند. در روزهای گرم تابستان که نور خورشید مستقیم می تابد کسی تمایل ندارد در ماشینی بنشیند که گرم شده  چون این گرما طاقت فرسا می باشد. اما شما می توانید با هدیه دادن آفتابگیر ماشین به مالکان ماشین به آن ها کمک کنید تا از تابش مستقیم جلوگیری کرده و از طرفی خود و فعالیت تان را به آن ها نشان دهید. چاپ روی آفتابگیر تبلیغاتی خودرو در رنگ ها و کیفیت های متفاوتی تولید می شود و مشتریان می توانند آن را به صورت سفارشی و اختصاصی نیز سفارش دهند. قیمت این محصول بسته به جنس متریال های مورد استفاده متفاوت خواهد بود.

آفتابگیر تبلیغاتی چیست ؟

آفتابگیر تبلیغاتی از هدیه تبلیغاتی هایی است که بسیار کاربردی به شمار می رود که می توان با قرار دادن آن روی شیشه های خودرو هم به مشتریان کمک کرد و هم این محصول کمک کند تا نقش یک بیلبورد تبلیغاتی را برای شما و کارتان ایفا نماید. به همین جهت چاپ روی آفتابگیر تبلیغاتی خودرو توسط بسیاری از شرکت ها سفارش داده می شود و به دلیل فضای زیادی که دارد این امکان را به شما می دهد که طرح دل خواه خود را انتخاب کنید تا روی آن چاپ شود. این ویژگی موجب شده که چاپ روی آفتابگیر به یکی از هدیه های ویژه توسط شرکت ها بدل شده است.

ادامه مطلب
با تاثیر تبلیغات چاپی در دنیای دیجیتال آشنا شوید !

با چاپ روی آفتابگیر تبلیغاتی خودرو و هدیه دادن آن به جامعه هدف در واقع شما به آن ها سود رسانده اید و حتی از ایجاد ضرر به آن ها جلوگیری نموده اید. این محصول در عین حال که هدیه ساده ای به شمار می آید ولی بسیار کاربردی است به همین خاطر تاثیر مثبتی بر ذهن مخاطب می گذارد. چاپ روی این محصول برای بازاریابی باید با دقت و ظرافت انجام شود پس بهتر است اگر قصد دارید تا از این طریق تبلیغ نمایید کار را به بهترین چاپخانه بسپارید تا نتیجه ی مثبتی را مشاهده نمایید.

چاپ روی آفتابگیر تبلیغاتی خودرو از تاثیر گذارترین و موثر ترین شیوه های تبلیغاتی بوده و مانند یک فروشنده و یا بیلبورد عمل می کند و روزانه برندتان را به بازار هدف یادآوری می کند. خودر در طول روز در سطح شهر تردد می کند و مانند یک بنر سیار شما را تبلیغ می نماید. انجام بازاریابی با استفاده از این محصول کاربردی است چون آفتابگیر نیاز روزانه تمام مالکان خودرو است.

کاربرد و مزایای آفتابگیر تبلیغاتی خودرو چیست ؟

چاپ روی آفتابگیر تبلیغاتی خودرو یک شیوه ی بازاریابی است که موجب تبلیغات گسترده می شود. آفتابگیر یکی از وسایل فرعی و جانبی ماشین محسوب می شود که افراد با نصب آن می توانند از تابش مستقیم نور جلوگیری نمایند که این امر سبب ایجاد آرامش و رفاه سرنشینان می شود. برای این که بازاریابی موفقیت آمیز باشد باید از وسایلی استفاده کرد که افراد به صورت روزانه از آن استفاده می کنند چون این کار باعث می شود روزانه به مشتریان خود یادآوری شده و بعد از مدتی در ذهن آنان ثبت شوید. با چاپ روی این محصول می توانید تبلیغاتی را انجام دهید که ارزان قیمت است و هدیه تبلیغاتی مفیدی نیز می باشد.

  • همه ی صاحبان خودرو به آفتابگیر نیاز دارند و هدیه ای کاربردی است که ارزش دارد هزینه کنید.
  • به نسبت ابعاد و چاپ و کیفیتی که دارد بسیار مقرون به صرفه است .
  • فضای کافی دارد تا بتوانید لوگو و طرح مورد نظر خود را انتخاب و روی آن چاپ نمایید که موجب می شود مخاطبان بیشتری جلب شوند.
  • اگر آفتابگیر خودرو با کیفیت بالا و با استفاده از متریال های مرغوب تولید شود می توان آن را برای مدت طولانی استفاده نمود. ماندگاری آن تاثیر زیادی بر روی مشتریان دارد.
  • چاپ روی آفتابگیر تبلیغاتی خودرو در مدل ها و طرح ها و ابعاد متفاوت قابل تولید می باشد و مشتریان با توجه به سلیقه خود می توانند آن را سفارش دهند. مثلا می توان از رنگ هایی استفاده کرد که توجه بیشتری را به خود جلب می کند.
ادامه مطلب
هدایای نوروزی تبلیغاتی +15 پیشنهاد هدیه نوروزی شرکتی

جنس آفتابگیر تبلیغاتی

جنس آفتابگیرها معمولا از مواد شمعی و یا پلاستیک است و دارای ضخامتی برابر سه میلی متر است و در برابر نور خورشید مستحکم می باشد. جنس شمعی این قابلیت را فراهم میکند که بتوان از این محصول در هر شرایط آب و هوایی استفاده کرد و از آن به عنوان محافظی برای خودرو و شیشه های آن استفاده کرد. فنری که در تولید آفتابگیر خودرو استفاده می شود موجب نصب آسان و انعطاف پذیری بیشتر آن می شود. رنگ هایی که معمولا مشتریان سفارش می دهند این رنگ ها است: آبی، نارنجی، مشکی، طوسی، قرمز و صورتی. چاپ رنگی با استفاده از چاپ سیلک انجام می شود که ارزان قیمت می باشد. از طرفی باعث افزایش مقاومت آفتابگیر ماشین می شود.

این وسیله یکی از بهترین شیوه ها برای تبلیغ است چون می توانید با استفاده از یک سایبان که برند خود را روی آن چاپ کرده اید خود را تبلیغ و معرفی کنید و به دلیل این که ماشین در طول روز در مکان های مختلفی تردد می کند و پارک می شود، رهگذران زیادی به آن توجه خواهند کرد.

شرکت مجریان یکی از شناخته شده ترین چاپخانه هایی است که با سابقه ای طولانی به فعالیت و تولید در زمینه انواع چاپ روی آفتابگیر تبلیغاتی خودرو مشغول است. در صورت تمایل با همکاران ما در تماس باشید.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *